Återstår att se i vilken omfattning du blir flirtad med. Kan bli årtiondets mest spännande paketöppningFlirtar Ebay-säljaren med mig eller vad är det som pågår..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Återstår att se i vilken omfattning du blir flirtad med. Kan bli årtiondets mest spännande paketöppningFlirtar Ebay-säljaren med mig eller vad är det som pågår..?
Jag är tveksam till att de där visarna är original. I så fall har de åldrats helt annorlunda än tavlan. Hade jag köpt den så hade jag bytt visarna, bör inte vara så svårt att hitta ett par schyssta. Squale har dessutom garanterat tritiumvisare liggande som passar.En vacker dag vill jag ha en Matic med Lutra-logo
Det är synd på mercedesvisarna, annars hade jag nog knipit den … men man kan ju ändra visare … men det kanske man inte vill … dessa val … dessa bryderier ...
Bara den inte är ollad...Återstår att se i vilken omfattning du blir flirtad med. Kan bli årtiondets mest spännande paketöppning
Usch, ännu mer huvudbry. Jag som ska ha färre klockor, absolut inte fler … fast den är bra cool på något udda sätt.Jag är tveksam till att de där visarna är original. I så fall har de åldrats helt annorlunda än tavlan. Hade jag köpt den så hade jag bytt visarna, bör inte vara så svårt att hitta ett par schyssta. Squale har dessutom garanterat tritiumvisare liggande som passar.
Försvann inte det beteendet på 90-talet ändå? Måste väl ha gällt också Italien ...Bara den inte är ollad...
Jag vet att du vill ha den!Usch, ännu mer huvudbry. Jag som ska ha färre klockor, absolut inte fler … fast den är bra cool på något udda sätt.
Försvann inte det beteendet på 90-talet ändå? Måste väl ha gällt också Italien ...
Säg det till Fabio FrizziSäg inte det, italienarna är inte precis kända för att vara progressiva...
Läckert! Ta en bild i lite ljus också? kul att se!Som lovat, efter byte till Full lume vridring.
Ber om ursäkt för bildkvalitén svårt med fokus i mörkret.
Galet coolt ju!Som lovat, efter byte till Full lume vridring.
Ber om ursäkt för bildkvalitén svårt med fokus i mörkret.
Ska försöka ta några flera.Läckert! Ta en bild i lite ljus också? kul att se!
Läckert! Ta en bild i lite ljus också? kul att se!
Ska försöka ta några flera.
Fantastiskt fint!
Snyggt jobbat! Hur komplicerat var det att genomföra?Ska försöka ta några flera.
Rätt ok se till att ha en bra skruvmejsel för dom fyra skruvarna. Jag köpte en Bergeon 1.2 mm mejsel.Snyggt jobbat! Hur komplicerat var det att genomföra?
Tog bort dom fyra skruvarna, sen lossnade vridringen. Lägg ringen några timmar i nagellacksremover. Skumt att handla på apoteket, fick konstiga blickar när jag köpte det. Sen på med nya tejpen och nya ringen. Klart. Tips med bra skruvmejsel, inte Biltemas. Lycka tillSnyggt jobbat! Hur komplicerat var det att genomföra?
Mycket bra tips, tack för det!Tog bort dom fyra skruvarna, sen lossnade vridringen. Lägg ringen några timmar i nagellacksremover. Skumt att handla på apoteket, fick konstiga blickar när jag köpte det. Sen på med nya tejpen och nya ringen. Klart. Tips med bra skruvmejsel, inte Biltemas. Lycka till
Blev också sugen på PVD efter @MaBr 's bomb förut Den där kan nog få grym patina som du säger!Bra sugen på en helsvart PVD 1521! Tror en sådan skulle åldras riktigt fint!
Blir nog riktigt cool patina på boetten och insertet efter typ 5-10 år.
