• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Nytt NOS:
F0376AA7-39A6-448C-BBDD-02AF305D4AAA.jpeg

Den vita var ju helt klart intressant men vad är det för visare? Känns inte NOS Squale på dem, de är nog från något annat. Jäkligt snyggt dock, jag är en sucker för katedralvisare...

Tycker det ser ut som visarna från tjejmodellen som var riktigt liten. Håller med om att de var lite missmatch på dessa. Annars var den vita tavlan trevlig.
395€ i pris.

De där två rackarna har varit till försäljning ett par år nu hos AWC. De har haft ytterligare ett par varianter, som nu är slutsålda. Har varit sjukt nära att klicka hem den svarta ett antal gånger, men vis av erfarenhet lär det bli lite handledstid - har tyvärr svårt för den storleken :(

Jag kunde inte motstå att prova en, klickade hem den svarta sent igår kväll. Postar här när den kommer. 36mm är litet jmf med de vanliga men skall blir kul att testa. Förstår dock precis hur du känner. Nervös väntan...

Jag kunde inte motstå att prova en, klickade hem den svarta sent igår kväll. Postar här när den kommer. 36mm är litet jmf med de vanliga men skall blir kul att testa. Förstår dock precis hur du känner. Nervös väntan...
Skoj, och bra val! Den svarta är galet mycket finare och känns ”mer” Squale. Trots att det har funnits ett antal ute på K&S de senaste åren känns det som att Medium har lyst med sin frånvaro i den här tråden, så några bilder vore grymt trevligt! Noterade förresten att de ändrat spec. på sajten från 35 till 36mm, vilket känns positivt. Kanske joinar dig en vacker dag ;)

Ursäkta dåliga bildkvalitén, kunde inte hitta någon bättre.
Bara jag som tycker tablan på red passion är skitsnygg? Riktigt cool tavla. Bara så synd att den förbannade minutvisaren ska vara orange...
De borde göra en sådan här med applicerade index likt de som finns på 60 atmos, och vanliga, silverfärgade visare. Hade varit grymt!
5d312fa6daa58308830801.jpg

Bara jag som tycker tablan på red passion är skitsnygg? Riktigt cool tavla. Bara så synd att den förbannade minutvisaren ska vara orange...
De borde göra en sådan här med applicerade index likt de som finns på 60 atmos, och vanliga, silverfärgade visare. Hade varit grymt!
Gillart! Är själv sugen på nåt rödtavlat men bara sugen :D

Sjukt snygg. Behöver se den i verkligheten men orange mot röd kan absolut funka.

Tillbaka
Topp