Absolut, och konstnären ögonblickligen identifierbarDen var ju sjukt tuff![]()
Låter ostigt, men om jag hade degen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut, och konstnären ögonblickligen identifierbarDen var ju sjukt tuff![]()
Jag är ju på jakt efter en Onda, dykare förklädd till blingig dressare, finns alltid något som passar även ossDå är vi åtminstone två... Jag räknar mig inte heller dit. Är alldeles för lite dykare över mig, ...men märket intressant och klockorna snygga.
Verkligen stenhårda damer och herrar som fridyker, nåt av det extremaste du kan utsätta kroppen för.Då har jag sett klart den.
Får hålla med om att den helt klart är sevärd. Havet är fantastiskt ändå.
Sjukt tuffa, förstår inte hur man kan dyka så förbaskat djupt och framförallt utan utrustning.
Ibland hade han ju inte ens simglasögon? Förstår inte hur man kan dyka i saltvatten utan glasögon, jag behöver ju typ simglasögon i duschen
Blev lite sugen på att se filmen de nämner i dokumentären. ”Det Stora Blå”. Luc Besson brukar ju inte göra en besviken, favoriten av honom är ju såklart Léon. Har någon missat den så är den ett måste!![]()
Leon alltså...Verkligen stenhårda damer och herrar som fridyker, nåt av det extremaste du kan utsätta kroppen för.
Dyker själv en del på hobbynivå men framförallt surfat så har fått lära mig grundläggande tekniker för att kunna stanna under ytan en längre stund men är ju hyfsat långt ifrån de där galningarna. Havet är fantastiskt så länge man respekterar krafterna..och dess invånare såklart
Jaaa Det Stora Blå måste du se, helt magisk film!
Så ja, Gööötebooorg!Hajschool?![]()
Leon är en jäkligt bra rulle, klassiker tamejfanLeon alltså...
Flickan med sin blomma i krukan![]()
Verkligen.Verkligen stenhårda damer och herrar som fridyker, nåt av det extremaste du kan utsätta kroppen för.
Dyker själv en del på hobbynivå men framförallt surfat så har fått lära mig grundläggande tekniker för att kunna stanna under ytan en längre stund men är ju hyfsat långt ifrån de där galningarna. Havet är fantastiskt så länge man respekterar krafterna..och dess invånare såklart
Jaaa Det Stora Blå måste du se, helt magisk film!
Perfekt! Delfin eller haj, fesk som feskVerkligen.
Kul! Det ser jäkligt skoj ut, själv har jag inte mer erfarenhet än det man lärde sig på simskolan typ. Kommer bara ihåg att det gjorde ont i öronen när man nått botten på bassängen
Såg att den finns att hyra på bla Viaplay men den va tydligen 2h 41min så får bli en annan kvällDefinitivt på filmlistan iaf.
Blev istället en annan film i liknande tema![]()
![]()
Skoja inte, Leon är ett jävla mästerverk!Leon är en jäkligt bra rulle, klassiker tamejfan
Va kul, då hoppas vi det går vägenJo alla order skall komma, känns som att bly lyfter från bröstet men ropar inte hej förrän jag ser de, men skall bli så skönt att få leveranser imorgon, även Yema kommer imorgon där x antal ordrar finns, känns som om det är julafton imorgon![]()
Det är lugnt, man behöver i första hand ha fokus på att driva företaget. Sitter i samma sits med allt extra arbete med coronastörda leveranser, ekonomi och personalfrågor. Till det allt det vanliga, som också måste fungera.Tusen tack, jag gör mitt bästa i vilket fall och brinner för mitt jobb![]()
Den är väldigt blå den där...Måndagar blir liiite roligare med en glad Squale på armen.
![]()
Nej, inte riktigt men den är väldigt blå. Min mobilkamera har en tendens att skjuta över på färgerna. Tog samma bild, satte klockan bredvid och försökte få till samma nyans och mättnad på det blåa. Den orangea visaren blev trött på bilden men den är verkligen neon-orange på riktigt.Den är väldigt blå den där...
