Helt klart ska du spara dem tills du kommit i form, verkar vara velig nu bara så behåll dem och känn efter riktigt ett tag, de är ju grymt läckra..
Det kan nog bli så att jag införskaffar en polerad Militaire och släpper den blästrade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt klart ska du spara dem tills du kommit i form, verkar vara velig nu bara så behåll dem och känn efter riktigt ett tag, de är ju grymt läckra..
Det funkar ju också! Så du inte bara backar på klocksamlingen, när en går måste en annan komma till. Som sagt så är dem grymt läcker och passar ändå det mesta.Det kan nog bli så att jag införskaffar en polerad Militaire och släpper den blästrade.
Grattis! Kommer passa som en smäckOkej, nu köpte jag klockan av @ironmountain så omröstningen får la anses avslutat, men för transparensen tänkte jag redovisa resultatet. Vilket var till INGEN hjälp! (men tack för att ni deltog)
Tack! Ja det kommer nog bli en orange visare framledes. Hur får jag tag på en sån tror du?Grattis! Kommer passa som en smäck
(Kan verkligen rekommendera orange minutvisare om du blir sugen på en färgklick)
Mejla direkt till [email protected] med tydlig rubrik och kortfattat vad du vill ha, även namn + adress och telefonnummer, så fixar dem det kvickt.Tack! Ja det kommer nog bli en orange visare framledes. Hur får jag tag på en sån tror du?
Passar på att säga att det är snyggt innan @Von säger något om den påstådda pyjamaskjortan
Jag är en man med mycket myskläder tydligen.Passar på att säga att det är snyggt innan @Von säger något om den påstådda pyjamaskjortan
Modernt! Med så många hajar vid sin sida är ju risken annars att upplevas som farligJag är en man med mycket myskläder tydligen.
Är det en poncho?Passar på att säga att det är snyggt innan @Von säger något om den påstådda pyjamaskjortan
Jag är en mysfarbror så det är ingen risk!Modernt! Med så många hajar vid sin sida är ju risken annars att upplevas som farlig
Ja, det regnade på soffbordet i hönshuset där jag tog bilden så jag behövde en regnponcho!Är det det en poncho?
Snarare det fabulösa plagget ruana.Är det det en poncho?
Nu är vi på samma våglängd, bra. Seriöst, bra foto som vanligt, fattar inte hur du bär dig åtJa, det regnade på soffbordet i hönshuset där jag tog bilden så jag behövde en regnponcho!
Oooh det blev en goggling på den, chict och mysigt 10/10Snarare det fabulösa plagget ruana.
Inte jag heller, siktade med kameran och hoppades på det bästa. Såg antagligen ut som en fullständig idiot när jag gjorde det också. Hur bär sig folk generellt åt för att köra pocket shots? Jag har sjukt svårt att få till det.Nu är vi på samma våglängd, bra. Seriöst, bra foto som vanligt, fattar inte hur du bär dig åt
Har försökt många ggr men ser alltid ut som Quasimodo som spelar fickpingis eller nåt, plus att det är galet svårt med fokusen.Inte jag heller, siktade med kameran och hoppades på det bästa. Såg antagligen ut som en fullständig idiot när jag gjorde det också. Hur bär sig folk generellt åt för att köra pocket shots? Jag har sjukt svårt att få till det.
Samma här, speciellt att hitta rätt fokus när man inte ens ser var man siktar. Hade jag gett kameran till min fru och bett henne att ta lite bilder så hade hon nog slagit mig i ansiktet med den. Man får kanske hyra in en assistent eller plocka fram stativet.Har försökt många ggr men ser alltid ut som Quasimodo som spelar fickpingis eller nåt, plus att det är galet svårt med fokusen.
Kan det vara så folk använder sig av assistent mer än vad som erkänns?
Quasimodo kanskeMan får kanske hyra in en assistent
Jajamen, det stämmer bra det. Smög in en Squale Matic för relevans.Är det en liten Blackstar-kombo i bakgrunden, @MaBr?
Jag har testat men inte fått dit det. Tror dock att det var någon annan som lyckades klämma dit det. Kolla i micro and affordable-tråden, tror att det var någon där som gjorde det på Micro LE.Jag spammar med en till bild på denna, men det är ok för den är så bra! Är det någon som har testat feskarns gummi med böjda ändar på denhär boetten? Nyfiken på hur den passar.
Låter inte särkilt lovande, men jag ger mig in där och gräver dir!Jag har testat men inte fått dit det. Tror dock att det var någon annan som lyckades klämma dit det. Kolla i micro and affordable-tråden, tror att det var någon där som gjorde det på Micro LE.
Jag ska testa med böjda stift också och se om det funkar men har inte hunnit göra det än.Låter inte särkilt lovande, men jag ger mig in där och gräver dir!
Det var ju just snyggt! Hittade en annan bild som @M26 hade postat på 1545 med det gummit.Det är väl typiskt att det inte ska gå att se bilderna
Tack för hjälpen! Ser ju ut att sitta som en smäck. Är väl egentligen bara att beställa hem ett och testa, funkar det inte på squalen så går det säkert på någon annan
Ja, det ser ju ut att gå, jag kanske hade fel bandstift när jag testade. @M26, fick du dit det direkt med originalstiften?Tack för hjälpen! Ser ju ut att sitta som en smäck. Är väl egentligen bara att beställa hem ett och testa, funkar det inte på squalen så går det säkert på någon annan