Köpte min av en annan medlem på KS. Den är dock köpt av @Zackrissonsur.se Just denna moddades av Squale. Bund bezel och lollipop sek.visare.köpte du din via @Zackrissonsur.se ? Noterar att din har en annan sekundvisare än den på deras hemsida...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köpte min av en annan medlem på KS. Den är dock köpt av @Zackrissonsur.se Just denna moddades av Squale. Bund bezel och lollipop sek.visare.köpte du din via @Zackrissonsur.se ? Noterar att din har en annan sekundvisare än den på deras hemsida...
Den där är ruggigt bra.
Den där är ruggigt bra.
Den var tuff!Den här var ju galet cool, en modell jag aldrig sett innan och dessutom med originallänk. En 1515 i titan och istället för Medium på tavlan så står det Squirrel. Squales coolaste modellnamn? Väldigt bra pris måste jag säga...
https://www.ebay.it/itm/254611826372
Hajekorre.Den var tuff!
Stenhård i miniformat!Den var tuff!
Världens bästa namn ju! Någon behöver göra en photoshopning på hur en sån skulle se ut...Hajekorre.
Någon i designteamet har puffat på söndagspipan, hur det kan gå hela vägen från briljant idé till färdig produkt är ju hysteriskt kul när man tänker efter.
We Squale.
@TobiasD var är du?Stenhård i miniformat!
Världens bästa namn ju! Någon behöver göra en photoshopning på hur en sån skulle se ut...
Undrar om visarna inte hör hemma där för de har åldrats väldigt mycket mer än lysmassan på tavlan. Sen undrar jag också om tavlan var brun från början eller om den är tropic.
Haha, det har du rätt i. Ekorrbrun är det nya tropic!@TobiasD var är du?
Jo, gissar på att det är ett hopplock men vem vet. Måste bara vara ekorrbrun tavla, annars faller ju hela poängen
Ny chäfsdesigner, perfekt
Haha! Fan vad bra
Jag ser att ni fick jobbet gjort utan mina exemplariska photoshop-skills.
Svårt att hålla igen på detaljerna för att bibehålla den fräna funkystilen från originaletNy chäfsdesigner, perfekt
Ja blingit blir det alltRiktigt sugen på ett bling bling mesh i solen!
Jävla bra!Ja blingit blir det allt
Snygg bild!Ja blingit blir det allt
Den där borde Squale banne mig använda, haha!
Tack! Det passar verkligen klockanSnygg bild!
Jag håller mig i skuggan just nu men mesh är kanon på 1521 ocean.
Japp, gör sig bäst i solen dock. Tyvärr så ser man hur skitig och repig min är då.Tack! Det passar verkligen klockan
Skönt, är ju riktigt varmt idag
Snyggt Vad sägs om ett nytt djur inför en eventuell ny mikroklocka? Nån med bra förslag? Utter, bäver eller nåt annat vattennära?
Bästa boetten. Punkt.Bästa boetten under 10k?
Fint med lite märken juJapp, gör sig bäst i solen dock. Tyvärr så ser man hur skitig och repig min är då.
Ja, det ska väl vara det på en klocka som man använder så mycket. Min tanke med den här klockan (som är den enda som är 100% keeper) är att den ska slitas i takt med mig. Tyvärr så slits jag nog snabbare, haha. Kanske ska rengöra den dock...Fint med lite märken ju