Nej nu får du välja vilken du vill ha.Haha ok ja samma gäller dig då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej nu får du välja vilken du vill ha.Haha ok ja samma gäller dig då
Du får skaffa en Daytona också!Det var den jag syftade på.
TT-Squale brothers for life! Den som säljer först bjuder på lunch!
Ingick de inte en lunch i ena? Bättre deal på den då jueNej nu får du välja vilken du vill ha.
Sant. Antar att jag får välja precis var jag vill ha lunchen.Ingick de inte en lunch i ena? Bättre deal på den då jue
Den där är allt annat än vacker.Färgmatch på lysmassan ser ju inte heller 100% ut om man säger så, men igen...bilden kan vara missvisande
Sant. Antar att jag får välja precis var jag vill ha lunchen.
Såld?Dags och sälja tropicen . Hör av er om ni är intresserade innan den går ut på ks
Den svarta såg riktigt bra utTrevlig lördag
Klagar på vadå? Den är snygg och bekväm. Lika rasslig som dom var då det begav sig.Den är grym!
Många som klagade på länken. Men tycker den funkar rätt bra. Rasslig som ett gammalt seiko-jubilee. Men rätt bekväm.
Klagar på vadå? Den är snygg och bekväm. Lika rasslig som dom var då det begav sig.
Äsch. Grym ju.Bara läst någonstans att länken var något negativt. Men jag tycker den var bland de mest positiva
Nä, hur gärna jag än skulle vilja att det inte är så, så är länken kass. Och låset ska vi inte tala om. Måhända charmig, men kassÄsch. Grym ju.
Har en sån på väg! Ser väldigt mycket fram emot att få den på armen.
Glöm nu inte att matcha med wct-brallor och skinnpajHar en sån på väg! Ser väldigt mycket fram emot att få den på armen.
Ja, får se till att komplettera outfitten!Glöm nu inte att matcha med wct-brallor och skinnpaj
Är rätt sugen själv faktiskt, om det inte hade varit för kvartsverket hade jag köpt för länge sen, men ju mer jag tänker på det så är kvarts helrätt i just detta charmtroll.
Den ser så där härligt dålig ut (kvalitetsmässigt) som SKX haha. Riktigt coolFick hem en ny Squale idag och samlingen är nu uppe i tvåsiffrigt! Vet iofs inte om det är en bra sak men nu är det så. Fantastiskt rolig klocka, så sjukt kaxig med TT och det matta vridringsinlägget.
Jag har dock en liten fråga till er andra som har denna. Länken kom i delar och min fråga är, har jag monterat den rätt? Jag tycker att det känns märkligt med dykförlängningen som har en tendens att öppna sig lite på mitten så att låset hänger ner en bit.
Perfekt jämförelse, den här spelar i precis samma liga. Jag gillar ju SKX-länken så för mig är det en bra sak!Den ser så där härligt dålig ut (kvalitetsmässigt) som SKX haha. Riktigt cool
Kan man få lite bilder på boetten från sidan/olika vinklar. Den ser riktigt mumsig ut på den sista bilden där!Fick hem en ny Squale idag och samlingen är nu uppe i tvåsiffrigt! Vet iofs inte om det är en bra sak men nu är det så. Fantastiskt rolig klocka, så sjukt kaxig med TT och det matta vridringsinlägget.
Jag har dock en liten fråga till er andra som har denna. Länken kom i delar och min fråga är, har jag monterat den rätt? Jag tycker att det känns märkligt med dykförlängningen som har en tendens att öppna sig lite på mitten så att låset hänger ner en bit.
Ja det gör ju den komfortabel, och får lite karaktär.Perfekt jämförelse, den här spelar i precis samma liga. Jag gillar ju SKX-länken så för mig är det en bra sak!