• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tråden om Squale

Dåligt intresse på mitt Squale camogummi märker jag, ingen som är sugen? :eek:
A7145B61-42A9-4F37-A60C-7EB184B84095.jpeg

Ja, det är rätt meningslöst. Jag har ett par jag inte vill sälja men jag använder dem inte heller. Whyyy!? :confused:

Inget vad jag vet meeen men vet aldrig. :p

Kvartsaren, din håller jag hårt i! :cool:

Betvivlar inte det en sekund, kunde nog inte hittat ett bättre hem. :happyhappy:

Kolla här vad jag offrar mig, ena sekunden sol och nu bara vräker det ner när jag ska cykla hem efter paketinlämningen. :eek:
PSX_20200707_124819.jpg

PSX_20200707_124834.jpg

För min del är det mestadels lathet, fick ett ryck förra veckan och krängde två. Får se när nästa ryck kommer :D

Satte på ett vintage Tropic på PescaSuben istället. Testade tricket med T-röd/glycerol och även att koka och forma bandet som följde med men får det inte att sitta så bra. Tror ni att det skulle funka med ett Tropic Sport eller Tropic Star till den? :)
PSX_20200707_081840.jpg
Naj, inte Sport eller Star på nyare klockor än årmodell -69 det vet du. Vit rk med svart spänne blir kalas, tack för mig :cool:

Ja, det är rätt meningslöst. Jag har ett par jag inte vill sälja men jag använder dem inte heller. Whyyy!? :confused:

Inget vad jag vet meeen men vet aldrig. :p

Kvartsaren, din håller jag hårt i! :cool:

Betvivlar inte det en sekund, kunde nog inte hittat ett bättre hem. :happyhappy:

Kolla här vad jag offrar mig, ena sekunden sol och nu bara vräker det ner när jag ska cykla hem efter paketinlämningen. :eek:
PSX_20200707_124819.jpg

PSX_20200707_124834.jpg
Vad för band är det som sitter på?

Tillbaka
Topp