Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Hur känns första intrycket? Har du haft Squale tidigare? Tycks inte minnas att du postat någon här iaf?Där åkte det på!
![]()
Tack. Känns mycket bra att vara tillbaka med SqualeEtt stort grattis till alla nyblivna-ägare, gamla som nya!
![]()
Visst blir man
Känns jäkligt bra, gillar den som tusan. Ska bli kul att testa lite olika band/länkar. Är det kanske nu man säljer allt annat man har för att bara köpa Squale?Snyggt! Hur känns första intrycket? Har du haft Squale tidigare? Tycks inte minnas att du postat någon här iaf?![]()
Härligt! Det var i princip det jag gjorde haha! Sålde iväg ett gäng iaf, dock inget jag ångrar, eller saknar SKX lite. Blir säkert en i framtiden men då en 013 eller en 007, hade 009.Känns jäkligt bra, gillar den som tusan. Ska bli kul att testa lite olika band/länkar. Är det kanske nu man säljer allt annat man har för att bara köpa Squale?
Har haft en Micro LE en sväng men den fick lämna.
Haha helt rättHärligt! Det var i princip det jag gjorde haha! Sålde iväg ett gäng iaf, dock inget jag ångrar, eller saknar SKX lite. Blir säkert en i framtiden men då en 013 eller en 007, hade 009.![]()
Utan tvekan min favoritkombination på den blåa 1521an. Perfekt balans både utseendemässigt och komfortmässigt. Bra där!Där åkte det på!
![]()
Fullt rimlig inställning som ALLA borde ha!Känns jäkligt bra, gillar den som tusan. Ska bli kul att testa lite olika band/länkar. Är det kanske nu man säljer allt annat man har för att bara köpa Squale?
Har haft en Micro LE en sväng men den fick lämna.
Jag kör med vanliga stift men de är som du säger för smala. Det är lite problematiskt att Squale kör med bandstift som bara är 0,8mm istället för 1,1mm i ändarna för det är svårare att hitta såna med tjock "kropp". De flesta 0,8mm är 1,78 i mitten men har man 1,1mm ändar så finns det både 2,0 och 2,5mm i mitten.Vad kör ni för bandstift till Borealis gummi? Alla jag hade satt sådär, var alldeles för smala i diameter tyckte jag. Provade dock inte med det som satt med på orginalgummit från Squale.
Edit: Ja det är ju tack vara dig man hittade den kombinationen, så TACK!Utan tvekan min favoritkombination på den blåa 1521an. Perfekt balans både utseendemässigt och komfortmässigt. Bra där!
Fullt rimlig inställning som ALLA borde ha!![]()
Jag kör med vanliga stift men de är som du säger för smala. Det är lite problematiskt att Squale kör med bandstift som bara är 0,8mm istället för 1,1mm i ändarna för det är svårare att hitta såna med tjock "kropp". De flesta 0,8mm är 1,78 i mitten men har man 1,1mm ändar så finns det både 2,0 och 2,5mm i mitten.
Är det någon som har tips på bandstift som är 2,0mm och har ändar som är 0,8mm till ett rimligt pris så tas det tacksamt emot.
Haha, kanske bäst att låta det landa men vad vet jag? Har sämst impulskontroll i världen typ.Haha känns ju så just nu men man kanske ska suga in det nån dag eller tvåeller varför vänta..
Okej, då är jag med. Tack!
Då får det bli vanliga tills någon hittar dom perfekta siften![]()
Haha kanske lite iaf. Vi får se!Haha, kanske bäst att låta det landa men vad vet jag? Har sämst impulskontroll i världen typ.
Hittar du några bra stift så hojta!![]()
Haha, kanske bäst att låta det landa men vad vet jag? Har sämst impulskontroll i världen typ.
Hittar du några bra stift så hojta!![]()
Det där ser riktigt bra ut, har spanat lite på det jag med!Nytt gummi från Squale fick jag hem idag.
När jag öppnade brevet kändes det lite sådär först.
Hallå Squale en liten påse kunde ni lagt bandet i,inte mycket begärt mot va det kostar.
Men såklart miljön går först
Tyckte först det såg ganska billigt ut och sladdrigt.
Men på armen wow riktigt skönt och blev glatt överraskad av att man kan sätta fast flärpen med en plupp (den oreanga detaljen)
Bandet va väldigt dammigt och gråaktigt när det kom så jag sköljde av det.
Min uppfattning av tidigare inlägg är att dessa inte är några dammsugare?
Men men otroligt skönt är det.
![]()
Gör sig fint och riktigt sköntDet där ser riktigt bra ut, har spanat lite på det jag med!
Är lite skeptisk till att det inte är någon "kant". Blir det inte svårt att få loss dem om man inte har borrade bandhorn?Har du provat dessa från Strapped? 1,9 iaf men vet inte hur dessa är som är "universal/ställbara"![]()
Jag tycker att det är det bästa gummit jag testat. Grymt bekvämt och jag älskar pluppen som håller in flärpen.Nytt gummi från Squale fick jag hem idag.
När jag öppnade brevet kändes det lite sådär först.
Hallå Squale en liten påse kunde ni lagt bandet i,inte mycket begärt mot va det kostar.
Men såklart miljön går först
Tyckte först det såg ganska billigt ut och sladdrigt.
Men på armen wow riktigt skönt och blev glatt överraskad av att man kan sätta fast flärpen med en plupp (den oreanga detaljen)
Bandet va väldigt dammigt och gråaktigt när det kom så jag sköljde av det.
Min uppfattning av tidigare inlägg är att dessa inte är några dammsugare?
Men men otroligt skönt är det.
![]()
Väldigt "följsamt" bandGör sig fint och riktigt skönt![]()
Ja man ska inte döma innan det sitter på armenJag tycker att det är det bästa gummit jag testat. Grymt bekvämt och jag älskar pluppen som håller in flärpen.![]()
Kan bara hålla med. Fler borde faktiskt ha den lösningen!Ja man ska inte döma innan det sitter på armenunderbart band.
Pluppen va en sån överraskning iom jag inte gillar när flärp är för lång,brukar korta mina gummin.
Den är FANTASTISK![]()
Ja lite otroligt att den lösningen inte är ”lånad”.Kan bara hålla med. Fler borde faktiskt ha den lösningen!![]()
Ser på din bild hur årets solbränna kommer att se utVäldigt "följsamt" bandAningens sladdrigt men extremt skönt som du säger
![]()
haha ja det får bli långärmat heeela sommaren, ser ju ut som lepraSer på din bild hur årets solbränna kommer att se ut![]()
Det har du rätt i, lär bli lite jobbigt!Är lite skeptisk till att det inte är någon "kant". Blir det inte svårt att få loss dem om man inte har borrade bandhorn?
Knottriga kondomer eller va hette dom?haha ja det får bli långärmat heeela sommaren, ser ju ut som lepra![]()
Squale, for her pleasure! Fram med hajen nu gubben!Knottriga kondomer eller va hette dom?
Fattar inte vad ni snackar om? @kjesul vet säkertSquale, for her pleasure! Fram med hajjen nu gubben!![]()