Dottern fyller år idag så jag tog halvdag för att hänga med henne istället.Vill också hoppa och leka! Är less på att ligga inne nu..
Är det gula prickarna maskrosor?Här finns de knappt knoppar på träden än..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dottern fyller år idag så jag tog halvdag för att hänga med henne istället.Vill också hoppa och leka! Är less på att ligga inne nu..
Är det gula prickarna maskrosor?Här finns de knappt knoppar på träden än..
Den där är riktigt tjusig. Gillar att den har riktiga Squale-visare istället för Mercedes.That’s the spirit!
![]()
Trevlig helg, friends!
Härligt! Här snackas det om eventuell snö på söndag...Dottern fyller år idag så jag tog halvdag för att hänga med henne istället.Här har äppelträden blommat över, gräsmattan är full med maskrosor och syrenen slår snart ut.
![]()
![]()
Vi har haft snö typ tre dagar på hela vintern. Har knappt varit någon vinter alls.Härligt! Här snackas det om eventuell snö på söndag...
Jävla drömfarsaHur gammal blir hon?
![]()
ha ha haVi har haft snö typ tre dagar på hela vintern. Har knappt varit någon vinter alls.Jäkligt härligt att det blivit vår här i alla fall.
Drömfarsa vet jag inte, haha. Hon blir tre idag och har lika mycket attitydproblem som pappa.Lika välkammad också...
![]()
Din attityd här är då allt utom kassVi har haft snö typ tre dagar på hela vintern. Har knappt varit någon vinter alls.Jäkligt härligt att det blivit vår här i alla fall.
Drömfarsa vet jag inte, haha. Hon blir tre idag och har lika mycket attitydproblem som pappa.Lika välkammad också...
![]()
Är väl främst för att 1545 inte är särskilt egen i jämförelse med andra Squalemodeller som gör den mindre ”Squaleig”. Alla homager får ju lite hat då och då. Det får man ta
Lite konstigt dock att tex Steinhart får mycket kritik här på forumet men Squale klarar sig rätt bra.
Att det är en bra klocka för slanten råder det inga tvivel om![]()
![]()
haha fuck off farsan, fan va sköna dom är! Ibland önskar jag att man hade en lugn och fin flicka (har tre små huligangrabbar mellan 1-7) men nu ser jag att det verkar vara samma skrot och korn så skitsammaVi har haft snö typ tre dagar på hela vintern. Har knappt varit någon vinter alls.Jäkligt härligt att det blivit vår här i alla fall.
![]()
Vi kör liknande stil idag ser jag! ”Glesbygds-kavaj” och Squale på mesh. Perfekt kombo!Hopp och lek! Ha en härlig fredag Squale-tråden!
![]()
Ser ju riktigt fin ut!Ska inte trötta ut er men..
![]()
![]()
Fantastiskt vacker! Ska du sälja så säg till!Ska inte trötta ut er men..
![]()
![]()
Säljer jag den lever jag inte länge till...Fantastiskt vacker! Ska du sälja så säg till!
Nä, henne bråkar man inte med... Hon har lite mindre skägg och jag har lite längre hår men annars är det i princip samma.ha ha haVilken jäkla hårding med jackan o allt !
Ni kör lite samma frisyr va ?![]()
Ska jag vara ärlig så är hon bra mycket mer kaxig än mig. Gissa vem som bestämmer här hemma!Din attityd här är då allt utom kassStenhård tjej i alla fall
![]()
De är fan inte kloka! Hon räcker inte bara finger, hon skriker dessutom fuck off till en...haha fuck off farsan, fan va sköna dom är! Ibland önskar jag att man hade en lugn och fin flicka (har tre små huligangrabbar mellan 1-7) men nu ser jag att det verkar vara samma skrot och korn så skitsamma![]()
Jag ska vara ärlig och säga att jag har bott i min tröja sen det blev karantänsläge i Sverige, haha. Den är det bästa som hänt mig i klädväg.Vi kör liknande stil idag ser jag! ”Glesbygds-kavaj” och Squale på mesh. Perfekt kombo!
Trevlig fredag!
![]()
Ser ju kanon ut!Ska inte trötta ut er men..
![]()
![]()
Vi kör typ samma självständighetsuppfostran på våra tre så här blir det högljutt runt middagsbordet kan jag lova. Sen brötar de på ganska bra tillsammans så man slipper liksom stå mitt i skottgluggen...för det mestaDe är fan inte kloka! Hon räcker inte bara finger, hon skriker dessutom fuck off till en...Allt beror på attityden i uppfostran tror jag. Vi daltar inte ett skit med henne men hon är också jäkligt tuff och tar ingen skit. Det är på gott och ont för hon är ju precis likadan mot oss, hehe.
![]()
Det är inte helt lätt det där, man vill ju att de ska lyda men samtidigt vill man inte att de ska vara helt okritiska till det man säger.Vi kör typ samma självständighetsuppfostran på våra tre så här blir det högljutt runt middagsbordet kan jag lova. Sen brötar de på ganska bra tillsammans så man slipper liksom stå mitt i skottgluggen...för det mesta![]()
Precis, klart man får sätta gränser också. Jäkligt praktiskt med flera iom att de lär sig av varandra, både bra och dåliga saker såklart men tror verkligen det är nyttigt att man låter deras små personligheter få växa fram som sig själva och inte som någon uppstyrd version av sig själva, svår balansgång givetvisDet är inte helt lätt det där, man vill ju att de ska lyda men samtidigt vill man inte att de ska vara helt okritiska till det man säger.Vi har ju bara en här hemma så jag och frun får ta all skit, haha.
Lär de inte sig där så lär de sig på förskolan. Vår dotter lär sig nog det mesta dåliga hemma och sprider det till förskolan istället...Precis, klart man får sätta gränser också. Jäkligt praktiskt med flera iom att de lär sig av varandra, både bra och dåliga saker såklart men tror verkligen det är nyttigt att man låter deras små personligheter få växa fram som sig själva och inte som någon uppstyrd version av sig själva, svår balansgång givetvis![]()
Ahhh du är inte pappa längre o hon inte mamma jag ska rymma hemifrån som min sägerDet är inte helt lätt det där, man vill ju att de ska lyda men samtidigt vill man inte att de ska vara helt okritiska till det man säger.Vi har ju bara en här hemma så jag och frun får ta all skit, haha.