Tack, är jättenöjd med hela klockan. 170 000 kronor billigare än Rolex pepsi gmt som Nymans har på pre ownedWow, jäklar vilken snygg bild!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack, är jättenöjd med hela klockan. 170 000 kronor billigare än Rolex pepsi gmt som Nymans har på pre ownedWow, jäklar vilken snygg bild!
Lite prisskillnad... Squale håller ju knappast Rolex-klass men med tanke på vad de kostar så är de väldigt bra.Tack, är jättenöjd med hela klockan. 170 000 kronor billigare än Rolex pepsi gmt som Nymans har på pre owned
Nej så är det ju såklart, hade inte haft några problem att köpa Rolex modellen till list!Lite prisskillnad... Squale håller ju knappast Rolex-klass men med tanke på vad de kostar så är de väldigt bra.
Nej, till list är de säkert värda sin peng men nu...Nej så är det ju såklart, hade inte haft några problem att köpa Rolex modellen till list!
Riktigt fin den där . Vad är det för något? Moddad 1545 eller specialmodell?Lördagsklockan, snart söndag...
Blått är flott säger man ju men det blev väääldigt blått det här!
Moddad 1545 Militaire med svart datumhjul och andra visare.Riktigt fin den där . Vad är det för något? Moddad 1545 eller specialmodell?
Det är en vintage 2002.Vad heter den där modellen? Mycket fin!
Å tusan. Riktigt smakfull mod. Är det kanske du som har byggt den?Moddad 1545 Militaire med svart datumhjul och andra visare.
Nej, men jag har en likadan. Jag och @-JL- byggde våra samtidigt.Å tusan. Riktigt smakfull mod. Är det kanske du som har byggt den?
Mycket smakfullt! Minutvisaren ser liksom ut att höra hemma där. Tack för bild/info.
Tack så mycket!Mycket smakfullt! Minutvisaren ser liksom ut att höra hemma där. Tack för bild/info.
Jag tror att jag vet bara vänta och håll utVarför är mikroklockan så hemlig? Det verkar som att flera har fått sina men säger sig inte ha möjlighet att visa upp eller prata om dem... Är det något slags interskämt som går mig över huvudet eller vad är det frågan om? Det postades ju massvis med konceptbilder osv. så så jäkla hemligt kan det väl inte vara och jag har inte förrän nu stött på en "hemlig" Squalemodell.
Riktigt fin den där . Vad är det för något? Moddad 1545 eller specialmodell?
Moddad 1545 Militaire med svart datumhjul och andra visare.
Behöver erkänna: Var på väg att sälja min 1521 , men ångrade mig i sista sekund. Problemet är nog att min klocklåda är för liten och att det är den som borde bytas ut till någon som rymmer fler än 6 klockor.
Det viktiga är att lösa problemet, inte symtomen...
Rätt inställning!Behöver erkänna: Var på väg att sälja min 1521 , men ångrade mig i sista sekund. Problemet är nog att min klocklåda är för liten och att det är den som borde bytas ut till någon som rymmer fler än 6 klockor.
Det viktiga är att lösa problemet, inte symtomen...
Var det du som knep den din jäkel!? Jag var med och budade men du bjöd över mig till slut.Mysig liten squale
Haha ja, det var jag som knep den! Va faktiskt lite av ett misstag att jag fick den men ångrar mig inte! Fantastiskt härlig! (råkade skriva in fel bud, heh)..Var det du som knep den din jäkel!? Jag var med och budade men du bjöd över mig till slut.
Ser ju ännu bättre ut än vad jag hade hoppats på, hade jag vetat om det så hade jag gått högre. Jäkligt fin och det är guld att originallänken finns kvar, de är sjukt svåra att få tag på. Stort grattis!
Edit: Tröttnar du så vet du var jag finns...
Haha, vad härligt! Den ser helt underbar ut, du får ta en bild i solljus sen (om några månader). Är tavlan brun eller är det ljuset som gör det?Haha ja, det var jag som knep den! Va faktiskt lite av ett misstag att jag fick den men ångrar mig inte! Fantastiskt härlig! (råkade skriva in fel bud, heh)..
Du har första tjing om den lämnar
Den är lite brun/bronsig, sunburst! Ja solen får kika fram igen så man får se de verkliga färgerna, systemkameran ska laddas ocksåHaha, vad härligt! Den ser helt underbar ut, du får ta en bild i solljus sen (om några månader). Är tavlan brun eller är det ljuset som gör det?
Ser ju trevlig ut, var det 34mm?Fick rusa hem då denna låg utanför dörren...
Den är en liten, tunn och lätt rackare måste jag säga.
Ser ju trevlig ut, var det 34mm?
Bandet verkar inte ha bästa passformen dock
Grattis, riktigt nice! Hade varit ett givet köp om den legat på 39 mm.Fick rusa hem då denna låg utanför dörren...
Grattis, riktigt nice! Hade varit ett givet köp om den legat på 39 mm.
Snyggt! Stort grattis! Sitter som en smäck.Fick rusa hem då denna låg utanför dörren...