Vadå, den längst upp till vänster är ju skitlångt bort nu! Borde väl vara perfekt? Ser bra ut i alla fall, snyggt redigerat!Fortfarande svårbedömt...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå, den längst upp till vänster är ju skitlångt bort nu! Borde väl vara perfekt? Ser bra ut i alla fall, snyggt redigerat!Fortfarande svårbedömt...
Vadå, den längst upp till vänster är ju skitlångt bort nu! Borde väl vara perfekt? Ser bra ut i alla fall, snyggt redigerat!
Blancpain hade någonting liknande?Det är lite kluvet det där. Personligen så tycker jag att det ger lite härlig 60-talskänsla ala Blancpain. Det finns ju vissa modeller av 1521 som inte heller har det på sidan, bland annat Onda.
Kan Blancpain kan SqualeBlancpain hade någonting liknande?
Ja, de hade det på sin Fifty Fathoms.Blancpain hade någonting liknande?
Den där är ju ny!Kan Blancpain kan Squale
Same same but different!Den där är ju ny!
True that!Same same but different!
... ville ju så klart visa på att de fortfarande trycker dit sitt märke
Jo men jag tror fortfarande att det ser märkligt ut på Squale.True that!
Längre ifrån än såhär går inte utan en jäkla selfiepinne! Är det bra nog eller?
Bra betyg, jag gjorde i alla fall så gott jag kunde. Haha, inga hårprodukter men har inte använt shampoo sen 2003... Håret mår så sjukt bra av det!"A for effort!" Vilka hårprodukter använder du?
Jag är skeptisk... Vi får väl se, kanske blir super!Nu har jag tagit tummen ur och beställt en ny förbaskad tavla till min 1521 för hela €80 @MaBr var inte helt övertygad om valet senast. Ska nog bli bra allt!
Upp till bevis imorgon! Framme hos mig under dagenJag är skeptisk... Vi får väl se, kanske blir super!
Ska faktiskt bli intressant att se. Ska du byta visarna då också?Upp till bevis imorgon! Framme hos mig under dagen
Yes, ville vänta tills jag hade tavla i hand så ett tavel+visarbyte sker samtidigt. Skönt att inte behöva öppna klockan mer än nödvändigtSka faktiskt bli intressant att se. Ska du byta visarna då också?
Nä, det är rätt. Gör du det själv eller lämnar du in den?Yes, ville vänta tills jag hade tavla i hand så ett tavel+visarbyte sker samtidigt. Skönt att inte behöva öppna klockan mer än nödvändigt
DHL är helt magiska.DHL Express.. Tog mindre än 24h från Milano-Sthlm
Och sen 24h att leverera til dörren?DHL är helt magiska.
Jävlar vad snygg kombo!Kör samma idag!
Tack så mycket!Jävlar vad snygg kombo!
Lämnar in hos KS Globen, tror inte det kommer ta mer än någon dag eller två, beroende på hur mycket jobb de harNä, det är rätt. Gör du det själv eller lämnar du in den?
Kanske missförstår dig nu men fick valmöjligheten att välja ett service point eller att få levererat till dörren. Valde då närmsta ombud där de har gula skåp som kuriren lämnar paketet i. Öppnas m.h.a en personlig kod. Riktigt smidigtOch sen 24h att leverera til dörren?
Vad finns i SwipBox i alla fall?
ok, men de skulle leverera till dörren, eller hur? De alltid säger att de kan inte hitta någon hemma.Kanske missförstår dig nu men fick valmöjligheten att välja ett service point eller att få levererat till dörren. Valde då närmsta ombud där de har gula skåp som kuriren lämnar paketet i. Öppnas m.h.a en personlig kod. Riktigt smidigt
Ah precis! Stod något om ifall paketet inte passar i brevinkastet så körs det ändå till närmsta ombud. Ingen idé att dra ut på det tyckte jag!ok, men de skulle leverera till dörren, eller hur? De alltid säger att de kan inte hitta någon hemma.