• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Riktigt bra klös i det där bandet alltså, alla borde ha minst ett :happyhappy:
Det är ju inte bara snyggt, det är löjligt bekvämt också! :D
PSX_20200601_194725.jpg

PSX_20200601_194759.jpg
 
Verkligen, passar skitbra på den klockan också.
Är sugen att testa det blå också men har ju inget lämpligt att sätta det på :bag:
Jag har aldrig sett det blåa på riktigt men det ser så sjukt blått ut på produktbilden, nästan lite genomskinligt. Vet inte riktigt vilken klocka det skulle passa på?
Nuovo-cinturino-Tropic-50-atm-blue-1.png

tropic-blue.jpg

Edit: Fast här ser det ju helt annorlunda ut... :confused:
9956fb4a447a79f44c28d02d3d778b69.jpg


@Zackrissonsur.se har du sett detta i verkligheten eller kanske till och med har en bild? Ser det ut som på sista bilden så blir man sugen...
 
Börjar bli riktigt sugen på en ny sommarklocka och precis som @Frippe95 har jag efter att ha hängt här sneglat mer och mer mot 1521. Tänker Ocean på mesh. Ser så grymt bra ut! :p
Här kan alla Squale fanatiker sluta läsa
En annan tanke var en Glycine combat Sub.
Fattar ju vad jag kommer få för svar här men @kjesul kanske ändå kan förstå. :angel:
19F6A79B-D23E-4939-92FE-E907A106AFD2.jpeg
9B02A503-3C56-41EB-A326-0EB85E92B605.jpeg

Älskar mesh. Hade en squale förra sommaren på mesh. Tycker de gör sig riktigt bra. :pompus:
 
Jag har aldrig sett det blåa på riktigt men det ser så sjukt blått ut på produktbilden, nästan lite genomskinligt. Vet inte riktigt vilken klocka det skulle passa på?
Nuovo-cinturino-Tropic-50-atm-blue-1.png

tropic-blue.jpg

Edit: Fast här ser det ju helt annorlunda ut... :confused:
9956fb4a447a79f44c28d02d3d778b69.jpg


@Zackrissonsur.se har du sett detta i verkligheten eller kanske till och med har en bild? Ser det ut som på sista bilden så blir man sugen...
Ja du, tänker spontant på Ocean eller någon neutralare svart tavla för att piffa till tillvaron lite? Svårt att veta med nyansen som du säger men kan nog bli fränt om det är lysigt godisaktigt (i brist på andra ord o_O)
 
Ja du, tänker spontant på Ocean eller någon neutralare svart tavla för att piffa till tillvaron lite? Svårt att veta med nyansen som du säger men kan nog bli fränt om det är lysigt godisaktigt (i brist på andra ord o_O)
Jag vill inte att den ska vara godisaktig... :p Ocean blir nog lite mycket blått men kanske till en svart tavla så. :)
 
  • Like
Reactions: v0n
Börjar bli riktigt sugen på en ny sommarklocka och precis som @Frippe95 har jag efter att ha hängt här sneglat mer och mer mot 1521. Tänker Ocean på mesh. Ser så grymt bra ut! :p
Här kan alla Squale fanatiker sluta läsa
En annan tanke var en Glycine combat Sub.
Fattar ju vad jag kommer få för svar här men @kjesul kanske ändå kan förstå. :angel:
19F6A79B-D23E-4939-92FE-E907A106AFD2.jpeg
9B02A503-3C56-41EB-A326-0EB85E92B605.jpeg
Har ju både en combat sub och en 1521 onda azurro så jag förstår din förtjusning i bägge. Fina bägge. :):angel: Kanske det är lösningen :D
IMG_20200601_212924_0.jpg
 
Ruggigt snyggt, siktar på den kombon också :D
Kööör, det blev kanon tycker jag. :D

Själv har jag bunkrat inför Harmagedon, den ödesdigra gummikrisen, som tydligen uteblev. Så jag har nog för mycket av det goda just nu. Fan, hela hemmet luktar ju vanilj :D
Man kan aldrig få för mycket gummin! Jag tycker att Squale har börjat bli snåla med vaniljdoften, inga av deras nya gummin luktar gott. :sorry:

Någon som hört ett livstecken från dem? De har ju hållit sig borta härifrån i snart två veckor.... börjar bli lite orolig... :p
Jag fick hem två nya gummin och ett spänne från dem idag så nog lever de. :)
 
God afton! Nu har jag bestämt mig! Det blir en Militaire Sweden Edition. @rambo_amadeus klocka är så fruktansvärt nice! Jag behöver er hjälp med den sista lilla detaljen bara. Egentligen gillar jag polerade boetter mest, men jag tycker nästan att den borstade går FÖR bra ihop med det övriga på klockan. Jag har gjort en online-enkät och ni får gärna följa länken och rösta. Det är helt anonymt och notera gärna att email-uppgiften på första sidan är optional. Det går med andra ord att hoppa över den delen. Jag kan inte lova att jag följer resultatet men jag behöver verkligen vägledning! :)

https://s.surveyplanet.com/1njbNq3MW

kom igen och rösta nu!
 
Tillbaka
Topp