Ja precis finns för mååååånga olika grupper där.Visste inte ens att denna grupp fanns. Nu kanske det finns någon anledning att använda Facebook?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja precis finns för mååååånga olika grupper där.Visste inte ens att denna grupp fanns. Nu kanske det finns någon anledning att använda Facebook?
TackarKul ju och väldigt fin bild. Grattis!
Tackar! Det stämmer, nu blev man ju gladareDet är det sjukt drygt att behöva vänta! Men stort grattis till en riktigt cool pjäs.
Edit: Är det Ebay's ETA så är det sällan det stämmer. Stod tio dagar på mitt senaste köp, tog 23 timmar från Italien!
Snygg bild och grattisVann en bildtävling på Facebook priset va bilden i bannern på Facebook men kul ändå.
Hehe, lätt värt att skaffa en Squale bara för att hänga här. Väldigt tjusigt tavla du har! Takbelysningen är kanske lite......spartansk?
TackarSnygg bild och grattis
Var var var finns det bandet att köpa?Har verkligen gett 1545 länken en chans men det går bara inte, är det bara jag? Skaver överallt ju
Aja, slängde på det skönaste band jag äger och tyckte blev ganska schysst
Diloys sajt...tror jag. Ditt gamla spänne är det ju förstås, funkade jäkligt bra till bandetVar var var finns det bandet att köpa?
Ok blev riktigt nice.Diloys sajt...tror jag. Ditt gamla spänne är det ju förstås, funkade jäkligt bra till bandet
Ja stämmer, det är mjuk denim. Har för mig färgen heter "cream", funkar bra på det mesta har jag märkt och din sköning är nog inget undantag. En väldigt naturlig ton liksom.Ok blev riktigt nice.
Är Denim varianten?
Söker liknande detta band.
Kanske ditt är för ljust?
P-O-P!Har verkligen gett 1545 länken en chans men det går bara inte, är det bara jag? Skaver överallt ju
Polarn O Pyret?
Haha, tänkte faktiskt att någon kanske skulle göra den associationen men jag syftade mer på att den verkligen "poppar" på bild.Polarn O Pyret?
Poppar på bra och det tar vi som en komplimangHaha, tänkte faktiskt att någon kanske skulle göra den associationen men jag syftade mer på att den verkligen "poppar" på bild.
Canvas funkar alla dagar i veckan! Love it!Har verkligen gett 1545 länken en chans men det går bara inte, är det bara jag? Skaver överallt ju
Trodde du kanske löst ett band redan. Stötte på dessa häromdagen. Riktigt najs tycker jag Många färger att välja på medVar var var finns det bandet att köpa?
Fast ser det inte lite väl...snyggt ut?Trodde du kanske löst ett band redan. Stötte på dessa häromdagen. Riktigt najs tycker jag Många färger att välja på med
https://www.watchobsession.co.uk/collections/rios1931-maryland
Inte alls dumt.Trodde du kanske löst ett band redan. Stötte på dessa häromdagen. Riktigt najs tycker jag Många färger att välja på med
https://www.watchobsession.co.uk/collections/rios1931-maryland
Meka lite med lastbilen så får det en liten sketen lookJa stämmer, det är mjuk denim. Har för mig färgen heter "cream", funkar bra på det mesta har jag märkt och din sköning är nog inget undantag. En väldigt naturlig ton liksom.
Hell yeah, två dagar så har du looken du vill ha!Meka lite med lastbilen så får det en liten sketen look
Tycker du? Jag tyckte det såg "rätt" ut Det är ju rätt enkelt modifierat annarsFast ser det inte lite väl...snyggt ut?
Ser ut som som såna där "målade kanter" (hjälp, ordbrist igen ), inte så kul tycker jag men som du säger, det kanske går att slita inTycker du? Jag tyckte det såg "rätt" ut Det är ju rätt enkelt modifierat annars
Öga för detaljer Jag tittade bara på skiftningar i färgen och sömmarna. Men nog kan man slipa bort färgen på sidorna så det fransar sig som din väst du brukar ha när du cyklar BMXSer ut som som såna där "målade kanter" (hjälp, ordbrist igen ), inte så kul tycker jag men som du säger, det kanske går att slita in
Hook & The Daggers har också fransiga västar om jag får beÖga för detaljer Jag tittade bara på skiftningar i färgen och sömmarna. Men nog kan man slipa bort färgen på sidorna så det fransar sig som din väst du brukar ha när du cyklar BMX
Så länge det inte är läder med fransar så går det braHook & The Daggers har också fransiga västar om jag får be
ÖverensSå länge det inte är läder med fransar så går det bra
Nej, jag håller med. Har aldrig gillat den länken. Utseendet är det inte något fel på men det är något som inte stämmer.Har verkligen gett 1545 länken en chans men det går bara inte, är det bara jag? Skaver överallt ju
Mycket märkligt, kan inte heller sätta fingret på problemet. Kört tight/löst/microjusterat men får ändå blåmärken efter några timmarNej, jag håller med. Har aldrig gillat den länken. Utseendet är det inte något fel på men det är något som inte stämmer.
Samma här, det är obekvämt. Jag funderar på att byta ut claspen för att se om det hjälper.Mycket märkligt, kan inte heller sätta fingret på problemet. Kört tight/löst/microjusterat men får ändå blåmärken efter några timmar