Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet hur det kännsWiieBlir en lång dag på jobbet idag
![]()
Synd bara att det är så lugnt på jobbet nu.. Känns som att tiden står stilla till och frånVet hur det kännshåll ut!
WiieBlir en lång dag på jobbet idag
![]()
Värsta känslan...Synd bara att det är så lugnt på jobbet nu.. Känns som att tiden står stilla till och från![]()
![]()
Ingen Squale men ÄH![]()
Bezelen på den är så himla finHa en bra dag vänner! Och hoppas ni som väntar på er Squale får den idag!
![]()
Helgrym
Ha en bra dag vänner! Och hoppas ni som väntar på er Squale får den idag!
![]()
Fantastiskt fina båda två!
Tack! Helt rätt, den där är jäkligt fin den medFantastiskt fina båda två!Körde Sinn tidigare idag men fick också byta till Squale nu när jag såg era bilder.
![]()
Har du provat dessa från Strapped? 1,9 iaf men vet inte hur dessa är som är "universal/ställbara"![]()
Är lite skeptisk till att det inte är någon "kant". Blir det inte svårt att få loss dem om man inte har borrade bandhorn?
Samma härFantastiskt fina båda två!Körde Sinn tidigare idag men fick också byta till Squale nu när jag såg era bilder.
![]()
Då så, då ska det ju inte vara några problem. Jag har ett par såna fast som är böjda, riktigt bra kvalitet.Tja, dessa passar 15-22mm och man behöver inte ställa in något. De är av teleskopstyp och går själva ut upp till 22mm om plats finns. Med ordentlig fjädring så klart.
Det blir alltid en kant på en av sidorna som man kommer åt med ett bandstiftsverktyg.
Fantastiskt fina båda två!Körde Sinn tidigare idag men fick också byta till Squale nu när jag såg era bilder.
![]()
Fint som vanligtSamma här
![]()
![]()
Du ska inte sluta tidigt idag så du kan joina..?Fint som vanligt
Ser ut att vara en riktigt mysig väg![]()
Kan och kanDu ska inte sluta tidigt idag så du kan joina..?![]()
Starkt av dig ändå!Kan och kanKan hämta det nu på lunchen men tänkte försöka hålla mig
![]()
Tja, dessa passar 15-22mm och man behöver inte ställa in något. De är av teleskopstyp och går själva ut upp till 22mm om plats finns. Med ordentlig fjädring så klart.
Det blir alltid en kant på en av sidorna som man kommer åt med ett bandstiftsverktyg.
Tackar! Helt rätt av dig. I det här fina vädret är ju en Squale given på handleden. Riktigt fin din Full-Lume också! Hög coolhetsfaktorFantastiskt fina båda två!Körde Sinn tidigare idag men fick också byta till Squale nu när jag såg era bilder.
![]()
Vackert, funderar på ett likadant med orangea tråden till min Matic.
Jag instämmer med @McNulty, det var till stor del just du och @Nicke75 som fick mig att slå till på en Matic! Så, stort tack till er!Jag tycker ändå att du har lyckats fånga den bra. Den tavlan är svår att fånga på bild och det blir inte lättare med det välvda glaset. Kul att man har kunnat inspirera och lura ner dig ännu längre i fördärvet.![]()
Låter verkligen som ett recept för succé, speciellt när sommaren närmar sig!Tackar! Helt rätt av dig. I det här fina vädret är ju en Squale given på handleden. Riktigt fin din Full-Lume också! Hög coolhetsfaktor
Löjligt nöjd med min Matic. Fantastisk pjäs! Polerad Squale med sunburst-tavla och mesh = succé![]()
Yes, ännu en som man har lurat ner i träsket!
Samma här
![]()
![]()
Nära nu!WiieBlir en lång dag på jobbet idag
![]()
Har också spanat in den där, den är riktigt cool. Fanns ju en annan Profundus ute också i ännu bättre skick. Kostade därefter...Vill haaa, har kollat annonsen typ hundra gånger men klockkontot gapar tomt
![]()
https://www.ebay.com/itm/Extremely-...788483?hash=item4daaf6e303:g:mWUAAOSwzTFenv-Y
Vilken jädra snygging!
Tackar, riktigt nöjdVilken jädra snygging!![]()