• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

gronvit

Panerai
2-Faktor
Färgmatch på lysmassan ser ju inte heller 100% ut om man säger så, men igen...bilden kan vara missvisande
Squale30ATMOSBlueRedVintageGMTCeramica3.jpg
Den där är allt annat än vacker.
 

v0n

Patek
2-Faktor
Har en sån på väg! Ser väldigt mycket fram emot att få den på armen. :D
Glöm nu inte att matcha med wct-brallor och skinnpaj :D
Är rätt sugen själv faktiskt, om det inte hade varit för kvartsverket hade jag köpt för länge sen, men ju mer jag tänker på det så är kvarts helrätt i just detta charmtroll.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Glöm nu inte att matcha med wct-brallor och skinnpaj :D
Är rätt sugen själv faktiskt, om det inte hade varit för kvartsverket hade jag köpt för länge sen, men ju mer jag tänker på det så är kvarts helrätt i just detta charmtroll.
Ja, får se till att komplettera outfitten! :D

Klart att det ska vara kvarts, det är helt rätt på den modellen. :p
 
  • Like
Reactions: v0n

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Fick hem en ny Squale idag och samlingen är nu uppe i tvåsiffrigt! Vet iofs inte om det är en bra sak men nu är det så. :D Fantastiskt rolig klocka, så sjukt kaxig med TT och det matta vridringsinlägget. :p
PSX_20190819_201851.jpg


Jag har dock en liten fråga till er andra som har denna. Länken kom i delar och min fråga är, har jag monterat den rätt? Jag tycker att det känns märkligt med dykförlängningen som har en tendens att öppna sig lite på mitten så att låset hänger ner en bit.
PSX_20190819_201921.jpg
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hem en ny Squale idag och samlingen är nu uppe i tvåsiffrigt! Vet iofs inte om det är en bra sak men nu är det så. :D Fantastiskt rolig klocka, så sjukt kaxig med TT och det matta vridringsinlägget. :p
PSX_20190819_201851.jpg


Jag har dock en liten fråga till er andra som har denna. Länken kom i delar och min fråga är, har jag monterat den rätt? Jag tycker att det känns märkligt med dykförlängningen som har en tendens att öppna sig lite på mitten så att låset hänger ner en bit.
PSX_20190819_201921.jpg
Den ser så där härligt dålig ut (kvalitetsmässigt) som SKX haha. Riktigt cool :)
 

TobiasD

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Fick hem en ny Squale idag och samlingen är nu uppe i tvåsiffrigt! Vet iofs inte om det är en bra sak men nu är det så. :D Fantastiskt rolig klocka, så sjukt kaxig med TT och det matta vridringsinlägget. :p
PSX_20190819_201851.jpg


Jag har dock en liten fråga till er andra som har denna. Länken kom i delar och min fråga är, har jag monterat den rätt? Jag tycker att det känns märkligt med dykförlängningen som har en tendens att öppna sig lite på mitten så att låset hänger ner en bit.
PSX_20190819_201921.jpg
Kan man få lite bilder på boetten från sidan/olika vinklar. Den ser riktigt mumsig ut på den sista bilden där!
 
Topp