Är fotot representativt för hur blå den är i verkligheten?
Går den modellen att få med riktig länk eller är det tyg, gummi eller mest som gäller?Nej, inte riktigt men den är väldigt blå. Min mobilkamera har en tendens att skjuta över på färgerna. Tog samma bild, satte klockan bredvid och försökte få till samma nyans och mättnad på det blåa. Den orangea visaren blev trött på bilden men den är verkligen neon-orange på riktigt.
![]()
Finns vintagelänkar till dessa men de är extremt ovanliga och svåra att få tag på. Det gäller generellt för alla vintage-Squale, väldigt ovanligt med länk.Går den modellen att få med riktig länk eller är det tyg, gummi eller mest som gäller?
Verkligen.
Kul! Det ser jäkligt skoj ut, själv har jag inte mer erfarenhet än det man lärde sig på simskolan typ. Kommer bara ihåg att det gjorde ont i öronen när man nått botten på bassängen
Såg att den finns att hyra på bla Viaplay men den va tydligen 2h 41min så får bli en annan kvällDefinitivt på filmlistan iaf.
Blev istället en annan film i liknande tema![]()
![]()
Haha inte sett. Ser ut att handla om Megalodon ? Häftigt![]()
Sett denna ? Rekommenderas![]()
Jag har sett en hel del exempel men de är inte alls lika vanligt förekommande som de vanliga Squale-visarna. Jäkligt snygga tycker jag!Helt apropå visarna på nya carbon T-183 så sprang jag på dessa gamla godingar som verkar ha samma typ. Inte sett denna variant förut... @MaBr ?
![]()
![]()
Jag använde visarna som en anledning att inte köpa en T-183:a... I olika färger på dom historiska gillar jag dom inser jag nu, men fortfarande inte såld på dom röda i 183:an...Jag har sett en hel del exempel men de är inte alls lika vanligt förekommande som de vanliga Squale-visarna. Jäkligt snygga tycker jag!
![]()
![]()
Förhoppningsvis så kommer T-183 i en mer nykter verion längre fram. Känns som att de har gjort den för att den ska sticka ut nu.Jag använde visarna som en anledning att inte köpa en T-183:a... I olika färger på dom historiska gillar jag dom inser jag nu, men fortfarande inte såld på dom röda i 183:an...![]()
Om dom använt visarna som den hade i Basel i fjol så hade jag köpt en...Förhoppningsvis så kommer T-183 i en mer nykter verion längre fram. Känns som att de har gjort den för att den ska sticka ut nu.
Tycker jag med, blir ju roligare med en historisk koppling också och inte bara taget ur luften liksom. En variant på dessa med orange minutvisare, ja tackJag har sett en hel del exempel men de är inte alls lika vanligt förekommande som de vanliga Squale-visarna. Jäkligt snygga tycker jag!
![]()
![]()
Jag tycker att de skulle ha kört på vit lume och de nya visarna, det hade blivit snyggt!Om dom använt visarna som den hade i Basel i fjol så hade jag köpt en...
![]()
Ja, det hade varit riktigt najs. När de ändå håller på så kan de passar på att återlansera 2001...Tycker jag med, blir ju roligare med en historisk referens också och inte bara taget ur luften liksom. En variant på dessa med orange minutvisare, ja tack![]()
Kul att höra, bilden visas dock inte för mig.Det är sjukt vad det kan svänga. Köpte nytt band pga snyggt på bild. När det väl kom hatade jag det. Satte det på en annan klocka än den tilltänkta och – boom, älskar det! Har inte bytt klocka på nästan en vecka.
Funkar här iafKul att höra, bilden visas dock inte för mig.![]()
Ser inte heller bilden.Kul att höra, bilden visas dock inte för mig.![]()