• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Den kanske mer verkligen till sin rätt i solen!
IMG_20200422_125319.jpg

Tillbaka i tråden! :cool:

TACK @Zackrissonsur.se för mycket föredömlig service, som alltid.
A74B2B9C-A068-4F72-8496-CC20E5C44498.jpeg
62CAD39C-EFA1-4C32-AE17-3F1A897D8C66.jpeg
A33E4E4A-5565-49D7-A317-027AFF7D441C.jpeg
1F824998-172C-4E9F-8768-CA39E768FE41.jpeg

Så jäkla nöjd. Riktigt grymt med en Matic. Sitter som en smäck! Sommarens klocka är säkrad, helt klart :D
2C8DA223-97A7-42A7-BFF8-B5FABB6C9895.jpeg
Jaha, där ser man. Det får tydligen bli en mesh också till min nya matic! :) Jag som bara hade tänkt komplettera med det ljusare lädret...

Fan vad fint, sitter ju som ett smäck !:)

Jaha, där ser man. Det får tydligen bli en mesh också till min nya matic! :) Jag som bara hade tänkt komplettera med det ljusare lädret...

Grattis till en fin klocka!:)

Grattis till grym klocka!
Väldigt sober mod :woot:
Ser ut att spraka på bra i solen, välkommen tillbaka.
Tack så mycket! :D

Är riktigt jäkla nöjd. Meshet är grymt, och är glad att jag körde på det matta likt det jag hade till min 1521. Passar bra :)

Yes! Sju veckor delay pga corona. Men nu så! Nu inväntar vi bara meshet som det var lite tid på, sen är vi hemma.
Nog för att jag tyckte om min svarta borstade 1521:a, men det här är en klass långt förbi. Om jag får tycka :)
Tack @Zackrissonsur.se för grym service och feedback i kristider.
A44C60F9-F00A-40B0-8F3D-DC681C17DE6D.jpeg

Och ja, det kommer komma fler foton. Håll ut! ;)

@Zackrissonsur.se Har du någon ungefärlig koll på när/om polerade mesh 1521 kan komma in? Bör man lägga en beställning hos er eller får ni de i lager ?
De öppnar den 4:e maj sa de igår, hoppas på att de får iväg första ordern samma dag, har lagt beställning så att vi skall ha i lager men saker har ju en tendens att ta slut så säkrast att lägga order, välj faktura så betalar du ju efter du har fått det

...eller vänta nu, är det den gråa tavlan? Tyckte först den såg brun ut men nu blev jag osäker :confused:
Yes! Den är mörkt grå/svart. Helt underbar! Har ju en kass iPhone så den gör inte tavlan rättvisa :D
Satan så bra! Stort grattis kompis! :cool:
Stort tack vännen! Dina bilder har inspirerat mycket!

Den här kommer definitivt stanna. Optimal på många sätt känner jag. Sjukt najs! :)

Yes! Sju veckor delay pga corona. Men nu så! Nu inväntar vi bara meshet som det var lite tid på, sen är vi hemma.
Nog för att jag tyckte om min svarta borstade 1521:a, men det här är en klass långt förbi. Om jag får tycka :)
Tack @Zackrissonsur.se för grym service och feedback i kristider.
A44C60F9-F00A-40B0-8F3D-DC681C17DE6D.jpeg

Och ja, det kommer komma fler foton. Håll ut! ;)

Några snabba! Får blir fler sen med orange gummi ;)

20200422_175507.jpg

20200422_180525.jpg

20200422_180531.jpg
Det här är vackert så man blir tårögd! Så jäkla härligt! :happyhappy: Kan bara hålla med @Von, går knappt att hålla reda på alla som blivit nya Squale-ägare nu, haha. :D Stämmer in med @North och säger grattis till alla! Nu förväntar vi oss att den här tråden exploderar med bilder framöver. :cool:

Yes! Den är mörkt grå/svart. Helt underbar! Har ju en kass iPhone så den gör inte tavlan rättvisa :D

Stort tack vännen! Dina bilder har inspirerat mycket!

Den här kommer definitivt stanna. Optimal på många sätt känner jag. Sjukt najs! :)
Jag tycker ändå att du har lyckats fånga den bra. Den tavlan är svår att fånga på bild och det blir inte lättare med det välvda glaset. Kul att man har kunnat inspirera och lura ner dig ännu längre i fördärvet. ;)

Ett stort grattis till alla nyblivna :squale:-ägare, gamla som nya! :D
Det här är vackert så man blir tårögd! Så jäkla härligt! :happyhappy: Kan bara hålla med @Von, går knappt att hålla reda på alla som blivit nya Squale-ägare nu, haha. :D Stämmer in med @North och säger grattis till alla! Nu förväntar vi oss att den här tråden exploderar med bilder framöver. :cool:
Haha ja nu verkar det trilla in en del. Tack! :D

Tillbaka
Topp