Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Solgäddan (Blev ju såklart småmuligt när jag knäppte bilden..)
![]()
Fina
Det haglade här under natten så...FinaJag måste nog flytta, här har det snöat idag
![]()
Haglade som tusan här i förrgår. Sjukaste jag varit med omDet haglade här under natten så...![]()
Dåså, jag stannar ett tag till då!Det haglade här under natten så...![]()
Så jävla bra! Ska nog slänga på min sen också
Det tycker jag att du ska!Så jävla bra! Ska nog slänga på min sen också
En tanke som slog mig, visst är vridningen lite utav en ”rep-magnet”? Såg flera små repor på min redan efter första veckan. Något du också noterat?![]()
Inlägget menar jag såklart! Hittade inte ordetDet tycker jag att du ska!
Menar du själva vridringen (stålet) eller vridringsinlägget?![]()
Ja, mitt har massor med microrepor och några vanliga repor men det är ju plast så det är inte så konstigt.Inlägget menar jag såklart! Hittade inte ordet![]()
Jag har tvekat länge på Tropic men glad att jag äntligen slog till och knep ett från @Klockaren Passar ju oförskämt bra!
![]()
Ganska säker på att bandet är 22mmHerr @Von bjussade mig på ett välpatinerat 20 mm läder som kom idag. Men kom direkt på att jag sålt de klockor jag har som tar 20mm.
Så provar här i tråden, nån som har me Squale 1545 heritage liggandes som de vill bli av med?![]()
Ja det förstår jag att du vill, finfin klockaJasså?! Tyckte det såg smalt ut!
Men då så, då är det bara att köra.
Men vill ändå ha ovan nämnda klocka.![]()
Bra byte!Kvälls-Matic
![]()
Den gör sig för jäkla bra på meshGrymt nöjd med denna.
![]()
Grymt nöjd att få till en bra klockbild.Grymt nöjd med denna.
![]()
Snyyyggt!
Vad gillar du tropicet till den?
Tycker lika där. Bra band helt enkelt.Spontant kalas. Mjukt och följsamt men ändå gediget. Hoppas att jag inte lyckas sabba det här bandet som med mitt gamla Squale-gummi bara.
Oklart, höll på att dra igenom flärpen genom fållarna när jag drog sönder gummit kring bandstiften. Kan ha varit ett måndagsex.Tycker lika där. Bra band helt enkelt.
Men vad gjorde du för att sabba S-gummit?
MumsBlev ut en sväng idag, tokskönt. Älskar fan naturen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Som taget ur John Bauers konstverk, moder natur är bäst! (Squale gör sig lika bra i alla miljöer f.ö)Blev ut en sväng idag, tokskönt. Älskar fan naturen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()