• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

På tal om vita tavlor, någon i tråden som sitter på en sån här?

79597202-7E85-4544-B937-797B3A19A123.png

@Zackrissonsur.se Vet du hur det ser ut nästa vecka ? Om de får iväg någon leverans? Såklart leveransen av 1521orna som intresserar mig mest. ;)
Tror alla som har order kommer att få dem nästa vecka, de har inte samma lager i Schweiz som i Italien de har dock sagt att de skall försöka leverera allt, dock har allt som jag beställt som extra redan tagit slut, får jag allt så kommer vi endast få 2 klockor kvar i lager och det är två nya:) Så skall bli kul att få presentera dem för Er;)

Sjukt snygg, just Onda är riktigt fin, syns inte på Squale´s dåliga bilder. Men gud vad snygg den är, hoppas kunna få presentera mer Onda för Er snart, denna vita var ny för mig. Skall kolla om jag inte kan skaffa den i lager
Tror dock att denna är en Squale X Techno Town (italiensk AD). Kom för dryga året sedan, men säljs fortfarande (https://www.chrono24.com/search/index.htm?customerId=18921&dosearch=true#gref). Gillar också Onda - framförallt bezeln ;)

Tror dock att denna är en Squale X Techno Town (italiensk AD). Kom för dryga året sedan, men säljs fortfarande (https://www.chrono24.com/search/index.htm?customerId=18921&dosearch=true#gref). Gillar också Onda - framförallt bezeln ;)
Jo men vi är ju också AD så man kan ju göra om ett vinnande koncept:) Min tanke är att Onda är värd ett bättre öde, kanske man skall ta egna bilder på den och ta fram lite olika tavlor, älskar tavlan med riktiga index samt ringen.

Tror alla som har order kommer att få dem nästa vecka, de har inte samma lager i Schweiz som i Italien de har dock sagt att de skall försöka leverera allt, dock har allt som jag beställt som extra redan tagit slut, får jag allt så kommer vi endast få 2 klockor kvar i lager och det är två nya:) Så skall bli kul att få presentera dem för Er;)
Härligt, tack för info och spännande med nyheter :D

Tillbaka
Topp