• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

@Zackrissonsur.se flaggar också eventuellt intresse för 1521 med applicerade index! Lite beroende på vad det landar i. Hur blev det med kepsarna förresten? :)
Beställde kepsar, men så fick jag så mycket olika förslag vilken typ av keps det skall vara och på grund av min okunnighet i ämnet så avbeställde jag. Skall ta tag i det igen, åker och provar en och så kör jag så blir det som det blir, då passar den i vilket fall en:)

Sålde båda mina Squale igår :( så nu börjar jag förstå det här med väntetider:) Fick bli en gammal Rado idag. Nu måste en ny Matic hem, frågan är om man skall köra på den bruna eller redan nu ta den ljusblå
90137735_1068977240127353_8364759588498571264_n.jpg

Funderar på det... Men med väntetiderna nu tar det ett par veckor och när våren kommer vill man ju ha ljusblått.
Den blå är ju helt underbar, fatta att jag köpte en sådan för en bra bit under 6k med mesh till och sen sålde jag för att göra en hacka...
Så jävla korkat! (Den var ändå för stor intalar jag mig själv)

Tyckte faktiskt att den bars rejält stort, jag gillar samma storlekar som dig men börjar nog glida ner mot 41-43...
Ser så sjukt bra ut på bild med de mindre men något är det när jag får dem på mig, har nog vant mig vid för stora klockor, inte längesedan jag hade 48 mm på armen. Och idag blir det brev på posten på en garanterat enda Squale 1521 ulta ombyggd:) Den blev verkligen grym!!!!

Ser så sjukt bra ut på bild med de mindre men något är det när jag får dem på mig, har nog vant mig vid för stora klockor, inte längesedan jag hade 48 mm på armen. Och idag blir det brev på posten på en garanterat enda Squale 1521 ulta ombyggd:) Den blev verkligen grym!!!!
Jag sitter och uppdaterar postnordappen sen jag vaknade :p
Sitter i karantän med grabben så gött med något att se fram emot :D

Tillbaka
Topp