12st och ytterligare en beställd.Hur många är du uppe i nu ?![]()
![bag :bag: :bag:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bag.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
12st och ytterligare en beställd.Hur många är du uppe i nu ?![]()
Blåa Militaire?Ja, tavlan är fantastisk på den. Den matta är också bra men då hade jag köpt en svart.
Det var en av de första färgerna som släpptes på den moderna 1521an. Jag tycker att det är den bästa för att den fungerar så bra med den orangea visaren.
Inte jag heller (i Squale-samlingen i alla fall). Är väldigt sugen på den du har släppt i limiterad utgåva. Väntar dock och ser om du kan få tag på tavlan som vi diskuterat tidigare.![]()
Blåa Militaire? Vilken menar du?Blåa Militaire?
Sign me up på en samtidigt isf![]()
![]()
Galet!12st och ytterligare en beställd.![]()
Jag har för mig att det finns ett sådant nånstans inte så långt bak i trådenGalet!Ett familjeporträtt vore fint
![]()
Den med dykarsnubben på, drömtavla!Blåa Militaire? Vilken menar du?![]()
Galet!Ett familjeporträtt vore fint
![]()
Det stämmer men det är inte komplett nu när jag fått en ny 2002a.Jag har för mig att det finns ett sådant nånstans inte så långt bak i tråden![]()
Japp, helt rätt! Tror dock inte att den går att få tag på.Den med dykarsnubben på, drömtavla!
Man kan ju alltid hoppas på att det ligger en (elr två) och gömmer sig någonstansJapp, helt rätt! Tror dock inte att den går att få tag på.![]()
Imponerande!
Ja, man får väl hålla tummarna. Är så galet bra!Man kan ju alltid hoppas på att det ligger en (elr två) och gömmer sig någonstans
Med en sådan tavla hade tillåme jag konverterat tillbaka till orange visare![]()
![]()
Menar du inte Vostok Scubadude nu ?Den med dykarsnubben på, drömtavla!
Tack! Är faktiskt väldigt nöjd med samlingen hittills.Imponerande!![]()
Det där är ingen dålig samling
Attans. Hojta till när du ledsnarJag vill ha det! Har PMat och hoppas att ingen annan hunnit före.![]()
Stämmer. Min beställda 1521 är hitintills (Förhoppningsvis bara) sen en vecka i lev. Skickas från Milano.Hoppas få dem slutet på veckan, men corona ställer till det för dem, de jobbar bara någon dag i veckan så de sista leveranserna har dragit ut på tiden
Med blått hade jag gått på polerat och med svart i matt. Om jag tittar på att köpa en första 1521 dvs. Sen kan man alltid kompletteraSitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att sägaalltså brushed eller polished.
Jag dras nästan mer mot den matta.
![]()
![]()
Det förstår jag ! Kul att den växer ocksåTack! Är faktiskt väldigt nöjd med samlingen hittills.![]()
Den är också sjukt cool men han menar denna:Menar du inte Vostok Scubadude nu ?
Ah ok, ja jag vet inte jättemycket om Squale precisDen är också sjukt cool men han menar denna:
![]()
Det ska jag göra.Attans. Hojta till när du ledsnarTog beslut på att köpa en blå polerad 1521. Hoppas ju att spännet är polerat med på det meshet, framgick inte av foto och ngt jag har för mig att det inte är på det man får med(?) polerat alltså.
Växer kanske lite väl fort...Det förstår jag ! Kul att den växer också![]()
Tack så mycket! Ska man nörda ner sig så får man göra det ordentligt.Det där är ingen dålig samlinggrymt!
Sitter och kikar på 1521 för framtida köp. Vilken finish är att föredra? Såklart personligt men tänkte höra vad proffsen har att sägaalltså brushed eller polished.
Jag dras nästan mer mot den matta.
![]()
![]()
Topp. Med tur så är det så, känns ju mest logiskt. Men har dykt på ett par random foton där man parat en polerad 1521 med mesh och där spännet är borstat. Som sagt, framgick inte sv de foton jag kunde se när jag beställde, men håller tummarnaDet ska jag göra.Vad jag kan se så är spännet polerat på det polerade meshet.
Ja det är väl såTack så mycket! Ska man nörda ner sig så får man göra det ordentligt.![]()
Tänkte kolla om någon är sugen på en 20mm Squale mesh? Kom med min 1521a och det är endast kortat och testat en dag och vi lirade inte. Tänkte lägga upp till försäljning men flaggar här först. PMa om du är sugen.![]()
Kolla på det andra jag har citerat in, det är i alla fall polerat och kom så från Squale. Kan säkert vara olika, har tyvärr dålig koll på det.Topp. Med tur så är det så, känns ju mest logiskt. Men har dykt på ett par random foton där man parat en polerad 1521 med mesh och där spännet är borstat. Som sagt, framgick inte sv de foton jag kunde se när jag beställde, men håller tummarna![]()
Det är en bra inkörsport. Nu kommer det bara att rulla på...Ja det är väl såbörjade med att jag fick Squale micron i dagarna och suget verkar ju bara öka efter fler
![]()
Atmos 60(?) längst till höger är jävligt fin också..
Du vet om att det finns Squale i 18k guld vaJa det är väl såbörjade med att jag fick Squale micron i dagarna och suget verkar ju bara öka efter fler
![]()
Ok, snyggt. Men det är förhoppningsvis som du skriverKolla på det andra jag har citerat in, det är i alla fall polerat och kom så från Squale. Kan säkert vara olika, har tyvärr dålig koll på det.![]()