• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Kusinen platsar ju faktiskt in här eftersom dom har lite gamla rötter tillsammans. Min Blancpain FF från runt 1970
IMG_1059.JPG

IMG_1060.JPG

IMG_1061.JPG

IMG_1062.JPG

IMG_1063.JPG
Finns denna pärla kvar på forumet? :)

Ska fixa lite bilder , har inte hittat något passande band / länk än bara. Men lovar att fixa lite fler bilder !
Vore väldigt snällt! Att hitta en originallänk blir nog extremt svårt, jag har aldrig sett en lös länk till salu faktiskt. Annars är ju ett vintage Tropic Sport eller vintage Isofrane bra till den tycker jag. :)

Ska fixa lite bilder , har inte hittat något passande band / länk än bara. Men lovar att fixa lite fler bilder !

Vore väldigt snällt! Att hitta en originallänk blir nog extremt svårt, jag har aldrig sett en lös länk till salu faktiskt. Annars är ju ett vintage Tropic Sport eller vintage Isofrane bra till den tycker jag. :)
Ja band ska vi nog kunna pracka på dig som passar ;)

Tillbaka
Topp