Jäkligt bra!Va några dagar sedan jag använde Maticen,den är fantastisk.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäkligt bra!Va några dagar sedan jag använde Maticen,den är fantastisk.
![]()
Köööör!Boom! Inte trött änStäller mig frågan ifall den får under veckan bli följeslagare till jobbet, eller ej..
![]()
Jätte snällt men verkar vara 18mmDom förstår jag att du håller hårt i
![]()
Who you gonna call? GHOSTBUSTERS! Den där ser ju ut att ha en egen vålnadGrymt!
![]()
Haha ballt, kul att du delade med dig![]()
Jag röstar på Nato, bara för jag är nyfiken på hur 1521 ser ut på ettIdag kör vi full lume! Känner att det är dags att testa nytt band på denna, vad tycker ni att man ska satsa på? Orange? Svart? Vitt? Orange MN-strap eller nato kanske?
![]()
Förutom att det bygger lite på höjden så är 1521 kanon på nato. Mina favoriter är orange och grå.Jag röstar på Nato, bara för jag är nyfiken på hur 1521 ser ut på ett![]()
Har lite svårt för naton just pga höjden men det såg ju bra utFörutom att det bygger lite på höjden så är 1521 kanon på nato. Mina favoriter är orange och grå.
![]()
![]()
![]()
Kan ju rekommendera MN-strap annars för det bygger mindre på höjden, är ruskigt skönt och ser bra ut på 1521.Har lite svårt för naton just pga höjden men det såg ju bra utKanske måste testa
![]()
Förutom att det bygger lite på höjden så är 1521 kanon på nato. Mina favoriter är orange och grå.
![]()
![]()
![]()
Kan ju rekommendera MN-strap annars för det bygger mindre på höjden, är ruskigt skönt och ser bra ut på 1521.
![]()
![]()
![]()
![]()
Har ett liggandes någonstans. Försökte leta fram det men antingen har jag sålt det eller så har de kommit bortKan ju rekommendera MN-strap annars för det bygger mindre på höjden, är ruskigt skönt och ser bra ut på 1521.
![]()
![]()
![]()
![]()
Alltid kul att testa lite olika band!Va kul med lite test! Ser ju kanon ut![]()
Är väldigt nöjd med mina och det orangea är ju helt rätt på typ alla Squale, hehe.Har ett liggandes någonstans. Försökte leta fram det men antingen har jag sålt det eller så har de kommit bort![]()
Japp det stämmerÄr bandbredden 20mm på 1521?
Tänker på att Matic har 22mm.
De där är både snygga och sköna. Luktar dessutom gott också!Här kör vi lite Zulu tropic idag
![]()
Håller med! Luktar riktigt gott och är mjukt som tusanDe där är både snygga och sköna. Luktar dessutom gott också!![]()
Samma här. Tips från chäfen, kapa den ena flärpen så det blir singlepass. Då kan man ju även justera så man får spänne o vik på undersidanHar lite svårt för naton just pga höjden men det såg ju bra utKanske måste testa
![]()
Tänk på att inte lyfta klockan i bandet i den änden som spännet sitter i bara, det misstaget har jag gjort...Samma här. Tips från chäfen, kapa den ena flärpen så det blir singlepass. Då kan man ju även justera så man får spänne o vik på undersidan![]()
Ja det kan vara bra att sitta i sängen när man tar av och påTänk på att inte lyfta klockan i bandet i den änden som spännet sitter i bara, det misstaget har jag gjort...![]()
Har kollat på dom där också, ser ju fint ut!Fick hem ett Joseph Bonnie-gummi från Strapped.se/@Rawa i avsikt att prova det med Mikrohajen, men drog på det på 1521:an. Tycker att det blev ganska trivsamt, och ett alternativ till de mer förekommande färgerna; tror att just den här färgen kallas cactus.
![]()
Inte provat det än då jag inte har tillgång till bandstiftsverktyg för tillfället. Får återkomma med bild senare.Har kollat på dom där också, ser ju fint ut!Hur blev det på mikro?
Låter bra, kanske måste prova ett dåInte provat det än då jag inte har tillgång till bandstiftsverktyg för tillfället. Får återkomma med bild senare.
Gummit smalnar av rejält, förhållandevis tunt och mjukt. Riktigt bekvämt. Enda minuset är väl avsaknaden av vaniljdoft.
Han verkade...hemlighetsfull, men det verkar som det ligger lite nytt i pipan?
Tack för den
Haha ja det pappret kunde han väl ha visat för kameran?Han verkade...hemlighetsfull, men det verkar som det ligger lite nytt i pipan?
Själv kunde jag inte sluta stirra på pappret som ligger på skrivbordet![]()