Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lördag eller Söndag@TobiasD, när har din recension premiär? Har ett sånt sjukt sug efter min nya Squale nu...![]()
Det är det polerade meshet med. Någon måste ju köpa det snarast! Maximum bling!Tänkte kolla om någon är sugen på en 20mm Squale mesh? Kom med min 1521a och det är endast kortat och testat en dag och vi lirade inte. Tänkte lägga upp till försäljning men flaggar här först. PMa om du är sugen.![]()
Wohoo! Jag sitter och väntar. Har tryckt på klockan också så att jag får notis!Lördag eller Söndag![]()
Jag vill ha det! Har PMat och hoppas att ingen annan hunnit före.Det är det polerade meshet med. Någon måste ju köpa det snarast! Maximum bling!
Var? Har ju noll koll på moderna medierLördag eller Söndag![]()
Håller tummarna för dig! Det är riktigt snyggtJag vill ha det! Har PMat och hoppas att ingen annan hunnit före.![]()
https://youtube.com/WoundUpVar? Har ju noll koll på moderna medier![]()
Tackar, ska försöka kika in när det är dags
Då backar jag, hade ju tänkt att blästra det isfJag vill ha det! Har PMat och hoppas att ingen annan hunnit före.![]()
Det får man inte göra!Då backar jag, hade ju tänkt att blästra det isf![]()
Får man juuuu, iaf om man har blästrad boettDet får man inte göra!![]()
Neeej, det får man inte!Får man juuuu, iaf om man har blästrad boett![]()
Då backar jag, hade ju tänkt att blästra det isf![]()
Exakt!Det får man inte göra!![]()
Icke! Då får man köpa det borstade som också säljs av SqualeFår man juuuu, iaf om man har blästrad boett![]()
Det borstade är dock borstat och inte blästrat så det passar inte heller den blästrade boetten.
Exakt!
Icke! Då får man köpa det borstade som också säljs av Squale![]()
Ska få blänka direkt nästa vecka.Slutet gott, allting gott!
Länken förbli polerad och får förhoppningsvis glänsa lite i den halländska solen i sommar istället för att ligga i min låda.
Perfekt lösning!Neeej, det får man inte!Däremot så har jag ett likadant fast borstat som du kan få köpa och blästra istället, jag använder ändå inte det.
![]()
Riktigt snyggt!Svart 1521 utan den orangea visaren blir ju riktigt clean.Föredrar den med men ändå snyggt.
![]()
Inte särskilt, haha.Riktigt snyggt!
Otippat att jag skulle tycka det![]()
Wow! Oväntat snyggt. Orange visare är ju halva grejen men det där såg riktigt bra ut. Har aldrig tilltalats av de svarta tavlorna men det där skulle jag kunna tänka mig. Undrar hur en blå utan Orange visare skulle se ut.Svart 1521 utan den orangea visaren blir ju riktigt clean.Föredrar den med men ändå snyggt.
![]()
Jag vet, men det är så märkligt att Squale inte har ett mesh som passar den blästrade boetten. Det är inte direkt många 1521 som är borstade...Det borstade är dock borstat och inte blästrat så det passar inte heller den blästrade boetten.![]()
Tror att den blåa kan bli lite tråkig men det funkade riktigt bra på den svarta.Wow! Oväntat snyggt. Orange visare är ju halva grejen men det där såg riktigt bra ut. Har aldrig tilltalats av de svarta tavlorna men det där skulle jag kunna tänka mig. Undrar hur en blå utan Orange visare skulle se ut.
Det är inga 1521 som är borstade. Förstår det inte heller.Jag vet, men det är så märkligt att Squale inte har ett mesh som passar den blästrade boetten. Det är inte direkt många 1521 som är borstade...
Yeees!Här är videon, den går att klicka på imorgon klockan 10:00![]()