Hade ju beställt massa extra klockor, men då jag inte fick allt samt lite nya order, står man där igen med endast en Squale i lagerDet är fint med blått... fyller på med några bilder ifrån förra passarounden.
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade ju beställt massa extra klockor, men då jag inte fick allt samt lite nya order, står man där igen med endast en Squale i lagerDet är fint med blått... fyller på med några bilder ifrån förra passarounden.
![]()
![]()
![]()
tack det värmer, men när man är som ett barn på julafton och skall öppna leveransen för att se mycket är fel....Jag tillhör gruppen oflexibel men har heller inga problem med lite väntan. Ingen här som klandrar dig, det vet du![]()
Superläcker kombo och där fick man se det omtalade orangea Millefori. Vad ska du matcha med för färg på Speedosarna är den stora frågan?Hade ju beställt massa extra klockor, men då jag inte fick allt samt lite nya order, står man där igen med endast en Squale i lagerDenna ljusblå Matic är ju dock helt underbar, vill någon ha lägg order eller dra ett pm, snart är den annars min egen
![]()
![]()
![]()
Får nog bli ett par i silver till detSuperläcker kombo och där fick man se det omtalade orangea Millefori. Vad ska du matcha med för färg på Speedosarna är den stora frågan?
Får nog bli ett par i silver till det![]()
Det förstår man...Packade upp i bilen![]()
Zackrissons och Gripenbro säljer i Sverige. Ingen 1545 visserligen men @Zackrissonsur.se kanske kan plocka hem. Annars finns en fin 1545 LE på köp&säljGår det att köpa Squale i Sverige eller måste man importera via gnomon?
jag letar efter en Squale 20 Atmos 1545 (Homage)
jag antar att ni kan rekommendera märket? detta kommer bli min första Squale
tex en sådanhär.
![]()
Dunder!1521:an och jag njuter av vårsolen
Du gör ett kanonjobb tycker jag! Och inte lätt i dessa tider heller, och speciellt inte när Squale också gör fel.Jo paketen som skulle kommit igår kom inte (därför mörka jag gårdagen helt) det var Dhl´s fel så 08:15 var jag utanför deras kontor på Landvetter och fixa så jag fick alla utan ett paket, hoppas få det sista paketet imorgon.
Strulet har fortsatt men ni underbara kunder har hjälpt till så idag är jag ändå nöjd, dock ej Prosseco nöjd. Alla band på klockorna och de som lösa var helt fel, dock har det löst sig för de flesta, men bara för att ni har kunnat vara flexibla. Nu väntar jag på svar från både Squale och Dhl och hoppas på svar senast imorgon med positiva besked.
Jättetack för erbjudandet, de är fantastiskt fina. Men jag är ju egentligen ifrån "The mögelside of KS" och just nu har jag annat i kikaren, som en Omega Seamaster ifrån tidigt 50-tal.Hade ju beställt massa extra klockor, men då jag inte fick allt samt lite nya order, står man där igen med endast en Squale i lagerDenna ljusblå Matic är ju dock helt underbar, vill någon ha lägg order eller dra ett pm, snart är den annars min egen
![]()
![]()
![]()
Applicerade index på Classic, stämplade på Maxivad är skillnaden på Classic och MAXI?
ok, tackApplicerade index på Classic, stämplade på Maxi
F.E.T.Min förtjänt tror jag bestämt att du menar!![]()
Kul att höra att man kan inspirera.
Har tyvärr inga nya (eller bra) bilder men hittade några i arkivet.Borde ta lite fler vettiga bilder när det sitter på men det lär inte bli förrän till hösten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis! Riktigt bra!
Sitter som ett frimärke, grattis!
Tjusigt! Stort grattis!
Grattis! Mycket fin!
Känner igen den känslan!Nu vill man ju hem!!
Haha din jäkel!Nu vill man ju hem!!
Tack, är mycket nöjd!Sitter som ett frimärke, grattis!
Tack, ja den är grå/svart. Visst har du en likdan?Tjusigt! Stort grattis!Är det grå tavla?
Mycket tjusig, grattis!Korspostar Micro LE här också, dags att debutera i denna tråd med
![]()
Tack!Mycket tjusig, grattis!