• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Då var det officiellt, nu finns 1521 Brushed Militaire Sweden Edition och 1521 Militaire Polished Sweden Edtion.
1521-MILITAIRE-BR.jpg

boett-black.jpg
Mycket roligt att såna här initiativ tas. Keep up the good work!

Man blir alldeles sprallig ju. Läst igenom tråden, men kanske missat. Denna hel-lumadr modell släpps i dagarna? Är det Squales ”egna” design, alltså inte en colab eller så?
Det är Squales egna design men när den släpps till försäljning verkar vara oklart. Räkna mellan en vecka till två månader, det är väl det spannet vi har fått. :D

Då var det officiellt, nu finns 1521 Brushed Militaire Sweden Edition och 1521 Militaire Polished Sweden Edtion.
1521-MILITAIRE-BR.jpg

boett-black.jpg
Nu vet jag att jag är och petar i detaljer och ni får be mig gå ut och och hålla käften om ni tröttnar. Meeen, det är liiite synd att ni inte valde lollipop-sekundvisare i stål och den feta minutsvisaren från Red Passion som på originalet. Nu fick jag det sagt! :bag: Sorry... :sorry: Den ni har gjort är jättefin så inget att klaga på egentligen!

Nu vet jag att jag är och petar i detaljer och ni får be mig gå ut och och hålla käften om ni tröttnar. Meeen, det är liiite synd att ni inte valde lollipop-sekundvisare i stål och den feta minutsvisaren från Red Passion som på originalet. Nu fick jag det sagt! :bag: Sorry... :sorry: Den ni har gjort är jättefin så inget att klaga på egentligen!
Problemet är priset, det här en miniutgåva. Squale säljer inte lösa visare då så priset hade stuckit upp 500 kronor till:) Men allt går ju att lösa

Problemet är priset, det här en miniutgåva. Squale säljer inte lösa visare då så priset hade stuckit upp 500 kronor till:) Men allt går ju att lösa
Aha, då är jag med! Hur som helst så är den väldigt snygg. :)

Jag undrar förresten om det inte är visarna från 60 Atmos de har satt på Red Passion på produktbilderna. Ser väldigt stora ut och de är exakt likadana som de jag har på min. Jäkligt snyggt i alla fall!

Aha, då är jag med! Hur som helst så är den väldigt snygg. :)

Jag undrar förresten om det inte är visarna från 60 Atmos de har satt på Red Passion på produktbilderna. Ser väldigt stora ut och de är exakt likadana som de jag har på min. Jäkligt snyggt i alla fall!
Hmmm, finns det någon Matic med svarta visare? :rolleyes:
Älskar den större minutvisaren.

Jaha, det skulle inte vara en limited edition. Men nu fick jag svar att det bara skulle vara ett fåtal ex. Så de sa att de som vill ha en får vara snabba...

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp