Och nu så finns den, 1521 Full Luminous.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ordern är lagd! And now we wait...Och nu så finns den, 1521 Full Luminous.......![]()
![]()
Ordern är lagdOch nu så finns den, 1521 Full Luminous.......![]()
![]()
Riktigt braIdag tittat solen fram så då fick det bli sommarklocka och sommartröja!
![]()
Snyggt mannen! Hade ingen aning om att du var så...professionellHär är videon, den går att klicka på imorgon klockan 10:00![]()
Haha tackSnyggt mannen! Hade ingen aning om att du var så...professionell![]()
Ny order på X antal läggs på måndag,.....Ordern är lagd
Tycker den där är så jävla bra alltså..Lite bilder på Squale T-183 var lite skeptisk först men den här är sjukt trevlig.![]()
![]()
![]()
![]()
Jo riktigt grym'Tycker den där är så jävla bra alltså..
Hur lång leveranstid blir det?Ny order på X antal läggs på måndag,.....
Ser att jag bör plantera om min växtLite bilder på Squale T-183 var lite skeptisk först men den här är sjukt trevlig.![]()
![]()
![]()
![]()
Fick ni veta om den var limited eller inte? Squale var lite oklara på den punkten.Ny order på X antal läggs på måndag,.....
Första leveransen har kommit men dock slutsålt tyvärr, lägger ny order på måndag då det ramlat in några till. De är dock väldigt långsamma just nu pga corona och stängt de flesta dagarna. Skulle tippa på 10 dagar. Dock limiterad till 150 och vi kommer nog vara uppe i 10 på måndag så kan tänka mig att den snart är slutsåldHur lång leveranstid blir det?
Ok tack för svar.Första leveransen har kommit men dock slutsålt tyvärr, lägger ny order på måndag då det ramlat in några till. De är dock väldigt långsamma just nu pga corona och stängt de flesta dagarna. Skulle tippa på 10 dagar. Dock limiterad till 150 och vi kommer nog vara uppe i 10 på måndag så kan tänka mig att den snart är slutsåld
Nej tyvärr, helt ärligt så får jag ingen info av Squale så jag dammsuger sparade sidor som deras egna. Det står ju inget sidan på sidan men det gör det ju inte heller på T-183 och på baksidan av den står det tex 100 of 150 Limited edition (har fått nr 110 så den modellen tar garanterat snart slut), nu har jag ju inte fått hem första beställningen på lume klockan så vet inte om det står något men hoppas få den nästa vecka.Fick ni veta om den var limited eller inte? Squale var lite oklara på den punkten.
P&C har ju varit i blåsväder flera ggr tidigare.Squale svarade att page and Cooper inte följt Squales guidelines och ska egentligen inte ha släppt klockan ännu utan till helgen...
De sa att Andrea ringa Page and Cooper och be dem ta ner artikeln och ta bort mina bilder.
Det är inte utan att man suktar, efter att ha sett den videon. Bra jobbat!Här är videon, den går att klicka på imorgon klockan 10:00
Apropå limited edition. Hur många har ni fått in av brushed militaire Sweden? Eller med andra ord: behöver jag lägga en order snarast?Limited edition
Den jag fått är en "färdig prototyp" om man säger så, så jag har inget vanligt serienummer. Ska bli intressant att se vad som står på dem du får hem.Nej tyvärr, helt ärligt så får jag ingen info av Squale så jag dammsuger sparade sidor som deras egna. Det står ju inget sidan på sidan men det gör det ju inte heller på T-183 och på baksidan av den står det tex 100 of 150 Limited edition (har fått nr 110 så den modellen tar garanterat snart slut), nu har jag ju inte fått hem första beställningen på lume klockan så vet inte om det står något men hoppas få den nästa vecka.
La en orderFörsta leveransen har kommit men dock slutsålt tyvärr, lägger ny order på måndag då det ramlat in några till. De är dock väldigt långsamma just nu pga corona och stängt de flesta dagarna. Skulle tippa på 10 dagar. Dock limiterad till 150 och vi kommer nog vara uppe i 10 på måndag så kan tänka mig att den snart är slutsåld
Det är nog många som vill vara förstP&C har ju varit i blåsväder flera ggr tidigare.
Känns inte helt reko och inga jag skulle gynna eller handla av.
Leverans på Ester på fredagLa en order![]()
Vi har endast bokat 20 och hämtar dem från Squale efter order, har sålt några hittills, vågar inte svara hur länge de håller då jag vill ha ryggen friApropå limited edition. Hur många har ni fått in av brushed militaire Sweden? Eller med andra ord: behöver jag lägga en order snarast?
Jag tänker nog i första hand på hur dom har skött vissa ärenden tidigare, under all kritik så detta förvånar mig inte alls när det gäller dom.Det är nog många som vill vara förstDock verkligen inte ok att ta bilder på detta sett. Som tur är så är man ju rastlös som inte alltid sover på nätterna så efter Squale´s lansering inatt så var nog vi bland första.
Är ett Millefori, förmodligen i 22mm. Kan ju även vara så att de passat in ett 20mm men centrerat bandet på sprintarna. Här säljs det som både 20 och 22mm: http://squale.com.au/watch-strap-milleforiÄr det någon som vet vad det här är för gummi? Ser ut som ett Millefori men de finns inte i 22mm vad jag vet.
![]()
![]()
![]()