• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Fick slänga på mig den här när jag kom hem, fick värsta Squale-febern!
PSX_20190912_181224.jpg
 

Nioq

Omega
2-Faktor
Välkomnar mig till tråden igen! :D
F5DC6F59-5246-4A0E-B493-20976F980165.jpeg
B768B70D-78A9-4BC8-BBCF-BE48725AFC9C.jpeg
08E93AC1-8B04-476B-8332-1A3FB2230146.jpeg
C0CE6D23-8FD6-4DEC-8D0B-5FF89442BE7B.jpeg

Väldigt bra, och mycket nöjd! Satte på det medföljande ”sailcloth”-bandet, lädret som satt på var inte mycket att ha. Kommer nog slänga på ett Tropic framöver :)
Håller med ang. lädret. Tyckte först att det ändå var helt okej, men efter att ha burit klockan några dagar märkte jag att lädret bytt färg till någon form av grå nyans. Märkligt! Har också ett tropic, som lär åka på vilken dag som helst :happyhappy:
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Kudos till er @MaBr, @Nissenutz och @McNulty! Dammade av systemkameran för någon vecka sen och det blir en jäkla skillnad jämfört med att plåta med en dassig mobilkamera. Dyker säkert upp fler bilder framöver - blir svårt att låta bli när klockan är så ruggigt snygg ;)
Tack du, men jag fotar med en 2år gammal huawei P10 ;) dessutom var nog inte klockan för mig och vet inte vad nästa squale skulle bli. Så kan bli uppehåll ifrån den här tråden igen. Även om den är trevlig :)
 

Nioq

Omega
2-Faktor
Tack du, men jag fotar med en 2år gammal huawei P10 ;) dessutom var nog inte klockan för mig och vet inte vad nästa squale skulle bli. Så kan bli uppehåll ifrån den här tråden igen. Även om den är trevlig :)
Tycker jag gott att du ska fortsätta med - levererar ju bra bilder! Själv sitter jag på en iPhone 7 och det är ju allmänt känt att varenda mobiltillverkare har bättre grejer än äpplet :wtf:
 
Topp