Sorry, läste vidare och såg att du fått frågan ett par ggr.Köpte begagnad här på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry, läste vidare och såg att du fått frågan ett par ggr.Köpte begagnad här på forumet.
Sorry, läste vidare och såg att du fått frågan ett par ggr.
Köpte begagnad här på forumet.
Haha, tur det!Känns i alla fall skönt att inte versionen ändrar sig kring hur det gick till vid köpet, allt eftersom menar jag. Gör dig trovärdig!
@JF15 har en väldigt tjusig Tiger.Hallå Squale-tråden! Har utvecklat ett ohälsosamt starkt sug efter en Tiger. Har vi några på forumet?
Nytt på bandfronten. Varierar 1521:an med ett khaki-canvas som jag tycker fungerar jäkligt bra med den matta boetten och en lite ruffigare, råare känsla.
Det är bara att börja jaga nu då! Jag gillar storleken på 1521:an men detaljerna på 60 Atmos är svårslagna. Som du säger, en uppdatering på 1521 hade suttit fint!Efter att ha haft @MaBr ’s 60 Atmos i två veckor så har det gett en mersmak & att storebrorsan inte är så ’farligt stor’ som är lätt att tro. Samt önskningar på lite uppdateringar 1521 borde få från fabrik
Ja verkligen! De smyger ju lite med en ”uppdaterad” 1521.. 120-klick vridring. Alltid något hehe...Det är bara att börja jaga nu då! Jag gillar storleken på 1521:an men detaljerna på 60 Atmos är svårslagna. Som du säger, en uppdatering på 1521 hade suttit fint!
Jag föredrar iofs 60-klick...Ja verkligen! De smyger ju lite med en ”uppdaterad” 1521.. 120-klick vridring. Alltid något hehe...
Hm, är delad där. Tycker 60-klick ger lite mycket spel, centrerar inte riktigt heller. Åtminstone inte min vridring..Jag föredrar iofs 60-klick...
Tycker att mina med 60-klick linjerar bra och känns tajtare än 120-klick men det är ju garanterat olika för olika exemplar.Hm, är delad där. Tycker 60-klick ger lite mycket spel, centrerar inte riktigt heller. Åtminstone inte min vridring..
Vart kommer bandet ifrån? Grymt snyggt!
Oj vilket bra och smakfullt foto, härligt ljus som passar objektet perfekt!Gilt är najs!
Tack så jättemycket!Oj vilket bra och smakfullt foto, härligt ljus som passar objektet perfekt!
Den där är så jävla bra! Synd att priserna går bananas så fort det står Spirotechnique på tavlan bara.Galet cool Spirotechnique!
O Apropå bakelite-inlägg på 1521 case @MaBr ... Nåväl, denna har samma mått som 1521 boetten bortsett från tjockleken, iom 100atm.
För den modige som vill ge sig in i budkriget.. 20k just nu.
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.com/ulk/itm/283588109559
Vad har dessa för mått mellan bandhornen? 18 eller 20?
18Vad har dessa för mått mellan bandhornen? 18 eller 20?
Hallå Squale-tråden! Har utvecklat ett ohälsosamt starkt sug efter en Tiger. Har vi några på forumet?
Blir inte mycket kaxigare än så.
HA, jag har alltid trott att den röda knappen var en heliumventil men lärde mig precis att det är ett vridringslås, praktiskt minsann.
Jo, men kräver i princip att man tar av klockan för att vrida ringen med ena handen och hålla knappen med andraHA, jag har alltid trott att den röda knappen var en heliumventil men lärde mig precis att det är ett vridringslås, praktiskt minsann.
Grymt bra bild!Gilt är najs!