• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Är ett Millefori, förmodligen i 22mm. Kan ju även vara så att de passat in ett 20mm men centrerat bandet på sprintarna. Här säljs det som både 20 och 22mm: http://squale.com.au/watch-strap-millefori

/e
Här i 22mm på en 60ATM.
5db283c788518996536660.jpg
Hade ingen aning om att de fanns i 22mm. @Jbagen, kan du se om det går att beställa? I så fall vill jag ha ett. :)

Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att säga ;) alltså brushed eller polished. :) Jag dras nästan mer mot den matta.
D8F73D19-4562-4661-A2F4-E475841AE2B2.jpeg
37D666DB-2035-4FB6-A460-87406CCD2222.jpeg
Beror väl egentligen lite på vad du tänkt dig för tavla på den.
Personligen tycker jag att boettens vinklar kommer bättre till sin rätt på den blästrade :)

+1
Tavlan är också så härlig på den polerade. Det pirrar alltid lite i magen när man kollar tiden. Särskilt när man är trött eller sliten. Då får man tillbaka energin.
Ja, tavlan är fantastisk på den. Den matta är också bra men då hade jag köpt en svart. :)

Den verkar trevlig och originell, kikat lite på tuben och den ser ut att ha varit med ett tag. :) Läckert och annorlunda utseende på boetten.
Det var en av de första färgerna som släpptes på den moderna 1521an. Jag tycker att det är den bästa för att den fungerar så bra med den orangea visaren. :cool:

håller med, har dock ingen klocka i samlingen som är matt
Inte jag heller (i Squale-samlingen i alla fall). Är väldigt sugen på den du har släppt i limiterad utgåva. Väntar dock och ser om du kan få tag på tavlan som vi diskuterat tidigare. :pompus:

Tillbaka
Topp