• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Men jag vill ha min nu... :sorry:
Kollade mailboxen och fick svar på min fråga: "The watch is not available yet but will be in the next few days"
Så det kan bli nu snart istället :)

Min gissning är att pga Baselworld blivit inställt så släpper de nyheten nu direkt istället för att vänta till strax innan Basel eller på Basel. Men det är bara en gissning.

Kollade mailboxen och fick svar på min fråga: "The watch is not available yet but will be in the next few days"

Min gissning är att pga Baselworld blivit inställt så släpper de nyheten nu direkt istället för att vänta till strax innan Basel eller på Basel. Men det är bara en gissning.
Wohoo! Jag håller alla mina fem tummar! :woot:

Ursäkta min skitmobilkamera
15834377007997587377571966814382.jpg

Jag måste få din kontakt, jag vill ju lägga order på massa klockor men får bara som svar att de som finns i lager finns på sidan. Fick idag äntligen kontakt med Schweiz kontoret, de sa i Milano att de skulle svara på alla "mina" (och era) frågor

Hade en femma. Var bättre än den här men inte jättebra heller. Det är egentligen Google Pixel, Samsung eller iPhone som gäller om man vill ha bra mobilkamera. Kanske Huawei också.
Jag kör med systemkameran när jag ska ta vettiga bilder. Även om den är gammal så blir det grymma bilder. :) Får dock bli något med kameran prioriterat nästa gång, är skönt med en bra!

Jag måste få din kontakt, jag vill ju lägga order på massa klockor men får bara som svar att de som finns i lager finns på sidan. Fick idag äntligen kontakt med Schweiz kontoret, de sa i Milano att de skulle svara på alla "mina" (och era) frågor
Jag är i kontakt med Fabio som är marknadsföringsansvarig och Andrea som är VD. Vill du ha deras mejladresser kan jag PM:a.

Tillbaka
Topp