Hade vart grymtLeverans på Ester på fredag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade vart grymtLeverans på Ester på fredag![]()
Grymt jobb! Man blev ju skapligt sugen. Står mellan den och en ocean som nästa inköpHär är videon, den går att klicka på imorgon klockan 10:00![]()
Hade ingen aning om att de fanns i 22mm. @Jbagen, kan du se om det går att beställa? I så fall vill jag ha ett.Är ett Millefori, förmodligen i 22mm. Kan ju även vara så att de passat in ett 20mm men centrerat bandet på sprintarna. Här säljs det som både 20 och 22mm: http://squale.com.au/watch-strap-millefori
/e
Här i 22mm på en 60ATM.
![]()
Hoppas få dem slutet på veckan, men corona ställer till det för dem, de jobbar bara någon dag i veckan så de sista leveranserna har dragit ut på tidenHur lång leveranstid blir det?
finns inget dåligt val om man väljer mellan dessaGrymt jobb! Man blev ju skapligt sugen. Står mellan den och en ocean som nästa inköp![]()
Båda! Till slut iallafallGrymt jobb! Man blev ju skapligt sugen. Står mellan den och en ocean som nästa inköp![]()
har skickat till Squale idag och frågat, det finns nog dåÄr ett Millefori, förmodligen i 22mm. Kan ju även vara så att de passat in ett 20mm men centrerat bandet på sprintarna. Här säljs det som både 20 och 22mm: http://squale.com.au/watch-strap-millefori
/e
Här i 22mm på en 60ATM.
![]()
Det har du helt rätt ifinns inget dåligt val om man väljer mellan dessa![]()
Haha ja det slutar väl med detBåda! Till slut iallafall![]()
håller med, känner dock inte till dem så mycketJag tänker nog i första hand på hur dom har skött vissa ärenden tidigare, under all kritik så detta förvånar mig inte alls när det gäller dom.
Japp!
Japp
Tack
Det är ett av mina favoritbandTack
Bandet som följer med gör sig riktigt bra till den och ser oerhört bekvämt ut.
Idag tittat solen fram så då fick det bli sommarklocka och sommartröja!
![]()
Tack, 2002 heter den.Mycket cool. Vad är det för referens?
På den blåa hade jag kört på polerad alla dagar i veckan. Bling bling!Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att sägaalltså brushed eller polished.
Jag dras nästan mer mot den matta.
![]()
![]()
Riktigt nöjd med 1545 jag fick hem häromdagen så fick verkligen upp törsten för Squale och blev riktigt sugen på en till modell som inte är homage.På den blåa hade jag kört på polerad alla dagar i veckan. Bling bling!![]()
Härligt! 1521 är ju ett bra steg in i den "riktiga" Squale-världen.Riktigt nöjd med 1545 jag fick hem häromdagen så fick verkligen upp törsten för Squale och blev riktigt sugen på en till modell som inte är homage.![]()
Beror väl egentligen lite på vad du tänkt dig för tavla på den.Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att sägaalltså brushed eller polished.
Jag dras nästan mer mot den matta.
![]()
![]()
+1På den blåa hade jag kört på polerad alla dagar i veckan. Bling bling!![]()
Den verkar trevlig och originell, kikat lite på tuben och den ser ut att ha varit med ett tag.Härligt! 1521 är ju ett bra steg in i den "riktiga" Squale-världen.![]()
Juste. Jag är så fast i förr i tiden. Numer finns ju oändliga möjligheter att välja precis hur man vill ha den. Tack vare Zackrisson.Beror väl egentligen lite på vad du tänkt dig för tavla på den.
Personligen tycker jag att boettens vinklar kommer bättre till sin rätt på den blästrade![]()
håller med, har dock ingen klocka i samlingen som är mattPå den blåa hade jag kört på polerad alla dagar i veckan. Bling bling!![]()
Ja, tavlan är fantastisk på den. Den matta är också bra men då hade jag köpt en svart.+1
Tavlan är också så härlig på den polerade. Det pirrar alltid lite i magen när man kollar tiden. Särskilt när man är trött eller sliten. Då får man tillbaka energin.
Det var en av de första färgerna som släpptes på den moderna 1521an. Jag tycker att det är den bästa för att den fungerar så bra med den orangea visaren.Den verkar trevlig och originell, kikat lite på tuben och den ser ut att ha varit med ett tag.Läckert och annorlunda utseende på boetten.
Inte jag heller (i Squale-samlingen i alla fall). Är väldigt sugen på den du har släppt i limiterad utgåva. Väntar dock och ser om du kan få tag på tavlan som vi diskuterat tidigare.håller med, har dock ingen klocka i samlingen som är matt
Hur många är du uppe i nu ?Fick bli en Squale till idag. Det bästa med helgen är att man kan byta klocka tio gånger om dagen.
![]()