Ja verkligen! Jag ska nog köpa en sådan senare i sommar. Början på en 1521-samling dåBlev också sugen på PVD efter @MaBr 's bomb förut Den där kan nog få grym patina som du säger!
Om det är samma coating som de gamla så får du nog räkna 20-30 år innan du får någon patina på boetten om du inte använder den extremt mycket...Bra sugen på en helsvart PVD 1521! Tror en sådan skulle åldras riktigt fint!
Blir nog riktigt cool patina på boetten och insertet efter typ 5-10 år.
Blev grymt bra!
Haha okej, får använda den som fan då!Om det är samma coating som de gamla så får du nog räkna 20-30 år innan du får någon patina på boetten om du inte använder den extremt mycket...
Den jag har är typ 40-50 år gammal och det är lite blekt på de spetsiga kanterna bara... Man får tänka på att det är samma företag som behandlar Berettas vapen som gör behandlar boetterna till Squale, det är gjort för att tåla riktigt tuffa tag!Haha okej, får använda den som fan då!
Jag sket i att vänta, med 25% rabattkoden hos Zackrisson blev det ett köp idag istället
Haha fasen. Man får skicka med den till förskolan under en vecka så lär det kanske hända lite iafOm det är samma coating som de gamla så får du nog räkna 20-30 år innan du får någon patina på boetten om du inte använder den extremt mycket...
Mycket coolt, tycker det blekta ser riktigt bra ut!Den jag har är typ 40-50 år gammal och det är lite blekt på de spetsiga kanterna bara... Man får tänka på att det är samma företag som behandlar Berettas vapen som gör behandlar boetterna till Squale, det är gjort för att tåla riktigt tuffa tag!
Lär vara mer dings och repor än patina men jag röstar för att du skaffar en och testar. Ta en för laget!Haha fasen. Man får skicka med den till förskolan under en vecka så lär det kanske hända lite iaf
Ja, det är riktigt fint när det slits på det viset tycker jag. Säger ganska mycket om kvalitén också. Bra beslut, kommer att bli en bra följeslagare i fjällen! Sen håller jag med, det är väldigt bred variation på Squales 1521or så man kan ha flera utan att de inkräktar på de andra.Mycket coolt, tycker det blekta ser riktigt bra ut!
Planerar på att använda den här rejält. Det blir min "beater" typ, förutom G-shocken då som jag ska ha i militären. Den här ska jag ha utanför militären.
Nu i sommar ska jag fjällvandra och fiska i typ 1-2 veckor och då får den här följa med. Det är därför jag beställde idag istället för att vänta till födelsedagen i Augusti som planerat, i hopp om att jag har den innan jag åker på den resan
1521 är typ den perfekta dykarklockan, känns som att jag skulle kunna ha 5-6 olika varianter utan att det blir tråkigt!
Ja precis, ska bli kul! Kommer många bilder med den sen i fjällenLär vara mer dings och repor än patina men jag röstar för att du skaffar en och testar. Ta en för laget!
Ja, det är riktigt fint när det slits på det viset tycker jag. Säger ganska mycket om kvalitén också. Bra beslut, kommer att bli en bra följeslagare i fjällen! Sen håller jag med, det är väldigt bred variation på Squales 1521or så man kan ha flera utan att de inkräktar på de andra.
Sant! Men kanske ser lite använd ut iafLär vara mer dings och repor än patina men jag röstar för att du skaffar en och testar. Ta en för laget!
Ja, det är riktigt fint när det slits på det viset tycker jag. Säger ganska mycket om kvalitén också. Bra beslut, kommer att bli en bra följeslagare i fjällen! Sen håller jag med, det är väldigt bred variation på Squales 1521or så man kan ha flera utan att de inkräktar på de andra.
Bara att konvertera själv. Where there's a will there's a way.Sant! Men kanske ser lite använd ut iaf
En 50 atmos pvd quartz hade ju inte suttit fel men det kan man väl drömma om att hitta.