Just ja, din hade jag missat. Du får se till att var ledig lite mer helt enkeltJag äger en sådan! Jag har varit riktigt dålig på att lägga upp bilder på den då jag inte kan ha den på jobbet. Men nästa vecka kommer den få mycket handledstid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Just ja, din hade jag missat. Du får se till att var ledig lite mer helt enkeltJag äger en sådan! Jag har varit riktigt dålig på att lägga upp bilder på den då jag inte kan ha den på jobbet. Men nästa vecka kommer den få mycket handledstid!
Jag äger en sådan! Jag har varit riktigt dålig på att lägga upp bilder på den då jag inte kan ha den på jobbet. Men nästa vecka kommer den få mycket handledstid!
Just ja, din hade jag missat. Du får se till att var ledig lite mer helt enkelt
ja jag såg ju faktiskt det när jag skrollade tillbaka lite. Den är sjukt snygg!
Precis som för @MaBr ser det ut så på mitt också.Får se om man så småningom ändrar till 60 atm visaren. Tror det hade blivit väldigt bra.
En sak som jag dock stör mig på är det faktum att bandet ser ut att vara smalare än 20mm, typ 19mm. Man ser bandstiften Finns smalare band än 20mm? @Zackrissonsur.se
Riktigt bra!!! Blir inte så mycket mer combat än så
Tråkigt, då verkar det vara en produktionsmiss. Aja, är nog inget man tänker på efter ett tagPrecis som för @MaBr ser det ut så på mitt också.
Jag skulle säga kööööp.. höll själv på länge att vela. Önskar nu att jag slog till tidigareÄr det nån som sitter på en Squale 1521 Militaire polerad version som kan ladda upp lite fler ”live”-bilder? Nu har jag haft den i varukorgen hos @Zackrissonsur.se 4 gånger utan att lyckas skjuta iväg beställningen.
Jag skulle säga kööööp.. höll själv på länge att vela. Önskar nu att jag slog till tidigare
Mitt orangea Barton Elite säger hej. Om än utan bild, ty ”fel” klockmärke.Kollade till stugan och båten tidigare idag, då är ju ocean ett givet val
De går inte bort med lite vatten och gnugg?Kikade på klockan och noterade flertalet mindre repor på glaset. Kan det vara skador i AR coatingen eller kan det vara repor i glaset? Har squale AR på ovansidan av glaset? Syns främst i starkt ljus, typ lysrörsbelysning. Har haft flertalet klockor men aldrig lyckats repa glaset *peppar peppar*. Någon som har/haft liknande?
Dessvärre inte, har testat att tvätta med mildtvål samt har en schysst putsduk från nymans Kan det vara AR? Kan inte känna ngt med nageln eller så.De går inte bort med lite vatten och gnugg?
Märkligt, kan vara AR. Jag hade samma bekymmer med min gamla Omega. Efter cirka 6 månader med den hade jag massa mikrorepor på AR-coating:en man såg i direkt solljus.Dessvärre inte, har testat att tvätta med mildtvål samt har en schysst putsduk från nymans Kan det vara AR? Kan inte känna ngt med nageln eller så.
Ngt som vet vad ett nytt glas och byte kostar? @Zackrissonsur.se
Ser ju trevligt ut, Amundön?Om en inte kan ta sig till Italien i sommar får en ta Italien till västkusten
Hittade precis nedan text på Squale.deMärkligt, kan vara AR. Jag hade samma bekymmer med min gamla Omega. Efter cirka 6 månader med den hade jag massa mikrorepor på AR-coating:en man såg i direkt solljus.
Ser ju trevligt ut, Amundön?
Det är definitivt inte ovanligt. Just repor i AR på utsidan brukar vara det största klagomålet mot Sinn (för att nämna någon). Tråkigt hur eller hur.är det normalt att den slits/repas på en klocka som är endast 2,5 mån gammal?
Gäller att känna sin västkusthaha bra gissat, men jag orkade inte cykla hela vägen ut till Amundön, så det fick bli Smithska udden!
... och Breitling i synnerhetDet är definitivt inte ovanligt. Just repor i AR på utsidan brukar vara det största klagomålet mot Sinn (för att nämna någon). Tråkigt hur eller hur.
Det är normalt. Fanns inget att göra egentligen. Man ser det bara i vissa vinklar och ljus.Hittade precis nedan text på Squale.de
"The scratch-resistant sapphire crystal is enhanced with anti-reflective treatment on both sides and protects this timepiece up to 500 meters below sea-level or 50 atmosphere of pressure." Dvs. AR på båda sidorna är det normalt att den slits/repas på en klocka som är endast 2,5 mån gammal?
@TobiasD hur gjorde du med din Omega?
Ytbehandlingen kan absolut repas, som med nästintill alla ytbeläggningar. Mitt glas är fullt av små repor (kika klockan tolv). Den första repan gör alltid ondast, sen vänjer man sig vid andraKikade på klockan och noterade flertalet mindre repor på glaset. Kan det vara skador i AR coatingen eller kan det vara repor i glaset? Har squale AR på ovansidan av glaset? Syns främst i starkt ljus, typ lysrörsbelysning. Har haft flertalet klockor men aldrig lyckats repa glaset *peppar peppar*. Någon som har/haft liknande?
Tråkigt. Har haft Breitling men aldrig haft problem med repor i AR. Aldrig läst ngt om detta i Squale tråden heller.Det är normalt. Fanns inget att göra egentligen. Man ser det bara i vissa vinklar och ljus.
Översynthet FTW!Ytbehandlingen kan absolut repas, som med nästintill alla ytbeläggningar. Mitt glas är fullt av små repor (kika klockan tolv). Den första repan gör alltid ondast, sen vänjer man sig vid andra
Årets första vattenmelon