Spännande! Gillar den skarpt.Det är Squales egna design men när den släpps till försäljning verkar vara oklart. Räkna mellan en vecka till två månader, det är väl det spannet vi har fått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande! Gillar den skarpt.Det är Squales egna design men när den släpps till försäljning verkar vara oklart. Räkna mellan en vecka till två månader, det är väl det spannet vi har fått.
Löjligt skönt band!Snyggt! Bästa bandet i min mening; snyggt, komfortabelt och keeper-pluppen är riktigt bra.
Har aldrig testat Barton men de är väldigt snygga. Ska nog ta och beställa ett och se vad allt snack handlar om!Löjligt skönt band!
Pluppen är kung!
Bästa bonusen på just Barton Elite som jag alltid passar på att prata mig varm om
Så jäkla skönt när grejerna sitter på plats!
Det måste du!Har aldrig testat Barton men de är väldigt snygga. Ska nog ta och beställa ett och se vad allt snack handlar om!
Tack för erbjudandet! Ska fundera på om jag har någon bra klocka att testa det på.Det måste du!
Jag har ett 22mm marinblått Elite över annars om du har nått som passar med det
Då var det officiellt, nu finns 1521 Brushed Militaire Sweden Edition och 1521 Militaire Polished Sweden Edtion.
Du ser ju ändå inte texten när det är mörkt under vattnet, då går du efter lumepluppen på vridringen, minutvisaren och markeringarna på tavlan.Snygg, men vad skall man med en vridring till om den inte är märkt? Tacka vet jag nedräkningsbezel. Då hade den vart kanon.
Nä nu finns det en redan med lollipop, det får räcka!Nu vet jag att jag är och petar i detaljer och ni får be mig gå ut och och hålla käften om ni tröttnar. Meeen, det är liiite synd att ni inte valde lollipop-sekundvisare i stål och den feta minutsvisaren från Red Passion som på originalet. Nu fick jag det sagt! Sorry... Den ni har gjort är jättefin så inget att klaga på egentligen!
Jag är aldrig nöjd...Nä nu finns det en redan med lollipop, det får räcka!
Är du släkt med min fru!?Jag är aldrig nöjd...
Eller med alla som sitter ner när dom kissar?Är du släkt med min fru!?
Hur ska man annars surfa klockor samtidigt?Eller med alla som sitter ner när dom kissar?
Helt sant!Hur ska man annars surfa klockor samtidigt?
Det får man göra när man gör 2an. Det är sedan gammaltHur ska man annars surfa klockor samtidigt?
Jag är inte bitter...Är du släkt med min fru!?
Snygg, men vad skall man med en vridring till om den inte är märkt? Tacka vet jag nedräkningsbezel. Då hade den vart kanon.
En alpingrön i 40mm det skulle nog inte gå att låta bli....Kan de inte bara sluta göra Rolex-kopior och släppa något som är lite eget i alla fall? Tropic GMT i 40mm? Alpine Green i 40mm? KOM IGEN!
Ja, skönt att de har lämnat de visarna.En alpingrön i 40mm det skulle nog inte gå att låta bli....
Fast de här har ju åtminstone inte merc visaren, en bit på väg....
Hörrdu @Jbagen kom igen nu!! En alpingrön i 40 mm (GMT), kan väl inte vara så svårt att få fram, bara modda tavla, ring och visare resten finns ju?Kan de inte bara sluta göra Rolex-kopior och släppa något som är lite eget i alla fall? Tropic GMT i 40mm? Alpine Green i 40mm? KOM IGEN!
Eller med alla som sitter ner när dom kissar?
Jag svär i kyrkan och tycker att den är lite fin. Visarna, loggan passar bra i sammanhanget, gillar komplikationen och är en sucker på jubilee. Men tråkigt förstås att inte göra liiite mer för att differentiera sig från den uppenbara inspiratören. Tänk tex grönt-rött bezelinlägg.
Man tycker ju det!Borde vara dags för recension någonstans