• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Yes!:D

Screenshot_20200421-120336_PostNord.jpg

Blev lite trassel från Squale men det löste sig med ett annat band bara :) Har haft kontakt med @Zackrissonsur.se så det var inga problem egentligen. Blir med ett läder istället för orange gummi.
Okej va skönt! :D Då får du fixa ett orange senare eller från någon annan tillverkare. Jag beställde lädret separat, tyckte det såg jäkligt bra ut på bilden som @MaBr delade med sig utav så kunde inte låta bli.

Okej va skönt! :D Då får du fixa ett orange senare eller från någon annan tillverkare. Jag beställde lädret separat, tyckte det såg jäkligt bra ut på bilden som @MaBr delade med sig utav så kunde inte låta bli.
Okej ! Ja lädret såg bra ut också så det blir bra. Meshet känns dock nästan mest aktuellt framöver:)
Ja @MaBr bilder är livsfarliga :p Det är hans fel att jag hittade Squale från början :D

Okej ! Ja lädret såg bra ut också så det blir bra. Meshet känns dock nästan mest aktuellt framöver:)
Ja @MaBr bilder är livsfarliga :p Det är hans fel att jag hittade Squale från början :D
Min förtjänt tror jag bestämt att du menar! :wideyed: :D Kul att höra att man kan inspirera. ;)

Ok, kommer väl tillbaka i lager när det lugnat sig lite kanske.:)

@MaBr Kanske har kvar nå bilder på läder? För att läskas lite :angel::)
Har tyvärr inga nya (eller bra) bilder men hittade några i arkivet. :) Borde ta lite fler vettiga bilder när det sitter på men det lär inte bli förrän till hösten.
PSX_20191129_132743.jpg
PSX_20191122_083424.jpg
PSX_20191106_092057.jpg
PSX_20191020_145010.jpg
PSX_20191020_144845.jpg

Jag hoppas han dricker prosecco som han skulle göra efter jobbet om det gick vägen ;)
Jo paketen som skulle kommit igår kom inte (därför mörka jag gårdagen helt) det var Dhl´s fel så 08:15 var jag utanför deras kontor på Landvetter och fixa så jag fick alla utan ett paket, hoppas få det sista paketet imorgon.
Strulet har fortsatt men ni underbara kunder har hjälpt till så idag är jag ändå nöjd, dock ej Prosseco nöjd. Alla band på klockorna och de som lösa var helt fel, dock har det löst sig för de flesta, men bara för att ni har kunnat vara flexibla. Nu väntar jag på svar från både Squale och Dhl och hoppas på svar senast imorgon med positiva besked.

Jo paketen som skulle kommit igår kom inte (därför mörka jag gårdagen helt) det var Dhl´s fel så 08:15 var jag utanför deras kontor på Landvetter och fixa så jag fick alla utan ett paket, hoppas få det sista paketet imorgon.
Strulet har fortsatt men ni underbara kunder har hjälpt till så idag är jag ändå nöjd, dock ej Prosseco nöjd. Alla band på klockorna och de som lösa var helt fel, dock har det löst sig för de flesta, men bara för att ni har kunnat vara flexibla. Nu väntar jag på svar från både Squale och Dhl och hoppas på svar senast imorgon med positiva besked.
Jag tillhör gruppen oflexibel men har heller inga problem med lite väntan. Ingen här som klandrar dig, det vet du :)

Tillbaka
Topp