• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

v0n

Patek
2-Faktor
Yesbox.
Ni får en mysbild från sängen. ;)

IMG_6250.JPG
Se där ja, när stenhård klocka får en helt ny innebörd. Haft den länge?
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Stort tack till @MaBr som listade typ 10 sidor som sålde svarta natoband med beige rand.
Det visade sig att två av dem hade inne och en av dem levererade till Sverige. Så nu har jag ett!

Den här var ju hela tiden förebilden när jag köpte min 1545:a här på KS.
Så nu är moddningen slutligen klar.
42DFDBF7-271C-4FC1-A749-D8FC211CB82E.jpeg


Idag ser den ut såhär med gamla visare och borttaget cyklop. Nöjd med tanke på att jag lagt totalt ca 4000:- på den.
92E033EF-E14B-4907-9D2F-CC2B62363C44.jpeg
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Stort tack till @MaBr som listade typ 10 sidor som sålde svarta natoband med beige rand.
Det visade sig att två av dem hade inne och en av dem levererade till Sverige. Så nu har jag ett!

Den här var ju hela tiden förebilden när jag köpte min 1545:a här på KS.
Så nu är moddningen slutligen klar.
42DFDBF7-271C-4FC1-A749-D8FC211CB82E.jpeg


Idag ser den ut såhär med gamla visare och borttaget cyklop. Nöjd med tanke på att jag lagt totalt ca 4000:- på den.
92E033EF-E14B-4907-9D2F-CC2B62363C44.jpeg
Riktigt bra matching, ser ju grymt ut! Bra jobbat med den modden. :happyhappy:
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor

Mobdil

Omega

M26

Rolex
2-Faktor
Damn dude! Suttit med avtryckarfingret redo på subben sen den kom och suget blev inte mindre när Daytona dök upp nu nyligen. Du klippte alltså båda? Nöjd? Skulle vara svinkul att få se dem IRL någon gång.
Ja dom båda kom rätt i tiden för mig, jag är faktiskt supernöjd med båda köpen. Riktigt grymma! Springer vi på varandra IRL och jag har dom tillgängliga får du naturligtvis ta en titt :)
 
Topp