Nej jag gillar inte kvarts, fixar bara grejer jag gillar

Äh lätt som än plätt, hit med grejerna bara, älskar kvarts.Nej för i helsike, väck inte den galningen nu!![]()
Klart jag görHaha! Jag tror @Von fixar det galant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben

Äh lätt som än plätt, hit med grejerna bara, älskar kvarts.Nej för i helsike, väck inte den galningen nu!![]()
Klart jag görHaha! Jag tror @Von fixar det galant
Äh lätt som än plätt, hit med grejerna bara, älskar kvarts.
Klart jag gör![]()
Äh lätt som än plätt, hit med grejerna bara, älskar kvarts.
Klart jag gör![]()

Väldigt fräck konvertering oavsett.Nja, där njöt jag bara frukterna av andras jobb, men just i fallet med 6309 och 7548 ska det teoretiskt inte vara några problem, bara att lyfta över urverk, tavla, glas etc. Vågar inte uttala mig om Squale!
Tror det, köpte en färdigkonverterad och skickade ytterligare en för sammansättning till en forumprofil. Saknar dem f.ö en del, nästan perfekta vardagsklockor.Väldigt fräck konvertering oavsett.Är det ett forumprojekt?
DHL Är fan bäst, aldrig haft några problem med dem.Italien - > Sverige på mindre än ett dygn. Det får man väl ändå säga är godkänt av DHL?
![]()
Inte jag heller! Nu är jag för övrigt och hämtar ut paket!DHL Är fan bäst, aldrig haft några problem med dem.
Grymt, ska bli kul att seInte jag heller! Nu är jag för övrigt och hämtar ut paket!
![]()
Generellt så tycker jag att de flesta transportbolag sköter sig bra inom Sverige, har faktiskt inte haft problem med ett enda.Grymt, ska bli kul att se
DHL är bäst när det kommer till internationella leveranser, inrikes är de inte särskilt speciella men funkar okej även här.
Shit vad cool!
Mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på måste jag säga. Sjukt nöjd! Nu ska jag bara försöka mjuka upp gummit för det är väldigt stelt.Shit vad cool!![]()
Snyggt köp! Gummit kanske du ska undvika att använda med risk för att det bryts pga åldern och dess stelhet? Gummi exempelvis torkas ju ut vartefter tiden gårMycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på måste jag säga. Sjukt nöjd! Nu ska jag bara försöka mjuka upp gummit för det är väldigt stelt.![]()
Svinkool! Visarna måste ju vara re-lumade (eller andra visare?) men det är snyggt gjort och ser sexigt ut
Liten men tuff!

Tack! Det är inte så stelt att det har börjat spricka om tur är så jag ska testa med T-röd och glycerol för att se om det går.Snyggt köp! Gummit kanske du ska undvika att använda med risk för att det bryts pga åldern och dess stelhet? Gummi exempelvis torkas ju ut vartefter tiden går
Tack tack!Svinkool! Visarna måste ju vara re-lumade (eller andra visare?) men det är snyggt gjort och ser sexigt ut![]()
Japp, bra sammanfattning!Liten men tuff!![]()
Ah det där med 20/30 Atm hade jag missat men gör den ju inte mindre charmig för det, snarare tvärtomTack tack!Hela klockan är ju ett hopplock av NOS-delar men det skiter jag i. Står ju t.ex. 20 Atmos på tavlan och 30 på baksidan.
1515 gjordes med två olika boetter och de klarade olika men baklocket är samma.
Precis, extra mycket Squale!Ah det där med 20/30 Atm hade jag missat men gör den ju inte mindre charmig för det, snarare tvärtom
Index klockan sex ser ut att fått sig en smäll eller är det lim eller nåt?
Grattis, ser riktigt fin ut
Tack så mycket!Grattis, ser riktigt fin ut![]()

Satan va ball!Om det är någon som är sugen på en dyktidnings-Squale då finns denna på Ebay nu. Är/var tydligen en undervattensfotograferingstidning.Kanonfin!
![]()
![]()
Ja, den är riktigt häftig! Glömde länken innan: https://www.ebay.it/itm/184343151092Satan va ball!
Tack! Den kanske drar iväg i pris, man får väl hålla lite kollJa, den är riktigt häftig! Glömde länken innan: https://www.ebay.it/itm/184343151092
Samma jävla tjomme som redan "sålt" den flera ggr, sen lägger han upp den igen med fåniga bortförklaringar. Ingen som lyckas buda hem den på riktigt, VARNING!Om det inte som är sugen på en dyktidnings-Squale då finns denna på Ebay nu. Är/var tydligen en undervattensfotograferingstidning.Kanonfin!
![]()
![]()
Okej va tråkigt! Tack för varningenSamma jävla tjomme som redan "sålt" den flera ggr, sen lägger han upp den igen med fåniga bortförklaringar. Ingen som lyckas buda hem den på riktigt, VARNING!
Den är riktigt läcker, har själv budat på den annan gång. Tror väl han ska få ut mer pengar på det här sättet, svineri om du frågar migOkej va tråkigt! Tack för varningen