• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Wiie:) Blir en lång dag på jobbet idag :p
0F42FAB1-121E-4139-BB30-520061A63E81.jpeg

Har du provat dessa från Strapped? 1,9 iaf men vet inte hur dessa är som är "universal/ställbara" :)

Tja, dessa passar 15-22mm och man behöver inte ställa in något. De är av teleskopstyp och går själva ut upp till 22mm om plats finns. Med ordentlig fjädring så klart.

Är lite skeptisk till att det inte är någon "kant". Blir det inte svårt att få loss dem om man inte har borrade bandhorn?

Det blir alltid en kant på en av sidorna som man kommer åt med ett bandstiftsverktyg.

Tja, dessa passar 15-22mm och man behöver inte ställa in något. De är av teleskopstyp och går själva ut upp till 22mm om plats finns. Med ordentlig fjädring så klart.

Det blir alltid en kant på en av sidorna som man kommer åt med ett bandstiftsverktyg.
Då så, då ska det ju inte vara några problem. Jag har ett par såna fast som är böjda, riktigt bra kvalitet. :)

Fantastiskt fina båda två! :cool: Körde Sinn tidigare idag men fick också byta till Squale nu när jag såg era bilder. :D
PSX_20200423_110432.jpg
Tackar! Helt rätt av dig. I det här fina vädret är ju en Squale given på handleden. Riktigt fin din Full-Lume också! Hög coolhetsfaktor :cool:

Löjligt nöjd med min Matic. Fantastisk pjäs! Polerad Squale med sunburst-tavla och mesh = succé :D

Jag tycker ändå att du har lyckats fånga den bra. Den tavlan är svår att fånga på bild och det blir inte lättare med det välvda glaset. Kul att man har kunnat inspirera och lura ner dig ännu längre i fördärvet. ;)
Jag instämmer med @McNulty, det var till stor del just du och @Nicke75 som fick mig att slå till på en Matic! Så, stort tack till er!

Tackar! Helt rätt av dig. I det här fina vädret är ju en Squale given på handleden. Riktigt fin din Full-Lume också! Hög coolhetsfaktor :cool:

Löjligt nöjd med min Matic. Fantastisk pjäs! Polerad Squale med sunburst-tavla och mesh = succé :D
Låter verkligen som ett recept för succé, speciellt när sommaren närmar sig! :D Kul att höra att du är nöjd. :cool:

Jag instämmer med @McNulty, det var till stor del just du och @Nicke75 som fick mig att slå till på en Matic! Så, stort tack till er!
Yes, ännu en som man har lurat ner i träsket! :p

Tillbaka
Topp