• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Då var det officiellt, nu finns 1521 Brushed Militaire Sweden Edition och 1521 Militaire Polished Sweden Edtion.
1521-MILITAIRE-BR.jpg

boett-black.jpg

Snygg, men vad skall man med en vridring till om den inte är märkt? Tacka vet jag nedräkningsbezel. Då hade den vart kanon.

Nu vet jag att jag är och petar i detaljer och ni får be mig gå ut och och hålla käften om ni tröttnar. Meeen, det är liiite synd att ni inte valde lollipop-sekundvisare i stål och den feta minutsvisaren från Red Passion som på originalet. Nu fick jag det sagt! :bag: Sorry... :sorry: Den ni har gjort är jättefin så inget att klaga på egentligen!
Nä nu finns det en redan med lollipop, det får räcka! :D

Snygg, men vad skall man med en vridring till om den inte är märkt? Tacka vet jag nedräkningsbezel. Då hade den vart kanon.

En av de allra coolaste (omho) militärdykarna som gjorts, IWC Ocean 2000 Bund Kampftaucher, hade inte heller siffror på ringen. Det går ju ändå att använda den till att markera när något börjar, men man får själv sköta räknandet av minuterna.
D624FDA5-0A46-4DD7-AF31-2BB8F59968EE.jpeg

Tillbaka
Topp