Har du flera? Är grymt sugen på just den … men vill inte stjäla din framtida glädje.den bruna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du flera? Är grymt sugen på just den … men vill inte stjäla din framtida glädje.den bruna
Att TGV inte hade något av dessa mönster på sin modell är bra märkligt. Bara för att jag inte förstår tjusningen med camomönster just nu kommer det väl sluta med att det kommer vara det enda jag tilltalas av framöverFinns ju camo-Squale!
Hehe, det är inte riktigt min grej heller men det är ändå något som lockar med den gröna. Ovanlig modell som bara såldes i Asien tyvärr och brukar ligga ute för multum på eBay.Att TGV inte hade något av dessa mönster på sin modell är bra märkligt. Bara för att jag inte förstår tjusningen med camomönster just nu kommer det väl sluta med att det kommer vara det enda jag tilltalas av framöver![]()
Ja, den är jäkligt cool. Sjukt märkligt att man har valt att behålla den orangea visaren bara, hehe.Jag vet!
Den gröna är redigt ball![]()
Grönt och orange funkar alltid av någon anledning, jäkligt snyggt!Ja lite märkligt men jag tycker det funkar![]()
Vilken jäkla effekt reflektionerna på 60 Atmos har, haha.
![]()
Indexen är fasetterade i fem olika vinkar så det är sannolikt det som orsakar den exploderande effekten. Coolt att man kan se alla minutindexen på vridringsinlägget också.
Magiskt och cooltVilken jäkla effekt reflektionerna på 60 Atmos har, haha.
![]()
Ett uråldrigt och lika uppskattat nöje när helst det finns minsta tidslucka över.Vilken jäkla effekt reflektionerna på 60 Atmos har, haha.
Är väl Gnonom´s egna?Finns ju camo-Squale!
![]()
![]()
Hej Vi jobbar på att få upp lite butiker, då de är så prisvärda är det svårt att få butikerna att ta in dem med deras marginaler, var bor du? Vi hart en på G i sthlmFinns det någon butik som har Squale så att man kan klämma och känna lite? Eller är det bara interwebz som gäller? Jag är lite sugen på att komplettera min 1545 med ytterligare en Squale, men har lite svårt att bestämma mig...
Sol i halmstad alltsåVilken jäkla effekt reflektionerna på 60 Atmos har, haha.
![]()
Hej Vi jobbar på att få upp lite butiker.
Vi har en på G i sthlm
Nej men finns ju på sidanHar du flera? Är grymt sugen på just den … men vill inte stjäla din framtida glädje.
Hej Vi jobbar på att få upp lite butiker, då de är så prisvärda är det svårt att få butikerna att ta in dem med deras marginaler, var bor du? Vi hart en på G i sthlm
Vet inte faktiskt men har inte sett att de säljs någon annanstans så det stämmer säkert.Är väl Gnonom´s egna?
Jajamensan, är helt fantastiskt väder här idag så det är perfekt med lite blingiga Squale!Sol i halmstad alltså![]()
Jo Matic är optimal i vårvädretVet inte faktiskt men har inte sett att de säljs någon annanstans så det stämmer säkert.
Jajamensan, är helt fantastiskt väder här idag så det är perfekt med lite blingiga Squale!![]()
Det vill man ju inteBor i Strängnäs, men jobbar vanligtvis i Stockholm när det inte är virusapokalyps..
PS. Det verkar för övrigt vara ngt knas med länken på er förstasida. När man klickar på "köp nu" i "squalerutan" skickas jag vidare till Karl Lagerfeld-klockorna.. DS.
Tycker även detta var riktigt smuttskall kolla mer ingående,, har äntligen fått svar att det går. Fråga på en tidigare och då gick det inte så lever på det molnet just nu, är själv sugen på något klarblått, typ 2002
![]()
Är svårt med gult tror jag men den är ju snyggTycker även detta var riktigt smutt
![]()
Squale länken är nu löstBor i Strängnäs, men jobbar vanligtvis i Stockholm när det inte är virusapokalyps..
PS. Det verkar för övrigt vara ngt knas med länken på er förstasida. När man klickar på "köp nu" i "squalerutan" skickas jag vidare till Karl Lagerfeld-klockorna.. DS.
Den fast med en gul bezel hade varit najs.Tycker även detta var riktigt smutt
![]()
Jag gillar den här som @xBjörne moddade med NOS-tavla för några år sen.Den fast med en gul bezel hade varit najs.
Det är lite därifrån jag fått inspirationen
Så snygg blev sugen på en själv när jag såg den
Den där du länkar till har välvt glas också, sjukt najs!Det är lite därifrån jag fått inspirationenKänner att en gul klocka borde finnas i samlingen nu när vi närmar oss vår/sommar
![]()