• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Vilken pjäs! Fantastiskt fin! Bomba på med bilder! :)
Tackar! Lär bli en del framöver :D:cool:
305C5506-EC20-4D9A-95E6-0998E14EFE62.jpeg

Underbart! Äntligen lite riktiga bilder istället för Squales trötta produktbilder. Ser fantastiskt fin ut, grattis! :cool: Hur tycker du att den sitter på armen och känns det ok med 22mm bandbredd? :)
Stort tack! :D

Jag tycker den sitter skönt! Bärs lite större pga bandhornen men inget som bekommer mig. Lite ovan med bandet bara, kör mest länk och gummi i vanliga fall. Så med ett schysst gummi kommer den sitta ännu bättre! Inget som stör med 22 mm mellan luggarna, men hade inte skadat med 20 mm heller :)

Senast ändrad:
Kolla med svenska Squale först. Brukar vara bra priser där men det kan... dröja lite, om man säger så. Annars tyska Squale.
Varför inte direkt från officiella Squalestore om man får fråga? Leverans från Italien tog typ en dag de gångerna jag beställt prylar, verkar dessutom som dom har bäst utbud på det mesta (logiskt nog haha)
https://squalestore.com/newshop/en/

Varför inte direkt från officiella Squalestore om man får fråga? Leverans från Italien tog typ en dag de gångerna jag beställt prylar, verkar dessutom som dom har bäst utbud på det mesta (logiskt nog haha)
https://squalestore.com/newshop/en/
När jag beställde från Kellotarvike så kostade ett läder 370kr och samma kostar 530kr från Squale.com. Generellt så är det billigare att beställa från Gripenbro.

• Like
Reactions: v0n
När jag beställde från Kellotarvike så kostade ett läder 370kr och samma kostar 530kr från Squale.com. Generellt så är det billigare att beställa från Gripenbro.
Ah då är jag med. Är själv ganska lat när det gäller att jämföra priser, vill bara ha NU ;) underligt att det skiljer såpass mycket ändå

Yes! Kommer snart hoppas jag...är skeppad, med lite tur kommer den före helgen.
Härligt! Då ser jag fram emot ytterligare ett exemplar i tråden :D @Nioq, din bör väl snart dyka upp också va?

En trevlig detalj på det medföljande brevet var att de skrivit ens namn också. Oklart vem som skrivit, kanske Maggi? Adderar ju viss coolhet, man kan ju drömma ;)

Härligt! Då ser jag fram emot ytterligare ett exemplar i tråden :D @Nioq, din bör väl snart dyka upp också va?

En trevlig detalj på det medföljande brevet var att de skrivit ens namn också. Oklart vem som skrivit, kanske Maggi? Adderar ju viss coolhet, man kan ju drömma ;)

Oj oj, vad coolt! Nu måste den komma fram. DHL säger imorgon, men den har man hört förr...

Det är ju sjukt coolt! Då kommer ditt namn alltid att följa med om du säljer den längre fram. :D

Paketet anlände igår, men det är UPS jag har att göra med... Köpte du från Gnomon, förresten?

Skoj med namnet :happyhappy:

Paketet anlände igår, men det är UPS jag har att göra med... Köpte du från Gnomon, förresten?

Skoj med namnet :happyhappy:
Ah okej, hoppas du lyckas få det snart då! :)

UPS här också! Köpte via SWP. Helt otroligt men lyckades tajma leveransen, annars är det sällan man lyckas med det när man har med UPS att göra :D

Tillbaka
Topp