Välkommen. Vi sammanträder torsdagar ojämna veckor i den julianska kalendern. Dörren till vänster. Enklare förtäring erbjuds. Klädsel: klocka.Äntligen är man med i klubben!
Mycket snygg klocka och därmed snygg entré!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen. Vi sammanträder torsdagar ojämna veckor i den julianska kalendern. Dörren till vänster. Enklare förtäring erbjuds. Klädsel: klocka.Äntligen är man med i klubben!
Den är så förbannat bra! Stort grattis och kul om du fick tag på den sista.Nu är den här...efter tvekan att den skulle vara för blinging eller för stor, så slog jag till. I rätt tid. Nu är den slut. Har funnits länge på deras sida. Knep jag sista exet?
Underbart! Riktigt trevlig klocka, hoppas att du blir nöjd.Äntligen är man med i klubben!
Instämmer i kören, den där är grym och har själv haft den i varukorgen några ggr men tvekat på exakt samma orsaker som du nämnde haha, Grattis!Nu är den här...efter tvekan att den skulle vara för blinging eller för stor, så slog jag till. I rätt tid. Nu är den slut. Har funnits länge på deras sida. Knep jag sista exet?
Äntligen är man med i klubben!
Nu är den här...efter tvekan att den skulle vara för blinging eller för stor, så slog jag till. I rätt tid. Nu är den slut. Har funnits länge på deras sida. Knep jag sista exet?
Äntligen är man med i klubben!
Då ses vi nästa torsdag!Välkommen. Vi sammanträder torsdagar ojämna veckor i den julianska kalendern. Dörren till vänster. Enklare förtäring erbjuds. Klädsel: klocka.
Mycket snygg klocka och därmed snygg entré!
Squale.se / gnomonwatches.comFramstår man som snål om man frågar vart man köper billigast och/eller smidigast?
Framstår man som snål om man frågar vart man köper billigast och/eller smidigast?
Framstår man som snål om man frågar vart man köper billigast och/eller smidigast?
Undvik Schweiz (gäller ju inte Squale specifikt utan klockor generellt). Tullen är svindyr eftersom man inte är med i EU. Åkte precis på en oskön tullavgift på 3k efter att ha köpt därifrån.Framstår man som snål om man frågar vart man köper billigast och/eller smidigast?
Och Brexit...Kanske värt att nämna brittiska Page & Cooper också. Givetvis måste man göra en koll på hur SEK ligger mot pundet innan man klickar på köpknappen.
Haha, eller hur! En billig flygbiljett till London lär man i alla fall kunna komma över - får man ju dessutom besöka butiken på ”riktigt”Och Brexit...
Wow!!! Grym info!! Tusen tack!!!!!Undvik Schweiz (gäller ju inte Squale specifikt utan klockor generellt). Tullen är svindyr eftersom man inte är med i EU. Åkte precis på en oskön tullavgift på 3k efter att ha köpt därifrån.
Gnomon är stationerade i Singapore och av någon outgrundlig anledning har jag alltid lyckats få minimal tull därifrån. Tror till och med att de bommat tullen vid något tillfälle.
Kanske värt att nämna brittiska Page & Cooper också. Givetvis måste man göra en koll på hur SEK ligger mot pundet innan man klickar på köpknappen.
Gnomon fuskar ju med sina leveranser och skriver ner värdet på paketet till 80$. Därför det blir så låg moms.Undvik Schweiz (gäller ju inte Squale specifikt utan klockor generellt). Tullen är svindyr eftersom man inte är med i EU. Åkte precis på en oskön tullavgift på 3k efter att ha köpt därifrån.
Gnomon är stationerade i Singapore och av någon outgrundlig anledning har jag alltid lyckats få minimal tull därifrån. Tror till och med att de bommat tullen vid något tillfälle.
Kanske värt att nämna brittiska Page & Cooper också. Givetvis måste man göra en koll på hur SEK ligger mot pundet innan man klickar på köpknappen.
Kan väl inte vara till fördel ifall paketet försvinner?Gnomon fuskar ju med sina leveranser och skriver ner värdet på paketet till 80$. Därför det blir så låg moms.
Verkligen inteKan väl inte vara till fördel ifall paketet försvinner?
Squales bruna läder är grymt snyggt på den klockan. Orange gummi eller ett fint mesh är också väldigt snyggt!Letar efter ett annat armband till min 1521 026 Ocean, har i dag ett svart original gummi,
Någon som har ett bra tips på något snyggt eller praktiskt.
Erika's MN-strap?Letar efter ett annat armband till min 1521 026 Ocean, har i dag ett svart original gummi,
Någon som har ett bra tips på något snyggt eller praktiskt.
Vilken pjäs! Fantastiskt fin! Bomba på med bilder!Välkomnar mig till tråden igen!
Väldigt bra, och mycket nöjd! Satte på det medföljande ”sailcloth”-bandet, lädret som satt på var inte mycket att ha. Kommer nog slänga på ett Tropic framöver
Underbart! Äntligen lite riktiga bilder istället för Squales trötta produktbilder. Ser fantastiskt fin ut, grattis! Hur tycker du att den sitter på armen och känns det ok med 22mm bandbredd?Välkomnar mig till tråden igen!
Väldigt bra, och mycket nöjd! Satte på det medföljande ”sailcloth”-bandet, lädret som satt på var inte mycket att ha. Kommer nog slänga på ett Tropic framöver
Var köper man original armband billigast och bäst?Squales bruna läder är grymt snyggt på den klockan. Orange gummi eller ett fint mesh är också väldigt snyggt!
Kolla med svenska Squale först. Brukar vara bra priser där men det kan... dröja lite, om man säger så. Annars tyska Squale.Var köper man original armband billigast och bäst?
Jag beställde mitt på https://kellotarvike.com/ som är finsk AD, han hade riktigt bra pris. Annars Gripenbro som är svensk AD.Var köper man original armband billigast och bäst?
Oooh! Den ser riktigt fin ut, recension! Mer bilder!Välkomnar mig till tråden igen!