Kanske borde hugga en Squale quartzDumt att chansa, bättre att ha en kvarts-beater eller G-shock som man kan plåga och sen ha de andra vid andra tillfällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske borde hugga en Squale quartzDumt att chansa, bättre att ha en kvarts-beater eller G-shock som man kan plåga och sen ha de andra vid andra tillfällen.
Jag kör min Seiko Tuna sbbn033 på jobbet (arbetar som plåtslagare) bankar med höger hand Har även min 6309 ibland, men tänker ju såklart på vad jag gör med den på då den är mekaniskKanske borde hugga en Squale quartz
Finns denna pärla kvar på forumet?Kusinen platsar ju faktiskt in här eftersom dom har lite gamla rötter tillsammans. Min Blancpain FF från runt 1970
Hur känsligt är egentligen ett urverk? Pallar det att man tex kör slagborrmaskin dagligen ? Tänkte på vibrationer o så.
Det behöver inte förstöra urverket men det finns en viss risk att det gör det. Såklart olika beroende på situationen och klockan.Använder min automat dagligen i jobbet som innefattar slagborr, betongsågning, tigersågning och diverse andra mer eller mindre klockfientliga sysslor. Dock ingen Squale, så ingen bild.
Finns denna pärla kvar på forumet?
Den får man inte sälja Grymjupp , jag har kvar den
Ska vi tro på det? Behöver nog minst hundra bilder här i tråden som bevis...jupp , jag har kvar den
Om han inte säljer den till mig, då är det okej. (Som att jag skulle ha råd. )Den får man inte sälja Grym
Allt har sitt pris vettu , ska jag va ärlig har jag inte använt den sen i somrasDen får man inte sälja Grym
Kriminellt!Allt har sitt pris vettu , ska jag va ärlig har jag inte använt den sen i somras
Lite så är det faktiskt. Men man kan inte bära allt !Kriminellt!
Är inte helt oskyldig där heller ska ju erkännas... Du kan i alla fall fresta oss med lite bilder någon dag, den där måste ju vara kungen i den här tråden och min absoluta gral!Lite så är det faktiskt. Men man kan inte bära allt !
Är inte helt oskyldig där heller ska ju erkännas... Du kan i alla fall fresta oss med lite bilder någon dag, den där måste ju vara kungen i den här tråden och min absoluta gral!
Vore väldigt snällt! Att hitta en originallänk blir nog extremt svårt, jag har aldrig sett en lös länk till salu faktiskt. Annars är ju ett vintage Tropic Sport eller vintage Isofrane bra till den tycker jag.Ska fixa lite bilder , har inte hittat något passande band / länk än bara. Men lovar att fixa lite fler bilder !
Ska fixa lite bilder , har inte hittat något passande band / länk än bara. Men lovar att fixa lite fler bilder !
Ja band ska vi nog kunna pracka på dig som passarVore väldigt snällt! Att hitta en originallänk blir nog extremt svårt, jag har aldrig sett en lös länk till salu faktiskt. Annars är ju ett vintage Tropic Sport eller vintage Isofrane bra till den tycker jag.
Ja , tropic sport är klart ett av dom bättre alternativen jag testatVore väldigt snällt! Att hitta en originallänk blir nog extremt svårt, jag har aldrig sett en lös länk till salu faktiskt. Annars är ju ett vintage Tropic Sport eller vintage Isofrane bra till den tycker jag.
Okej håller tummarna!Har inte hört något ännu men brukar endast få svar när det har gått iväg
Schysst att vi blir informerade om läget kontinuerligt. Tack! Nu håller vi tummarna för leverans om någon dag.Har inte hört något ännu men brukar endast få svar när det har gått iväg
Kör vidare på den här idag!
Ljuset gör verkligen att tavlan byter nyans/färg. Snyggt!
Ja, den skiftar väldigt mycket. Jag tycker den är bäst när den är riktigt gul, det är coolt.Ljuset gör verkligen att tavlan byter nyans/färg. Snyggt!
Det är på gång, de packar nu, kommer ta någon extra dag då någon klocka var tvungen att sättas ihop, uppdatering följerSchysst att vi blir informerade om läget kontinuerligt. Tack! Nu håller vi tummarna för leverans om någon dag.
Snyggt band. Är det bra också? Visst är det zuludiver?Jag med!
Tackar, Jo det är bra! Doftar vanilj också Jepp, Zuludiver är detSnyggt band. Är det bra också? Visst är det zuludiver?
Snyggt! Blir det någon fisk då?Tackar, Jo det är bra! Doftar vanilj också Jepp, Zuludiver är det