Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tidigare hade alla 1545or aluminum men nu har de bytt så att alla har keramiskt. Jag är ju svag för aluminum för det har en annan lyster men keramiskt har ju också sina fördelar.Bra där, som alltid! Imponerande vilken bra koll du har![]()
Tackar!Japp, nu syns den. Riktigt tjusigt!![]()
Tack! Tror det redan nämnts men det är en Y1545 (äldre modell, den utan keramiskt inlägg)Den var snygg, vilken modell är det?
Härliga tider
Det hoppas jagHärliga tiderBorde plinga till för mig snart med
![]()
Blev lite trassel från Squale men det löste sig med ett annat band baraDet hoppas jag![]()
Okej va skönt!Blev lite trassel från Squale men det löste sig med ett annat band baraHar haft kontakt med @Zackrissonsur.se så det var inga problem egentligen. Blir med ett läder istället för orange gummi.
Okej ! Ja lädret såg bra ut också så det blir bra. Meshet känns dock nästan mest aktuellt framöverOkej va skönt!Då får du fixa ett orange senare eller från någon annan tillverkare. Jag beställde lädret separat, tyckte det såg jäkligt bra ut på bilden som @MaBr delade med sig utav så kunde inte låta bli.
Ja mesh vill man ha men han fick bara hem matta tyvärr fast det var beställt blanka men är troligen slut hos Squale.Okej ! Ja lädret såg bra ut också så det blir bra. Meshet känns dock nästan mest aktuellt framöver
Ja @MaBr bilder är livsfarligaDet är hans fel att jag hittade Squale från början
![]()
Ok, kommer väl tillbaka i lager när det lugnat sig lite kanske.Ja mesh vill man ha men han fick bara hem matta tyvärr fast det var beställt blanka men är troligen slut hos Squale.
Ja det gör det säkerligenOk, kommer väl tillbaka i lager när det lugnat sig lite kanske.
@MaBr Kanske har kvar nå bilder på läder? För att läskas lite![]()
Min förtjänt tror jag bestämt att du menar!Okej ! Ja lädret såg bra ut också så det blir bra. Meshet känns dock nästan mest aktuellt framöver
Ja @MaBr bilder är livsfarligaDet är hans fel att jag hittade Squale från början
![]()
Har tyvärr inga nya (eller bra) bilder men hittade några i arkivet.Ok, kommer väl tillbaka i lager när det lugnat sig lite kanske.
@MaBr Kanske har kvar nå bilder på läder? För att läskas lite![]()
Såja !Min förtjänt tror jag bestämt att du menar!![]()
Kul att höra att man kan inspirera.
Har tyvärr inga nya (eller bra) bilder men hittade några i arkivet.Borde ta lite fler vettiga bilder när det sitter på men det lär inte bli förrän till hösten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag upplever det som riktigt bra kvalité, speciellt med tanke på vad de kostar. Detta är det ljusa lädret men det är mycket mörkare nu än när det var nytt.Såja !tjusigt. är detta den ljusa eller mörka varianten?
Bra kvalite på lädret?
Okej ! Jag valde det ljusa, känns som ett bra val ändåJag upplever det som riktigt bra kvalité, speciellt med tanke på vad de kostar. Detta är det ljusa lädret men det är mycket mörkare nu än när det var nytt.![]()
Grymt!
Det tror jag, jag tycker i alla fall att det passar bäst till den.Okej ! Jag valde det ljusa, känns som ett bra val ändå![]()
Grymt!!Packade upp i bilen![]()
Läcker!Packade upp i bilen![]()
Bra smak, väntar på något liknandePackade upp i bilen![]()
Jo paketen som skulle kommit igår kom inte (därför mörka jag gårdagen helt) det var Dhl´s fel så 08:15 var jag utanför deras kontor på Landvetter och fixa så jag fick alla utan ett paket, hoppas få det sista paketet imorgon.Jag hoppas han dricker prosecco som han skulle göra efter jobbet om det gick vägen![]()
Blir ju inte bättre än så, grattis!Packade upp i bilen![]()
Jag tillhör gruppen oflexibel men har heller inga problem med lite väntan. Ingen här som klandrar dig, det vet duJo paketen som skulle kommit igår kom inte (därför mörka jag gårdagen helt) det var Dhl´s fel så 08:15 var jag utanför deras kontor på Landvetter och fixa så jag fick alla utan ett paket, hoppas få det sista paketet imorgon.
Strulet har fortsatt men ni underbara kunder har hjälpt till så idag är jag ändå nöjd, dock ej Prosseco nöjd. Alla band på klockorna och de som lösa var helt fel, dock har det löst sig för de flesta, men bara för att ni har kunnat vara flexibla. Nu väntar jag på svar från både Squale och Dhl och hoppas på svar senast imorgon med positiva besked.