Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp, jag kallar honom för NeroLever verkligen upp till Militaire namnet. Är det en modd av delar från den helsvarta 1521+bundbezel?
Har du använt koden all25?Jag vill inte trampa någon på tårna... men t.ex en 1521 kostar ju 20% mindre på squale.se...?
Vi har 25% rabatt på zackariassons med koden all25.Jag vill inte trampa någon på tårna... men t.ex en 1521 kostar ju 20% mindre på squale.se...?
Har du använt koden all25?
Vi har 25% rabatt på zackariassons med koden all25.
Världsklass, stort grattis! En vansinnigt vacker klocka helt enkeltBlev med Squale igen
Ser ju helt fantastisk ut! Grattis, det behövs fler Squale Matic på forumet.Blev med Squale igen
Tackar kingen Den känns helt fantastisk.Ser ju helt fantastisk ut! Grattis, det behövs fler Squale Matic på forumet.
Riktigt fin den där! GrattisBlev med Squale igen
Tackar.Riktigt fin den där! Grattis
SNYYYGG!Njuter av den nymoddade klockan i solen!
Grymt! Den är så himla finBlev med Squale igen
SNYYYGG!
Grymt! Den är så himla fin
@Zackrissonsur.se - har ni fått reda på vad Squale säger vad gäller om Full Luminous är limited edition eller ej?
Men tackarVärldsklass, stort grattis! En vansinnigt vacker klocka helt enkelt
60 atmos-bezel:en måste vara den finaste bezel:en på någon dykare som säljs idagVill bara dyka ner i tavlan sätta mig på på en index och ta en öl
Eller säger man ett index kanske
Instämmer så vacker.60 atmos-bezel:en måste vara den finaste bezel:en på någon dykare som säljs idag
Nära perfektion. Vet faktiskt inte vad jag skulle ändra på den om jag fick fria händer, kanske storleken. Men då jag aldrig sett den i verkligheten så är det nog bara siffrorna som skrämmer lite. Tokfin i vilket fall.Vill bara dyka ner i tavlan sätta mig på på en index och ta en öl
Eller säger man ett index kanske
Tack,ja ganska stor men den bärs inte så stort så siffrorna ska man inte va rädd för.Nära perfektion. Vet faktiskt inte vad jag skulle ändra på den om jag fick fria händer, kanske storleken. Men då jag aldrig sett den i verkligheten så är det nog bara siffrorna som skrämmer lite. Tokfin i vilket fall.
Ser ruskigt bra ut på det svarta gummit.Drog på det svarta originalgummit, rockar också om jag får säga det själv
Duger för nattbad iaf
Synd att det inte är optimalt skönt bara :/Ser ruskigt bra ut på det svarta gummit.
Nu måste man ju beställa ett mesh ocksåUte med 1521an och det nya meshet, sjukt najs!
@Zackrissonsur.se har dem till ett grymt pris, bara att beställa...Nu måste man ju beställa ett mesh också
Håller med, det tar ju dessutom emot bandhornen så antingen är det rakt ut eller rakt ner. Vet inte hur de tänkte där...Synd att det inte är optimalt skönt bara :/
Har testat igenom en hel armé med gummin känns det som men jag trillar alltid tillbaka till Barton Elite, tyvärr har jag inget heltsvart i lång modell... får nog beställa trist
Millefiori är ruskigt skönt men en smula för kort och hade gärna fått vara 20-18 istf 20-16!
Iofs kanske inte helt rätt stilmässigt men ack så bekvämt är det!