Härligt att se, det är bara att ösa på med bilder! Vad är för band du har förresten?Håller med. Hjälper till att bumpa upp med bild från första doppet med Squalen tidigare i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att se, det är bara att ösa på med bilder! Vad är för band du har förresten?Håller med. Hjälper till att bumpa upp med bild från första doppet med Squalen tidigare i dag.
Härligt att se, det är bara att ösa på med bilder! Vad är för band du har förresten?
Aha, det var du som knep dem! Det gula kommer att bli perfekt på den klockan i sommar.Absolut, här med vattendropparna kvar:
På klockan sitter ett svart Squale-gummi som plötsligt dök upp på K&S. Har ett gult också som jag inte har provat än.
Hoppas det! Kommer bildbevis när semestern väl börjar om några veckor.Aha, det var du som knep dem! Det gula kommer att bli perfekt på den klockan i sommar.
Den där är sjukt nice! Vad ligger en sådan på cirka?2019 modell 1521.
7750kr hos Gripenbro.Den där är sjukt nice! Vad ligger en sådan på cirka?
Den minutvisaren ser inte lika kaxigt orange ut längre....Kör samma idag!
Dåligt ljus, här är en annan bild, helt obehandlad.Den minutvisaren ser inte lika kaxigt orange ut längre....
Den där är så bedrövligt snygg!Dag två på Squale-veckan! Idag kör vi vintage 50 Atmos PVD.
Visst tillkommer moms, tull och fraktbolagets avgifter vid beställning från Gnomon eller har de ett EU-lager?Gratis milanese om man beställer 50 Atmos hos Gnomon om någon är sugen. Perfekt tillfälle att slå till på en Onda!
Japp, det stämmer. Det är inget vi pratar högt om med Gnomon skriver alltid ner värdet på sina paket till typ $80 så räkna ett påslag på ca. 400kr för allt ovan nämnda. Det är såklart om inte tullen gör ett nedslag på ditt paket, den risken finns alltid. Det är ju olagligt att skriva ner värdet så jag vet inte riktigt vad som händer med paketet då. Gnomon gör det utan att man som kund får reda på det.Visst tillkommer moms, tull och fraktbolagets avgifter vid beställning från Gnomon eller har de ett EU-lager?
Jag måste beställa ett sånt band, ser jäkligt bra ut! Någon här som har testat ett sånt till sin 60 Atmos?
Den där så så sjukt bra!Tillbaka i tråden. Så sugen jag har varit. Bortrest i flera veckor från min squale
Den där är så hård och snygg!Tillbaka i tråden. Så sugen jag har varit. Bortrest i flera veckor från min squale
@Watchie äger väl en va?Jäklar vad trevlig denna såg ut! Någon på forumet som har den och vill bjuda på irl pics?
Man gråter, såld, men till forumvän, kommer pics snart tror jag...@Watchie äger väl en va?
Utmärkt!!Dag nummer tre på Squale-veckan och idag blir det 60 Atmos!
Mycket nöjd, den är grym!Utmärkt!!
Är du nöjd med denna?
Mer bilder på denna! Mer vinklar! Mera mera!Dag nummer tre på Squale-veckan och idag blir det 60 Atmos!