Grill i det underbara vädret
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken härlig struktur på tavlan, det har jag missat tidigare. Vad är det för färg på lumen egentligen, är den gul?Grill i det underbara vädret
Kul tanke haha jag tror nog ni kommer hålla jämn taktJa, det ska väl vara det på en klocka som man använder så mycket. Min tanke med den här klockan (som är den enda som är 100% keeper) är att den ska slitas i takt med mig. Tyvärr så slits jag nog snabbare, haha. Kanske ska rengöra den dock...
Ser gott ut!
Det är en supertrevlig tavla. Mycket bättre irl än på bild. Hmm.. skulle säga grönt. Här är en garderobs-lumeshotJäklar vilken härlig struktur på tavlan, det har jag missat tidigare. Vad är det för färg på lumen egentligen, är den gul?
Bästa lumeshoten! Den ser väldigt grön ut där, såg dock gul ut i solen. Väldigt snyggt!Det är en supertrevlig tavla. Mycket bättre irl än på bild. Hmm.. skulle säga grönt. Här är en garderobs-lumeshot
Ask and you shall receive.Snyggt Vad sägs om ett nytt djur inför en eventuell ny mikroklocka? Nån med bra förslag? Utter, bäver eller nåt annat vattennära?
Hahaha, helt fantastisk ju!Ask and you shall receive.
Underbart , snyggt gjort.Ask and you shall receive.
Hahaha, helt fantastisk ju!
Tack snälla!Underbart , snyggt gjort.
Försökte mig på en bättre lumeshot innan sängdagsDet är en supertrevlig tavla. Mycket bättre irl än på bild. Hmm.. skulle säga grönt. Här är en garderobs-lumeshot
Tvekade själv länge då jag blev lite avskräckt av 42mm. Bärs dock mindre. Riktigt skönt case. Se tidigare foton på hur den bärs på min 16,5cm handledHar precis "upptäckt" Squale och har kollat på 1521, ni som har koll hur upplevs den storleksmässigt på handleden?
Tack, ja precis har inte testat den irl och 42 mm kan bäras väldigt olika. Snyggt foto, jag har 18 cm så bör funka bra Får kolla efter en beg.Tvekade själv länge då jag blev lite avskräckt av 42mm. Bärs dock mindre. Riktigt skönt case. Se tidigare foton på hur den bärs på min 16,5cm handled
Do it!Tack, ja precis har inte testat den irl och 42 mm kan bäras väldigt olika. Snyggt foto, jag har 18 cm så bör funka bra Får kolla efter en beg.
1521 är bland de bästa boetterna någonsinTack, ja precis har inte testat den irl och 42 mm kan bäras väldigt olika. Snyggt foto, jag har 18 cm så bör funka bra Får kolla efter en beg.
Är de konsekventa? På den 1521 jag har är det 60 klick och den är uttagen mars 2020Tyvärr sant... riktigt synd!
Är väl nästan det enda negativa med den typ. Gillar verkligen 60 klick så hade föredragit det!
Låter ju inte så, om din har det!Är de konsekventa? På den 1521 jag har är det 60 klick och den är uttagen mars 2020
Vilka sommarklockor! Sitter förvånansvärt bra på 1521 FL!Dubbla bandbyten idag! Man tycker att Borealis-gummit är orange tills man lägger det bredvid Squales originalgummi...
Jag har 60 klick på Matic och 1521 båda från i år.Låter ju inte så, om din har det!
Min första 1521 uttagen oktober -17 hade 120 klick, och min andra 1521 feb -20 hade 120 klick. Likaså min Matic jag har nu har 120 klick. Skumt!
Ja, blev också överraskad över hur bra det blev med lysorange gummi på FL. Det får definitivt blir sommarbandet på den klockan. Den andra ska också få ett lika lysande band sen.Vilka sommarklockor! Sitter förvånansvärt bra på 1521 FL!
Riktigt bra klös i det där bandet alltså, alla borde ha minst ettDubbla bandbyten idag! Man tycker att Borealis-gummit är orange tills man lägger det bredvid Squales originalgummi...
Aha, där ser man! Mycket märkligt.Jag har 60 klick på Matic och 1521 båda från i år.