Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja tack! Hade köpt direkt.SLÄPP. DENNA. MODELL. IGEN.
Mycket mycket bra. Inte större än 40mm och 20mm mellan bandhornen så är vi hemmaJa tack! Hade köpt direkt.
Edit: Fast med MKII-tavlan istället, sjukt bra!
Vilka modeller har du på ingång?Troligtvis kommer mina nya squales i början på nästa vecka. Bara tullen är snälla mot paketen och inte håller dom längre än nödvändigt.
Väntan är olidlig
Vilka modeller har du på ingång?
Din text är underbart kul för mig som kommer från norra Norge.Dubbelpostar den här mysiga lilla Darrisen!
Haha, underbart! Speciellt när min Darris är 35mm...Din text är underbart kul för mig som kommer från norra Norge.
Där är "darris" är ett smeknamn på snoppen.
Din text är underbart kul för mig som kommer från norra Norge.
Där är "darris" är ett smeknamn på snoppen.
Haha, underbart! Speciellt när min Darris är 35mm...
Tänk på att det är diametern som mäter 35mm...35 mm är inget jag ville postat ,eller till och med dubbelpostat på forumet
Kommande köp tro?Fick klämma lite på 50 Atmos. Gillade den matta blå och svarta bäst (inte helt otippat) men även den helt svarta pvd:n. Främst de grå/svarta till höger var bättre i verkligheten än på bilder på nätet.
Kommande köp tro?
- Fin! Bytt visare (hittar den inte på Gnomos-sidan)?Dagens (eller i alla fall förmiddagens) Squale och lite basilika. Dubbelmums!
Tack! Japp, andra visare och svart datumhjul. I övrigt så är det en 1545 Militaire köpt från Gnomon.- Fin! Bytt visare (hittar den inte på Gnomos-sidan)?
Härligt! Fan vad grym den är, grattis!Ansöker härmed om att få vara med i Squaleklubben
Måste justera länken lite innan användning men så jäkla go annars, bättre än förväntat faktiskt.
Tackar! Var lite orolig hur 40mm skulle upplevas på armen, men sitter som en smäck .Härligt! Fan vad grym den är, grattis!
Du får slänga in en wrist shot också så vi får se! Självklart är det okej med gummi, den är ju vattentät till 300m och således som gjord för gummi.Tackar! Var lite orolig hur 40mm skulle upplevas på armen, men sitter som en smäck .
Du verkar ha insight... är gummi politiskt korrekt på en gmt som denna? (ja jo, det är ju faktiskt inte en "riktig" gmt). Kommer köra på länk ett tag men det är ju alltid kul att byta kostym nångång