• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Finns ju camo-Squale! :D
camo1.jpg

camo2.jpg
Jag vet! :)
Den gröna är redigt ball :D

Att TGV inte hade något av dessa mönster på sin modell är bra märkligt. Bara för att jag inte förstår tjusningen med camomönster just nu kommer det väl sluta med att det kommer vara det enda jag tilltalas av framöver :rolleyes:
Hehe, det är inte riktigt min grej heller men det är ändå något som lockar med den gröna. Ovanlig modell som bara såldes i Asien tyvärr och brukar ligga ute för multum på eBay.

Jag vet! :)
Den gröna är redigt ball :D
Ja, den är jäkligt cool. Sjukt märkligt att man har valt att behålla den orangea visaren bara, hehe.

Finns det någon butik som har Squale så att man kan klämma och känna lite? Eller är det bara interwebz som gäller? Jag är lite sugen på att komplettera min 1545 med ytterligare en Squale, men har lite svårt att bestämma mig...

Finns det någon butik som har Squale så att man kan klämma och känna lite? Eller är det bara interwebz som gäller? Jag är lite sugen på att komplettera min 1545 med ytterligare en Squale, men har lite svårt att bestämma mig...
Hej Vi jobbar på att få upp lite butiker, då de är så prisvärda är det svårt att få butikerna att ta in dem med deras marginaler, var bor du? Vi hart en på G i sthlm

Hej Vi jobbar på att få upp lite butiker, då de är så prisvärda är det svårt att få butikerna att ta in dem med deras marginaler, var bor du? Vi hart en på G i sthlm

Bor i Strängnäs, men jobbar vanligtvis i Stockholm när det inte är virusapokalyps..

PS. Det verkar för övrigt vara ngt knas med länken på er förstasida. När man klickar på "köp nu" i "squalerutan" skickas jag vidare till Karl Lagerfeld-klockorna.. DS.

Bor i Strängnäs, men jobbar vanligtvis i Stockholm när det inte är virusapokalyps..

PS. Det verkar för övrigt vara ngt knas med länken på er förstasida. När man klickar på "köp nu" i "squalerutan" skickas jag vidare till Karl Lagerfeld-klockorna.. DS.
Det vill man ju inte:) KL skall bort, vi slutar med den typen av klockor. Skall be teknikerna kolla på detta

Squale länken är nu löst:) Då är ju sthlm bra, ni som vill se i närheten av GBG så har jag ju lager här i KBA och ni är alltid välkomna, dock noll i lager just nu:( Men det kommer. Vi har en på G i shlm som sagt men dröjer nog några månader men sedan är du förhoppningsvis välkommen till de "fina" gatorna i centrum, vill inte nämna något då det inte är klart

Tillbaka
Topp