• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Dagens första Fender.
Dagens första tweedcase.
Dagens andra Matic på oranget gummi.
Dagens tredje gitarr.
1, 1, 2, 3. Fibonacci sequence initiated. Illuminati confirmed.
EC319CA6-89B7-44F7-ACDE-A9DE94ACD564.jpeg

Blev också sugen på att ta en dinka på gura shot :D

D7774CC2-37A3-4CE1-AE7B-5F02F9378232.jpeg

Så snygga guror ni har!
Själv har man endast fyra strängar på sin lyra...

20200604_202207.jpg
Älskar trenden! :D
 
hittade 30 atmos dusky på gnomon och blev genast intresserad, fanns inte i lager för tillfället och undrar då ifall någon av er kanske har några erfarenheter kring klockan och just att köpa från gnomon?
 
hittade 30 atmos dusky på gnomon och blev genast intresserad, fanns inte i lager för tillfället och undrar då ifall någon av er kanske har några erfarenheter kring klockan och just att köpa från gnomon?
Har ingen erfarenhet av just den modellen men har köpt ett antal klockor därifrån och även varit med och gjort en special-version av 1545 tillsammans med dem och det är inga som helst problem. :)
 
DHL Express och Franscescos kundbemötande, ellerhur? ;)

Bra pris! Var det direkt från Squale och vem kontaktade du? :)

Riktigt bra bemötande och snabbt fixat! Direkt från Squale via mailadressen som @North gav mig häromdagen i tråden.

Edit: nu behöver jag bara hitta nån i Göteborg som vill ta sig an att byta dem. Lättare sagt en gjort verkar det som, då ingen av de etablerade ställenas urmakare verkar vilja pilla på ett märke de själva inte säljer.
 
Riktigt bra bemötande och snabbt fixat! Direkt från Squale via mailadressen som @North gav mig häromdagen i tråden.

Edit: nu behöver jag bara hitta nån i Göteborg som vill ta sig an att byta dem. Lättare sagt en gjort verkar det som, då ingen av de etablerade ställenas urmakare verkar vilja pilla på ett märke de själva inte säljer.
Gastons i Partille fixar på ett kick, bästa urisen i stada.
 
Tillbaka
Topp