Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiskt!
Squale:ar idag också
Spännande. Förutsätter att det kommer gott om bilder...Ligger nu på arbetsbänk hos Klockmaster.. Hoppas allt går som det ska och att den är tillbaka i nästa vecka
Det blir det!Spännande. Förutsätter att det kommer gott om bilder...
Sista dagen på Squale-veckan och då blir det 2002:a. Tyvärr så har jag lyckats förstöra det vita gummit så den får sitta på ett blått gummi från CNC.
Ser bättre ut på bild än i verkligheten. Det är alldeles för "fint" för den klockan och den blå färgen är lite för blå. Har dock ett annat blått Tropic på väg från en snäll forummedlem. Det kommer säkerligen att bli snyggare!Ser dock ut att passa alldeles ypperligt!
Snyggt blekt exemplar. Hur gammal är den?Ligger nu på arbetsbänk hos Klockmaster.. Hoppas allt går som det ska och att den är tillbaka i nästa vecka
Den har inte många år på nacken, ägt den sedan januari '17 och då var den i nyskick. Tidigare ägare plockade ut den juli '16.Snyggt blekt exemplar. Hur gammal är den?
Ingen höjdare även om tavlan är kool. De gjorde la samma olyckliga färgkombination på TGV-varianten av 1521?Ny tavla på 1521, Red Passion. Hur i helsike tänkte de när de satte en orange visare på en röd klocka..?
Japp, totalt misslyckande.Ingen höjdare även om tavlan är kool. De gjorde la samma olyckliga färgkombination på TGV-varianten av 1521?
Blir som en tredje portion marängsvissJapp, totalt misslyckande.
Haha, precis!Blir som en tredje portion marängsviss
Fast där var det TGV som inte hade smak och valde något helknasigt.Ingen höjdare även om tavlan är kool. De gjorde la samma olyckliga färgkombination på TGV-varianten av 1521?
VA!!?? Tjänstefel!!!!Kan någon tycka på anmäl-knappen? Jag semestrar i Italien och har inte tagit med mig någon Squale. #fail
Kan någon tycka på anmäl-knappen? Jag semestrar i Italien och har inte tagit med mig någon Squale. #fail
Jäklar vilken mysig video!Inte blir det bättre av den här videon heller.
Nu har de i alla fall fyra subscribers!Det här är ändå deppigt.
Gmt:n på det där bandet...Jäklar vilken mysig video!
Nu har de i alla fall fyra subscribers!
Får slänga upp lite bilder här som jag tog idag:
Ja, det funkar...Gmt:n på det där bandet...
Riktigt bra på det gummit.Glad semester önskar skrivbordsdykarna som fortfarande jobbar. Snart så!
Jag vill ha mitt sånt gummi! Undrar hur det går för Gripenbro...Riktigt bra på det gummit.