• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Det är fint med blått... fyller på med några bilder ifrån förra passarounden.
PSX_20180930_230330.jpg
PSX_20180925_222331.jpg
PSX_20180930_224556.jpg
Hade ju beställt massa extra klockor, men då jag inte fick allt samt lite nya order, står man där igen med endast en Squale i lager:) Denna ljusblå Matic är ju dock helt underbar, vill någon ha lägg order eller dra ett pm, snart är den annars min egen:)
matic 6.jpg
matic 5.jpg

Hade ju beställt massa extra klockor, men då jag inte fick allt samt lite nya order, står man där igen med endast en Squale i lager:) Denna ljusblå Matic är ju dock helt underbar, vill någon ha lägg order eller dra ett pm, snart är den annars min egen:)
matic 6.jpg
matic 5.jpg
Superläcker kombo och där fick man se det omtalade orangea Millefori. Vad ska du matcha med för färg på Speedosarna är den stora frågan?

Går det att köpa Squale i Sverige eller måste man importera via gnomon?

jag letar efter en Squale 20 Atmos 1545 (Homage)
jag antar att ni kan rekommendera märket? detta kommer bli min första Squale :)
tex en sådanhär.
4510-Squale20atmosCeramicClassic1.jpg
Zackrissons och Gripenbro säljer i Sverige. Ingen 1545 visserligen men @Zackrissonsur.se kanske kan plocka hem. Annars finns en fin 1545 LE på köp&sälj ;)

Jo paketen som skulle kommit igår kom inte (därför mörka jag gårdagen helt) det var Dhl´s fel så 08:15 var jag utanför deras kontor på Landvetter och fixa så jag fick alla utan ett paket, hoppas få det sista paketet imorgon.
Strulet har fortsatt men ni underbara kunder har hjälpt till så idag är jag ändå nöjd, dock ej Prosseco nöjd. Alla band på klockorna och de som lösa var helt fel, dock har det löst sig för de flesta, men bara för att ni har kunnat vara flexibla. Nu väntar jag på svar från både Squale och Dhl och hoppas på svar senast imorgon med positiva besked.
Du gör ett kanonjobb tycker jag! Och inte lätt i dessa tider heller, och speciellt inte när Squale också gör fel. :)

matic 6.jpg
matic 5.jpg
Jättetack för erbjudandet, de är fantastiskt fina. Men jag är ju egentligen ifrån "The mögelside of KS" och just nu har jag annat i kikaren, som en Omega Seamaster ifrån tidigt 50-tal.

Tillbaka
Topp