Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Strapcode?En personlig favorit bland länkar. Den och BoR är trevliga att bära.
Men var hittar jag ett jubilee till min Squale?
Jag lämnade min till urmakare. Tyvärr så kan jag inte hjälpa dig med urmakare i Stockholm, lämnade min här i Halmstad.Magisk!
Till er som har transplanterat rimliga visare till 1545an, har ni lämnat in dem till urmakare, och i så fall någon som har tips på någon i Stockholmstrakten som gjort det med bra resultat?
Tack!Magisk!
Till er som har transplanterat rimliga visare till 1545an, har ni lämnat in dem till urmakare, och i så fall någon som har tips på någon i Stockholmstrakten som gjort det med bra resultat?
Lysande, där är jag redan Seikokund. Får man fråga var du kom över visarna?Tack!
Lämnade in min till klockmaster globen.
Kan rekommendera varmt!
Har lämnat in 2st squale där med perfekt resultat, trevlig service och urmakaren har ringt upp och snackat vid något tillfälle (de lämnar iväg till urmakaren).
Och till väldigt rimligt pris bägge gångerna!
Lysande, där är jag redan Seikokund. Får man fråga var du kom över visarna?
En personlig favorit bland länkar. Den och BoR är trevliga att bära.
Men var hittar jag ett jubilee till min Squale?
Jäklar, den där var bra!Nytt genom Gnomon.. Man blir lite sugen
40mm också! Är det första?Jäklar, den där var bra!
Såg det, det är första! 20mm mellan luggarna är ju trevligt. Intressant att urverket är specat med antingen ETA eller Sellita för Squale kör alltid ETA.40mm också! Är det första?
Ja den var riktigt jäkla snygg alltså!Nytt genom Gnomon.. Man blir lite sugen
Undra om det är samma case som till 20 Atmos... eller om de är så snarlika att man skulle kunna lyfta över Jubileet. Mums.Nytt genom Gnomon.. Man blir lite sugen
Fint om man kunde köpa jubileet löst.Undra om det är samma case som till 20 Atmos... eller om de är så snarlika att man skulle kunna lyfta över Jubileet. Mums.
Vilken 1545a är det här? Alltså som du använt som bas för modden?Dagens Squale!
Man får tydligen inte vila på hanen för länge..... Slut för denna gång.Nytt genom Gnomon.. Man blir lite sugen
http://www.gnomonwatches.com/squale-watches/20-atmos-militaire-ceramic-1545-sel-braceletVilken 1545a är det här? Alltså som du använt som bas för modden?
Du är varmt välkommen!Får jag också hänga här inne?
Stort tack Fan vad tufft! Hänger du här i denna tråden också? Helt otroligt vad KS-världen är litenDu är varmt välkommen!
Hänger nog för mycket i den här tråden...Stort tack Fan vad tufft! Hänger du här i denna tråden också? Helt otroligt vad KS-världen är liten
Ligger lite i lä känner jagHänger nog för mycket i den här tråden...
På tal om det, här är dagens!
Nejdå, din är riktigt bra!Ligger lite i lä känner jag