• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Tänkte kolla om någon är sugen på en 20mm Squale mesh? Kom med min 1521a och det är endast kortat och testat en dag och vi lirade inte. Tänkte lägga upp till försäljning men flaggar här först. PMa om du är sugen.
20200313_134149.jpg

Svart 1521 utan den orangea visaren blir ju riktigt clean. :) Föredrar den med men ändå snyggt.
PSX_20200313_153953.jpg
Wow! Oväntat snyggt. Orange visare är ju halva grejen men det där såg riktigt bra ut. Har aldrig tilltalats av de svarta tavlorna men det där skulle jag kunna tänka mig. Undrar hur en blå utan Orange visare skulle se ut.

Wow! Oväntat snyggt. Orange visare är ju halva grejen men det där såg riktigt bra ut. Har aldrig tilltalats av de svarta tavlorna men det där skulle jag kunna tänka mig. Undrar hur en blå utan Orange visare skulle se ut.
Tror att den blåa kan bli lite tråkig men det funkade riktigt bra på den svarta. :)

Tillbaka
Topp