Det är ju inte bara snyggt, det är löjligt bekvämt också!Riktigt bra klös i det där bandet alltså, alla borde ha minst ett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är ju inte bara snyggt, det är löjligt bekvämt också!Riktigt bra klös i det där bandet alltså, alla borde ha minst ett
Verkligen, passar skitbra på den klockan också.Det är ju inte bara snyggt, det är löjligt bekvämt också!
Jag har aldrig sett det blåa på riktigt men det ser så sjukt blått ut på produktbilden, nästan lite genomskinligt. Vet inte riktigt vilken klocka det skulle passa på?Verkligen, passar skitbra på den klockan också.
Är sugen att testa det blå också men har ju inget lämpligt att sätta det på
Också här har det varit ombyte och sommarklädsel på. Är det förste juni så är det.
Börjar bli riktigt sugen på en ny sommarklocka och precis som @Frippe95 har jag efter att ha hängt här sneglat mer och mer mot 1521. Tänker Ocean på mesh. Ser så grymt bra ut!
Här kan alla Squale fanatiker sluta läsa
En annan tanke var en Glycine combat Sub.
Fattar ju vad jag kommer få för svar här men @kjesul kanske ändå kan förstå.
Ja du, tänker spontant på Ocean eller någon neutralare svart tavla för att piffa till tillvaron lite? Svårt att veta med nyansen som du säger men kan nog bli fränt om det är lysigt godisaktigt (i brist på andra ord )Jag har aldrig sett det blåa på riktigt men det ser så sjukt blått ut på produktbilden, nästan lite genomskinligt. Vet inte riktigt vilken klocka det skulle passa på?
Edit: Fast här ser det ju helt annorlunda ut...
@Zackrissonsur.se har du sett detta i verkligheten eller kanske till och med har en bild? Ser det ut som på sista bilden så blir man sugen...
Jag vill inte att den ska vara godisaktig... Ocean blir nog lite mycket blått men kanske till en svart tavla så.Ja du, tänker spontant på Ocean eller någon neutralare svart tavla för att piffa till tillvaron lite? Svårt att veta med nyansen som du säger men kan nog bli fränt om det är lysigt godisaktigt (i brist på andra ord )
Har ju både en combat sub och en 1521 onda azurro så jag förstår din förtjusning i bägge. Fina bägge. Kanske det är lösningenBörjar bli riktigt sugen på en ny sommarklocka och precis som @Frippe95 har jag efter att ha hängt här sneglat mer och mer mot 1521. Tänker Ocean på mesh. Ser så grymt bra ut!
Här kan alla Squale fanatiker sluta läsa
En annan tanke var en Glycine combat Sub.
Fattar ju vad jag kommer få för svar här men @kjesul kanske ändå kan förstå.
Haha jag veeet... kul att provocera lite iblandJag vill inte att den ska vara godisaktig... Ocean blir nog lite mycket blått men kanske till en svart tavla så.
Man måste vara snäll! Någon modig får köpa ett innan mig och posta mycket bilder.Haha jag veeet... kul att provocera lite ibland
Med en gul 1521 skulle jag vara game. Men jag är inte där än, vare sig praktiskt eller mentaltMan måste vara snäll! Någon modig får köpa ett innan mig och posta mycket bilder.
Glödande!Inget fel på läsbarheten på denna i dunkelt kvällsljus.
Definitivt, det hade varit en cool kombination! Helst den gamla gula tritiumtavlan, den är riktigt fin.Med en gul 1521 skulle jag vara game. Men jag är inte där än, vare sig praktiskt eller mentalt
Squale 1521 Firefly Edition!Glödande!
Helt klart! Annars tänker jag att en soleil kunde bli rätt ok.Definitivt, det hade varit en cool kombination! Helst den gamla gula tritiumtavlan, den är riktigt fin.
Ja, den är ju ändå inte dunderblå så det kan definitivt funka. Våga beställa ett nu, någon, vem som helst!Helt klart! Annars tänker jag att en soleil kunde bli rätt ok.
Bärs yttepyttelitet... jag jämställer den med en standard 39mmHar precis "upptäckt" Squale och har kollat på 1521, ni som har koll hur upplevs den storleksmässigt på handleden?
Ruggigt snyggt, siktar på den kombon ocksåDet är ju inte bara snyggt, det är löjligt bekvämt också!
Själv har jag bunkrat inför Harmagedon, den ödesdigra gummikrisen, som tydligen uteblev. Så jag har nog för mycket av det goda just nu. Fan, hela hemmet luktar ju vaniljJa, den är ju ändå inte dunderblå så det kan definitivt funka. Våga beställa ett nu, någon, vem som helst!
Någon som hört ett livstecken från dem? De har ju hållit sig borta härifrån i snart två veckor.... börjar bli lite orolig...Do it!
Glöm inte bort att vi erhåller 25% hos vår egen langare @Zackrissonsur.se . Sagts tusen ggr redan men Squales boetter bärs galet bra oavsett mått på pappret
Det är bara du som kommer undan med att stå på köksbordet i pyjamas, stay classyInget fel på läsbarheten på denna i dunkelt kvällsljus.
En hel pöbel som väntar på polerade mesh är blodtörstigare än ett havererat myggdisco. Vilken sund människa som helst håller sig borta från den ansamlingen torra snablarNågon som hört ett livstecken från dem? De har ju hållit sig borta härifrån i snart två veckor.... börjar bli lite orolig...
Ok, så pass Kanske inte behöver vara orolig över att den skulle bäras stortBärs yttepyttelitet... jag jämställer den med en standard 39mm
Att den skulle bäras stort är det sista du behöver oroa dig förOk, så pass Kanske inte behöver vara orolig över att den skulle bäras stort
Kööör, det blev kanon tycker jag.Ruggigt snyggt, siktar på den kombon också
Man kan aldrig få för mycket gummin! Jag tycker att Squale har börjat bli snåla med vaniljdoften, inga av deras nya gummin luktar gott.Själv har jag bunkrat inför Harmagedon, den ödesdigra gummikrisen, som tydligen uteblev. Så jag har nog för mycket av det goda just nu. Fan, hela hemmet luktar ju vanilj
Jag fick hem två nya gummin och ett spänne från dem idag så nog lever de.Någon som hört ett livstecken från dem? De har ju hållit sig borta härifrån i snart två veckor.... börjar bli lite orolig...
Hahaha, vad har du rökt egentligen..? Jag har på mig ett par färgglada cargo-shorts och står på golvet på en matta ute på vår terrass.Det är bara du som kommer undan med att stå på köksbordet i pyjamas, stay classy
Solsting kanske En bild säger mer än tusen ord eller hur det nu var, jag föredrar min version.Hahaha, vad har du rökt egentligen..? Jag har på mig ett par färgglada cargo-shorts och står på golvet på en matta ute på vår terrass.
Ja, din version var faktiskt mycket bättre så vi kör på den.Solsting kanske En bild säger mer än tusen ord eller hur det nu var, jag föredrar min version.