• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Den som jag köpte kunde man, visade det sig, få med plexi. Inget de nämnde något om, men något som polarn fick reda på i dialog med SWP. Om jag minns rätt kunde de skicka med plexiglaset, dock försvann garantin då. Du har alltså helt rätt - det finns plexi till den här modellen. Gissar att även Gnomon kan fixa biffen.
Aha, där ser man! Jag kommer inte att hoppa på den här varianten men det är bra att veta. Föredrar helt klart plexi på den där. :)

Aha, där ser man! Jag kommer inte att hoppa på den här varianten men det är bra att veta. Föredrar helt klart plexi på den där. :)
Nä, misstänker att den här Gnomon-versionen kanske inte kommer att sälja slut på direkten. Men vad vet jag, folk kanske diggar ”smoked sunburst”? Jag hör i alla fall inte till den skaran. Hade det istället suttit en blå sunburst-tavla, så hade det kliat i fingrarna. Sjukt svag för den kombon :banghead:

Nä, misstänker att den här Gnomon-versionen kanske inte kommer att sälja slut på direkten. Men vad vet jag, folk kanske diggar ”smoked sunburst”? Jag hör i alla fall inte till den skaran. Hade det istället suttit en blå sunburst-tavla, så hade det kliat i fingrarna. Sjukt svag för den kombon :banghead:
Hade de valt grå istället för beige så hade jag varit mer såld men jag föredrar nog ändå en blanksvart tavla. Svårtslaget! Men ingen blå sunburst på en sån klocka, det hade inte passat tycker jag.

Efter att varit otrogen med några andra märken en tid, kände jag ett stort begär efter denna i dag!
C06B12AA-9C8E-4F19-BC51-BF5CE7F7E378.jpeg

Det här är ändå ett bra pris! Köööp!
https://klocksnack.se/threads/squale-tropic-6k.121358/

Min Squale för dagen:
PSX_20191019_165508.jpg

Börjar kännas väldigt prisvärd. Hade tagit den direkt om jag hade haft cashen just nu. Viljat testa modellen längre.

Upprepar, din Vintage är stört cool!
Mycket märkligt att den inte sålts än. Jag blir själv småsugen trots att jag redan haft den och sålt den då jag störde mig på bubblan...

Börjar kännas väldigt prisvärd. Hade tagit den direkt om jag hade haft cashen just nu. Viljat testa modellen längre.

Upprepar, din Vintage är stört cool!
Sjukt mycket klocka för 6' kan jag säga! Synd att du inte har möjlighet nu men det kommer säkert fler chanser. :)

Tack, är galet nöjd med den. Så mysig! :D
Mycket märkligt att den inte sålts än. Jag blir själv småsugen trots att jag redan haft den och sålt den då jag störde mig på bubblan...
Ja, jag håller med. Den borde ha försvunnit för längesen tycker man. :confused: Du får väl knacka bort bubblan? :)

Två ovanliga modeller på blocket. Inte billigt. Men unikt. Inget för mig just nu, har ju redan den blåa. Bronsgröna är jag dock sugen på nästa gång det finns en ledig plats i klocklådan...

678CE922-8EE2-4C13-9230-A74044C719AA.jpeg

Tillbaka
Topp