Trevligt band, har också ett till på gång i 20mm. Kanske vi köpte av samma schweiziska snubbe som sålde dessa lite för billigt?Ja, det är en jäkla tur, haha.Jag har också fått hem ett sånt gummi BTW, ska ha det på min 2002a till sommaren.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Trevligt band, har också ett till på gång i 20mm. Kanske vi köpte av samma schweiziska snubbe som sålde dessa lite för billigt?Ja, det är en jäkla tur, haha.Jag har också fått hem ett sånt gummi BTW, ska ha det på min 2002a till sommaren.
![]()
Jag betalade samma som du för mitt 19mm men nu har jag även beställt två i 20mm från han som sålde lite väl billigt... Får hoppas att de är ok, mina sitter just nu fast hos Postnord.Trevligt band, har också ett till på gång i 20mm. Kanske vi köpte av samma schweiziska snubbe som sålde dessa lite för billigt?
Vad är det för en säljare jag missat?Trevligt band, har också ett till på gång i 20mm. Kanske vi köpte av samma schweiziska snubbe som sålde dessa lite för billigt?
Han har höjt priset men det är fortfarande löjligt billigt.Vad är det för en säljare jag missat?![]()
Japp, passa på för dessa NOS-band ligger oftast närmare en tusing (har visserligen inte fått hem det jag beställde så vet inte riktigt hur legit det är ännu)Han har höjt priset men det är fortfarande löjligt billigt.
https://www.ebay.ch/itm/124137623332
Är osannolikt att det är kopior men man vet aldrig. Vi får väl se om ett halvår när Postnord är klara... Coolt att man fick med spännen också, de är minst sagt udda till utformningen och det är porrigt med vitt spänne!Japp, passa på för dessa NOS-band ligger oftast närmare en tusing (har visserligen inte fått hem det jag beställde så vet inte riktigt hur legit det är ännu)
Tack! Är de gjutna i silikon eller? Tänker damm-magneter..Han har höjt priset men det är fortfarande löjligt billigt.
https://www.ebay.ch/itm/124137623332
Edit: Ska tillägga att de brukar ligga på runt 500kr - 1000kr beroende på färg.
Det är gummi tror jag, drar inte åt sig damm alls i alla fall.Tack! Är de gjutna i silikon eller? Tänker damm-magneter..
Tror inte jag köpte från samma säljare ändå, stålspänne på mitt men det vita spännet var ju riktigt fräntÄr osannolikt att det är kopior men man vet aldrig. Vi får väl se om ett halvår när Postnord är klara... Coolt att man fick med spännen också, de är minst sagt udda till utformningen och det är porrigt med vitt spänne!
Edit: bilder!
![]()
![]()
Ingen haj som kan skrämma fisken iafIngen Squale på handleden just nu men jag önskar att jag hade en
![]()
![]()
Såg de med stålspänne också men tyckte att dessa var så galet coola!Tror inte jag köpte från samma säljare ändå, stålspänne på mitt men det vita spännet var ju riktigt fränt
Nä tror inte heller det är någon som ens orkar göra kopior på dessa. Om man ska vara petig så tror jag keepersen är fel för det är swiss made stansat och ingen struktur på det jag har på Supermaticen
En piss i Mississippi såklart, RK liksom Tropic sprutade ju ut band till typ alla dykare på den tiden så man kan inte så noga vetaSåg de med stålspänne också men tyckte att dessa var så galet coola!Samma på mitt andra, står Swiss Made på det med. Kan ju vara olika årtal så de har ändrat designen?
Säkerligen!En piss i Mississippi såklart, RK liksom Tropic sprutade ju ut band till typ alla dykare på den tiden så man kan inte så noga veta
älskar det gummitTur att det är för kallt ute för speedos kan man säga då![]()
För jävla fin klocka alltså!Ingen Squale på handleden just nu men jag önskar att jag hade en
![]()
![]()
Sant!Ingen haj som kan skrämma fisken iaf![]()
Tack! KeeperFör jävla fin klocka alltså!
Slut i lager igen, nya beställs på måndag1521 Full Lumi... finns nu också i lager om någon är sugen https://zackrissonsur.se/produkt/1521-full-luminous/![]()
![]()
Slut i lager igen, får beställa nya på måndag, Squale klockor är mer färskvara en västkustens räkorÄntligen lite Squale leveranser i Corona tider, och också lite lager klockorKommer mer på måndag då skall lager och alla order vara avklarade
Älskar denna Matic Polish BrownFinns omgående leverans, får ligga på lager tills nästa helg, finns den kvar då tar jag den själv
https://zackrissonsur.se/produkt/squale-matic-polish-brown/
Dock omöjligt att få bra bilder på de polerade matic klockorna![]()
![]()
![]()
Kul att höra, undra om den går till någon KS:areSlut i lager igen, nya beställs på måndag![]()
Kanske är för att man hänger i tråden men det känns som att Squale är sjukt hett just nu.Slut i lager igen, får beställa nya på måndag, Squale klockor är mer färskvara en västkustens räkor![]()
Ägarna verkar onekligen mer entusiastiska än många andra... Har velat prova ett tag men aldrig tagit steget.Kanske är för att man hänger i tråden men det känns som att Squale är sjukt hett just nu.![]()
Ja, vissa av oss är ganska entusiastiska...Ägarna verkar onekligen mer entusiastiska än många andra... Har velat prova ett tag men aldrig tagit steget.
Är inte helt såld på hur boetterna ser ut, men i övrigt letar jag bara anledningar att inte lägga alla mina pengar på Squaleklockor...
Fel kust tyvärr, men tack för erbjudandet!Ja, vissa av oss är ganska entusiastiska...Men de är ju så braaa!
Befinner du dig i närheten av Halmstad så kan du alltid hojta till om du vill testa innan du köper, har ett gäng.
![]()