Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt att höra, då ser vi fram emot många tjusiga bilder nu då!Kudos till er @MaBr, @Nissenutz och @McNulty! Dammade av systemkameran för någon vecka sen och det blir en jäkla skillnad jämfört med att plåta med en dassig mobilkamera. Dyker säkert upp fler bilder framöver - blir svårt att låta bli när klockan är så ruggigt snygg
Håller med ang. lädret. Tyckte först att det ändå var helt okej, men efter att ha burit klockan några dagar märkte jag att lädret bytt färg till någon form av grå nyans. Märkligt! Har också ett tropic, som lär åka på vilken dag som helstVälkomnar mig till tråden igen!
Väldigt bra, och mycket nöjd! Satte på det medföljande ”sailcloth”-bandet, lädret som satt på var inte mycket att ha. Kommer nog slänga på ett Tropic framöver
Tack du, men jag fotar med en 2år gammal huawei P10 dessutom var nog inte klockan för mig och vet inte vad nästa squale skulle bli. Så kan bli uppehåll ifrån den här tråden igen. Även om den är trevligKudos till er @MaBr, @Nissenutz och @McNulty! Dammade av systemkameran för någon vecka sen och det blir en jäkla skillnad jämfört med att plåta med en dassig mobilkamera. Dyker säkert upp fler bilder framöver - blir svårt att låta bli när klockan är så ruggigt snygg
Tycker jag gott att du ska fortsätta med - levererar ju bra bilder! Själv sitter jag på en iPhone 7 och det är ju allmänt känt att varenda mobiltillverkare har bättre grejer än äppletTack du, men jag fotar med en 2år gammal huawei P10 dessutom var nog inte klockan för mig och vet inte vad nästa squale skulle bli. Så kan bli uppehåll ifrån den här tråden igen. Även om den är trevlig
Utan tvekan!Dyraste Squale-klockan hitintills?
Missade den här bilden igår, blev ju jäkligt bra. Kan tänka mig att den kan bli perfekt på ett single pass tyg-nato som jag har till min MKII, då har du militärkänsla deluxe!Gillar militär vintage känslan som uppstår.
Missade den här bilden igår, blev ju jäkligt bra. Kan tänka mig att den kan bli perfekt på ett single pass tyg-nato som jag har till min MKII, då har du militärkänsla deluxe!
Tackar! Posta gärna en bild på banden för inspiration.
Var kommer bandet ifrån?Sorry for icke-Squale i Squale-tråden!
Vad listar den?Dyraste Squale-klockan hitintills?
Haha, snabb som en jävla cobra!
Haha, snabb som en jävla cobra!
Så jäkla bra!
Får mig helt osökt att tänka på....
I think not!80-talet igen..slump?
Någon här som äger en Rambo förresten? Fränt med kompass och allt, blev ju faktiskt lite sugen på en så här i svampplockartider.I think not!
@feffe79 sitter på en jäkligt schysst Rambo!Någon här som äger en Rambo förresten? Fränt med kompass och allt, blev ju faktiskt lite sugen på en så här i svampplockartider.
Sorry for icke-Squale i Squale-tråden!
Men det är CobraSå jäkla bra!
@VonMen det är Cobra
Nej nej det va inget jag fattar,dax att sova tror jag
Haha, härligt!Yesbox.
Ni får en mysbild från sängen.
det var min tankekedja som eventuellt blev lite skruvad, helt förståeligt hahaNej nej det va inget jag fattar,dax att sova tror jag