Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har inte sett någon ännu faktiskt!På tal om vita tavlor, någon i tråden som sitter på en sån här?
![]()
Vilken köpte du nu igen? Den blåa sunburst?@Zackrissonsur.se Vet du hur det ser ut nästa vecka ? Om de får iväg någon leverans? Såklart leveransen av 1521orna som intresserar mig mest.![]()
Grymt, ser verkligen fram emot att se den på det orange:a bandet!Jajjebus. Vi är ju ett gäng här nu som väntar ivrigt.![]()
Då är vi två!Grymt, ser verkligen fram emot att se den på det orange:a bandet!![]()
Ball!På tal om vita tavlor, någon i tråden som sitter på en sån här?
![]()
Ingen aning men det är kul att jag har gillat den där bilden senast.![]()
Någon som vet om det finns gummi typ detta till 1545?
Tänker närmast på μ-klockan
Passar på att tacka för att du ställer frågan. Och att jag därmed inte behöver göra det. Tack!@Zackrissonsur.se Vet du hur det ser ut nästa vecka ? Om de får iväg någon leverans? Såklart leveransen av 1521orna som intresserar mig mest.![]()
Skulle också kunna vara så att jag följer dig på instaIngen aning men det är kul att jag har gillat den där bilden senast.![]()
Så kan det kanske iofs vara.Skulle också kunna vara så att jag följer dig på insta![]()
Löjligt läcker den där!På tal om vita tavlor, någon i tråden som sitter på en sån här?
![]()
Tror alla som har order kommer att få dem nästa vecka, de har inte samma lager i Schweiz som i Italien de har dock sagt att de skall försöka leverera allt, dock har allt som jag beställt som extra redan tagit slut, får jag allt så kommer vi endast få 2 klockor kvar i lager och det är två nya@Zackrissonsur.se Vet du hur det ser ut nästa vecka ? Om de får iväg någon leverans? Såklart leveransen av 1521orna som intresserar mig mest.![]()
Sjukt snygg, just Onda är riktigt fin, syns inte på Squale´s dåliga bilder. Men gud vad snygg den är, hoppas kunna få presentera mer Onda för Er snart, denna vita var ny för mig. Skall kolla om jag inte kan skaffa den i lagerLöjligt läcker den där!
Tror dock att denna är en Squale X Techno Town (italiensk AD). Kom för dryga året sedan, men säljs fortfarande (https://www.chrono24.com/search/index.htm?customerId=18921&dosearch=true#gref). Gillar också Onda - framförallt bezelnSjukt snygg, just Onda är riktigt fin, syns inte på Squale´s dåliga bilder. Men gud vad snygg den är, hoppas kunna få presentera mer Onda för Er snart, denna vita var ny för mig. Skall kolla om jag inte kan skaffa den i lager
God morgon. Kör rött idag![]()
God lördagsmorgon. Denna kör jag idag! Vad kör ni?
Jo men vi är ju också AD så man kan ju göra om ett vinnande konceptTror dock att denna är en Squale X Techno Town (italiensk AD). Kom för dryga året sedan, men säljs fortfarande (https://www.chrono24.com/search/index.htm?customerId=18921&dosearch=true#gref). Gillar också Onda - framförallt bezeln![]()
Ser riktigt bra ut på nato!![]()
God lördagsmorgon. Denna kör jag idag! Vad kör ni?
Vad kan det tänkas vara för årsmod på denna?Ser riktigt bra ut på nato!Själv kör jag Super Squale idag.
![]()
Vi har denna från Eterna, riktigt trevlig enligt mig, https://zackrissonsur.se/produkt/eterna-kontiki-diver-automatic-1290-41-59-1753/Ja precis, jag var på dem med en precis likadan som den vi har fast med vit lume![]()
Svårt att veta exakt årtal men det är en 60-talare i alla fall.Vad kan det tänkas vara för årsmod på denna?![]()
Det ser ut som att den varit med ett tag iafSvårt att veta exakt årtal men det är en 60-talare i alla fall.![]()
Ja, den har nog fått vara med om ett och annat.Det ser ut som att den varit med ett tag iaf
Fungerar inte datumtavlan eller har du bara inte ändrat det ?
Härligt, tack för info och spännande med nyheterTror alla som har order kommer att få dem nästa vecka, de har inte samma lager i Schweiz som i Italien de har dock sagt att de skall försöka leverera allt, dock har allt som jag beställt som extra redan tagit slut, får jag allt så kommer vi endast få 2 klockor kvar i lager och det är två nyaSå skall bli kul att få presentera dem för Er
![]()
Jättesnyggt . Vad har du för länk?God morgon. Kör rött idag![]()
![]()
Det är orginal jubileet som den kommer med.Jättesnyggt . Vad har du för länk?
Hur cool som helst. Aldrig sett förut.På tal om vita tavlor, någon i tråden som sitter på en sån här?
![]()