Tackar (är IG-skadad...). Här kommer några tillNi bara öser upp snygga bilder i tråden. Riktigt fina båda två!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar (är IG-skadad...). Här kommer några tillNi bara öser upp snygga bilder i tråden. Riktigt fina båda två!
Öser och öser. Har inte postat här inne på evigheter @Nioq dina bilder är RIKTIGT finaNi bara öser upp snygga bilder i tråden. Riktigt fina båda två!
Härligt, den där får du posta många bilder på! Vad har du för IG förresten?
Tackar (är IG-skadad...). Här kommer några till
Då är det på tiden! Den där är ju riktigt härlig!Öser och öser. Har inte postat här inne på evigheter @Nioq dina bilder är RIKTIGT fina
Var köpte du?Nytt in så nu kan jag hänga i den här tråden några veckor
Det är en Helson Skindiver.Vad är det som ligger bredvid?
Närmast identisk ju.
Från forumet det är ingen keeper men tänkte ha den några veckor iaf. Ruskigt bekväm på är den!Var köpte du?
Hör av dig när den får gå!Från forumet det är ingen keeper men tänkte ha den några veckor iaf. Ruskigt bekväm på är den!
Noterar dettaHör av dig när den får gå!
Skriver upp dig efter gronvit då Fick den igår så kommer inte säljas först om någon vecka tror jag.Man börjar bli bra sugen på en squale... någon som går i säljtankar ? helst ute efter TT varianten med jubilee länk.
Var köpte du?
https://squalestore.com/newshop/shop/1545-man-058/ just sayinMan börjar bli bra sugen på en squale... någon som går i säljtankar ? helst ute efter TT varianten med jubilee länk.
se där.. jag får kika lite närmare.. Tack !
Upp med mitt namn också, nu blir det köplatsSkriver upp dig efter gronvit då Fick den igår så kommer inte säljas först om någon vecka tror jag.
Sjukt detta. Köplats på Rolex har vi alla hört om och tröttnat på men köplats till och med på lookalikes? Vart är världen påväg?Upp med mitt namn också, nu blir det köplats
Spännande, trodde dessa var slutsålda. Mailade återförsäljare i Sverige som påstod det. Men han kan ju syftat på egna lagret förstås.
Mycket bra! Stort grattis! Grym bild ocksåKommentarer överflödiga (löjligt nöjd!!)
japp, trodde likadant tills jag själv köpte en. Leverans på en dag dessutom, funderade faktiskt på att köpa fler hahaSpännande, trodde dessa var slutsålda. Mailade återförsäljare i Sverige som påstod det. Men han kan ju syftat på egna lagret förstås.
Vad landade priset på när du beställde därifrån?japp, trodde likadant tills jag själv köpte en. Leverans på en dag dessutom, funderade faktiskt på att köpa fler haha
3 o 1 tror jag det blev med kursändringen. Gripenbro sålde dom några hundra billigare om jag inte missminner migVad landade priset på när du beställde därifrån?
Låg på 2800kr hos Gripenbro så ingen större skillnad då.3 o 1 tror jag det blev med kursändringen. Gripenbro sålde dom några hundra billigare om jag inte missminner mig
HahaSjukt detta. Köplats på Rolex har vi alla hört om och tröttnat på men köplats till och med på lookalikes? Vart är världen påväg?
Vad glad man blir! Min säger hejÄntligen lyckats lägga vantarna på en av de hårdaste dykarna genom tiderna. PloProfs lite busiga lillebror, Tiger!
Det är för att du inte är cool nog. De här grabbarna hade lätt rockat Squale TT.Jätteskön dinka att bära och bra storlek. Men den gör ingenting för mig.
Ska ge den helgen ut men sen hojtar jag nog till på PM till de som hört av sig.
Du har nog rätt.Det är för att du inte är cool nog. De här grabbarna hade lätt rockat Squale TT.
Japp, eller en vit Testarossa!Du har nog rätt.
Behöver också en Daytona! (inte klockan)