• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Det som skulle lugna mig på bästa sätt är om jag fick tag på en 60th anniversary 30 Atmos (den svarta) till ett rimligt pris. Men det verkar inte vara enkelt.
 
Okej, nu köpte jag klockan av @ironmountain så omröstningen får la anses avslutat, men för transparensen tänkte jag redovisa resultatet. Vilket var till INGEN hjälp! (men tack för att ni deltog) ;)
4ECF53B4-6FC1-477C-8B73-EC56E6B5C584.png
 
Tack! :) Ja det kommer nog bli en orange visare framledes. Hur får jag tag på en sån tror du?
Mejla direkt till [email protected] med tydlig rubrik och kortfattat vad du vill ha, även namn + adress och telefonnummer, så fixar dem det kvickt.

Du kommer bli frågad ifall du inte vill köpa ett komplett visarset (gör det!) istället, då frakten kostar lika mycket oavsett och det handlar om någon två-hundring extra för de andra visarna
 
Inte jag heller, siktade med kameran och hoppades på det bästa. Såg antagligen ut som en fullständig idiot när jag gjorde det också. Hur bär sig folk generellt åt för att köra pocket shots? Jag har sjukt svårt att få till det. :bored:
PSX_20200603_225308.jpg


DSCF2619.jpg
Har försökt många ggr men ser alltid ut som Quasimodo som spelar fickpingis eller nåt, plus att det är galet svårt med fokusen.
Kan det vara så folk använder sig av assistent mer än vad som erkänns?
 
Har försökt många ggr men ser alltid ut som Quasimodo som spelar fickpingis eller nåt, plus att det är galet svårt med fokusen.
Kan det vara så folk använder sig av assistent mer än vad som erkänns?
Samma här, speciellt att hitta rätt fokus när man inte ens ser var man siktar. :confused: Hade jag gett kameran till min fru och bett henne att ta lite bilder så hade hon nog slagit mig i ansiktet med den. :eek: Man får kanske hyra in en assistent eller plocka fram stativet. :D
 
Jag spammar med en till bild på denna, men det är ok för den är så bra! Är det någon som har testat feskarns gummi med böjda ändar på denhär boetten? Nyfiken på hur den passar.
8DAD1EFE-4332-46F9-A578-BB222E871EA1.jpeg
Jag har testat men inte fått dit det. Tror dock att det var någon annan som lyckades klämma dit det. Kolla i micro and affordable-tråden, tror att det var någon där som gjorde det på Micro LE. :)
 
Tack för hjälpen! Ser ju ut att sitta som en smäck. Är väl egentligen bara att beställa hem ett och testa, funkar det inte på squalen så går det säkert på någon annan :)
Ja, det ser ju ut att gå, jag kanske hade fel bandstift när jag testade. @M26, fick du dit det direkt med originalstiften? :)
 
  • Like
Reactions: M26
Tillbaka
Topp