Haha, det hade varit just snyggt! Kände samma sak med visarna jag beställde, tyckte också att de såg sjukt små ut.Nu så.. Hjärtklappningen som uppstod när jag såg tavlan först.. Såg så liten ut och trodde jag blivit lurad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det hade varit just snyggt! Kände samma sak med visarna jag beställde, tyckte också att de såg sjukt små ut.Nu så.. Hjärtklappningen som uppstod när jag såg tavlan först.. Såg så liten ut och trodde jag blivit lurad
Ja jäklar! Kul, det hade jag inte ens sett!
Vad är skillnaden mellan den nya tavlan och den som sitter på?Har säkert syndat som öppnat locket såhär, får be dem pumpa lite extra luft på tavlan innan den sätts in.
Nya är hel-matt, och den som sitter i är i sunburst. Jag föredrar matta tavlor så jag fick för mig denna idéVad är skillnaden mellan den nya tavlan och den som sitter på?
Ok då förstår jag. Det är ju ganska stor skillnad. Blir nog riktigt bra med de nya visarna.Nya är hel-matt, och den som sitter i är i sunburst. Jag föredrar matta tavlor så jag fick för mig denna idé
Yes, såg den på tåget tidigare i dag!Har ni inte kollat in Squales film som de har på sina Instastory så tycker jag att ni ska göra det nu!
https://www.instagram.com/tv/Bzfxrq9jWFL/?igshid=ps782u1f4ktl
Så sjukt cool film som visar hur engagerade Von Buren-familjen var i den italienska diving communityn. Här hjälper de till att bärga gamla urnor tillsammans med ett gäng arkeologer. Monique Von Buren (Charles Von Burens dotter) som är utbildad marinbilolog är med vid dyket och självklart har hon och alla de andra dykarna Squale på armen.
Det är svårt att se vad det är för modeller men det ser ut som två olika Squale 600 och en Squale Medium 30 Atmos eller en Tiny.
Det här gjorde inte precis mig mindre glad för Squale.Yes, såg den på tåget tidigare i dag!
Lite? Du la ju ut den till försäljning... Jag tycker att den där är mycket bättre än den med den bruna tavlan och det är så sjukt snyggt med den glittriga guldfärgen. Grattis till en riktigt snygg klocka!Fick hem min i fredags, Var lite skeptisk i början, men nu vill jag ha en till.,
Lite? Du la ju ut den till försäljning... Jag tycker att den där är mycket bättre än den med den bruna tavlan och det är så sjukt snyggt med den glittriga guldfärgen. Grattis till en riktigt snygg klocka!
Ser ut att sitta riktigt bra på dig.Ja den drog jag snabbt tillbaka, Inbillade mig att den var för liten, Men nu efter ett par dagar känns det bara rätt
Tack!
GrymFick hem min i fredags, Var lite skeptisk i början, men nu vill jag ha en till.,
Maila till [email protected] med modell-namn i rubriken och säg att du gärna köper så fixar dem till dig, om det finns kvar i stock. Du betalar i € via PayPal och de skickar med DHL Express.Hej alla Squale fantaster! Jag har alltid gillat 1521 modellen från squale, men jag har inte riktigt blivit 100% kompis med tavlan. Ända sedan jag såg denna nya version av deras 1521 modell, kallad "militaire" (tror jag att den heter) så blev jag helt såld. Jag måste ha en sån! Jag kan däremot inte hitta någon som säljer den. Jag har kontaktat Gnomonwatches flertal gånger, med svar att det är inget dom har tagit in. Är det kanske någon här som vet vart denna kan inköpas? Tacksam för svar! Bild på klockan i fråga:
Kul att höra och klart att vi ska hjälpa dig med ditt missbruk! https://www.squale.ch/ är adressen du letar efter men tyvärr verkar sidan ligga nere just nu. Det är Squales officiella hemsida.Hej alla Squale fantaster! Jag har alltid gillat 1521 modellen från squale, men jag har inte riktigt blivit 100% kompis med tavlan. Ända sedan jag såg denna nya version av deras 1521 modell, kallad "militaire" (tror jag att den heter) så blev jag helt såld. Jag måste ha en sån! Jag kan däremot inte hitta någon som säljer den. Jag har kontaktat Gnomonwatches flertal gånger, med svar att det är inget dom har tagit in. Är det kanske någon här som vet vart denna kan inköpas? Tacksam för svar! Bild på klockan i fråga:
Tror inte den finns på hemsidan! Har iallafall själv inte hittat den därKul att höra och klart att vi ska hjälpa dig med ditt missbruk! https://www.squale.ch/ är adressen du letar efter men tyvärr verkar sidan ligga nere just nu. Det är Squales officiella hemsida.
Den fanns där när jag kollade sist, var dock precis efter de hade släppt den.Tror inte den finns på hemsidan! Har iallafall själv inte hittat den där
Maila till [email protected] med modell-namn i rubriken och säg att du gärna köper så fixar dem till dig, om det finns kvar i stock. Du betalar i € via PayPal och de skickar med DHL Express.
Kul att höra och klart att vi ska hjälpa dig med ditt missbruk! https://www.squale.ch/ är adressen du letar efter men tyvärr verkar sidan ligga nere just nu. Det är Squales officiella hemsida.
Grymt! Rockar också BP modden idagDag fem på Squale-veckan och idag blir det en Blancpain-moddad 1545 Militaire. Ha en riktigt härlig fredag Squale-tråden!
Kommer bli kanon! Helt rätt med den matta tavlan!Nya är hel-matt, och den som sitter i är i sunburst. Jag föredrar matta tavlor så jag fick för mig denna idé
Härligt! Blir sugen på att slänga på länken när jag ser din.Grymt! Rockar också BP modden idag
I min värld innehar märket redan en viss kultstatus, men det är inte mot bakgrund av det ni antyder (om jag uppfattar er fundering rätt). Snarare på grund av deras säregna boetter- och modeller genom årenEn fundering: Kan man gå så långt som att kultförklara detta märke ?
De gör ju så fina och prisvärda versioner av redan existerande designer (ni vet)