FOQ
Guld
38 tror jag. Men den bär ganska smått.Hur är storleken? 42mm?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
38 tror jag. Men den bär ganska smått.Hur är storleken? 42mm?
Snyggt med tropic, passar perfekt på den.I biltvätten...
Tack! Är generellt för länk men denna gör sig riktigt bra på tropicSnyggt med tropic, passar perfekt på den.
Blir mycket mer vintage-stuk på tropic.Tack! Är generellt för länk men denna gör sig riktigt bra på tropic
Ha en härlig fredagkväll och helg (med vy över pool på Kreta).
Grym poolklockaHa en härlig fredagkväll och helg (med vy över pool på Kreta).
Trevligt.
Vart på Kreta är du och kan bada 1 november?
Grym poolklocka
Det självklara valet en grå söndag som denna
Hade den varit i 40mm caset så hade min aldrig lämnat mig. Den hade följt mig in i dödenHur kan den här vara kvar?
https://klocksnack.se/threads/squale-alpine-green-gmt-6500.122076/
Jag tycker att 42mm funkar, till och med på mina klena handleder. Håller med om att den hade varit bättre i 40mm men den bärs ändå bra.Hade den varit i 40mm caset så hade min aldrig lämnat mig. Den hade följt mig in i döden
Fantastisk klocka!
Håller med.Hade den varit i 40mm caset så hade min aldrig lämnat mig. Den hade följt mig in i döden
Fantastisk klocka!
Bärs för stort för mej..Jag tycker att 42mm funkar, till och med på mina klena handleder. Håller med om att den hade varit bättre i 40mm men den bärs ändå bra.
21mm bandbredd på Squales GMT-boett gör att jag har svårt att klippa till på en. Varför kan det inte vara 20 eller 22? 20 borde varit allra bäst.Hur kan den här vara kvar?
https://klocksnack.se/threads/squale-alpine-green-gmt-6500.122076/
Är nog en smaksak.Bärs för stort för mej..
Det stör mig också, 20mm har helt klart varit att föredra.21mm bandbredd på Squales GMT-boett gör att jag har svårt att klippa till på en. Varför kan det inte vara 20 eller 22? 20 borde varit allra bäst.
Enligt mig mycket bättre än den ”fumé”-färgade tavlan.Ny version av 60th anniversary med mörkblå tavla. Svårt att se färgen på bilderna men syns ganska tydligt i filmen.
Helt klart men jag är generellt inget stort fan av fumé-tavlor. Sen är jag svag för blått också så...Enligt mig mycket bättre än den ”fumé”-färgade tavlan.