Får mest skav på sidorna på handleden, misstänker att det kan vara dom nedåtvinklade ändlänkarna som spökar till det, knasig vinkel eller nåtSamma här, det är obekvämt. Jag funderar på att byta ut claspen för att se om det hjälper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får mest skav på sidorna på handleden, misstänker att det kan vara dom nedåtvinklade ändlänkarna som spökar till det, knasig vinkel eller nåtSamma här, det är obekvämt. Jag funderar på att byta ut claspen för att se om det hjälper.
Kan vara så. Jag föredrar ändå mina på gummi så jag håller mig till det.Får mest skav på sidorna på handleden, misstänker att det kan vara dom nedåtvinklade ändlänkarna som spökar till det, knasig vinkel eller nåt
Vad är detta för band @North letar efter ett orange tropic till min 1521.Är tyvärr fel spänne. Ska vara detta
https://www.borealiswatch.com/store/watch-straps/Boavista-Vintage-style-tropic-straps-c43139089Vad är detta för band @North letar efter ett orange tropic till min 1521.
Tack för infon. Har hittat den tidigare men verkar dessvärre vara alldeles för långt
Ja, det är relativt långt men funkar på min 16,5cm handled.Tack för infon. Har hittat den tidigare men verkar dessvärre vara alldeles för långt
Grymt lust att visa ett kort hur det ser ut?Ja, det är relativt långt men funkar på min 16,5cm handled.
16,5 här medGrymt lust att visa ett kort hur det ser ut?
Du kan få många!Grymt lust att visa ett kort hur det ser ut?
Rackarns! Borde ju gå med tex Loctite 480 (gummiförstärkt snabblim) men kan ju bli svårt att undvika att få in det i "hålet" och svårt att få det bra. Bara att testaBlev läder idag. Lyckades spräcka Barton-gummit igår ... Undra om det går att limma och få det att hålla..
Tur att det gick av hemma i soffan iaf, hade ju lika gärna kunnat lossna ute någonstans.Rackarns! Borde ju gå med tex Loctite 480 (gummiförstärkt snabblim) men kan ju bli svårt att undvika att få in det i "hålet" och svårt att få det bra. Bara att testa
16,5 här med
Tack för bilderna Får kanske bli ett sådantDu kan få många!
Grattis, supercool! Ingen dålig första Squale inte!Och så var den här min allra första Squale. Tack @MaBr för att jag får att ta över denna fantastiska klocka Och för att du kunde skilja dig från det vita bandet som gör det hela till en om möjligt ännu bättre upplevelse
Tack! Och det har jag Mattias att tacka för såklart Känner mig aningen priviligerad faktiskt tror att det är ok.Grattis, supercool! Ingen dålig första Squale inte!
Mycket bra! Jag tror att en 1521:a hade blivit för fjuttig på dina respektingivande handlederOch så var den här min allra första Squale. Tack @MaBr för att jag får att ta över denna fantastiska klocka Och för att du kunde skilja dig från det vita bandet som gör det hela till en om möjligt ännu bättre upplevelse
Nu blir jag sugen på en vintage Squale....Tack! Och det har jag Mattias att tacka för såklart Känner mig aningen priviligerad faktiskt tror att det är ok.
Så ja! Riktigt fet!Och så var den här min allra första Squale. Tack @MaBr för att jag får att ta över denna fantastiska klocka Och för att du kunde skilja dig från det vita bandet som gör det hela till en om möjligt ännu bättre upplevelse
TackMycket bra! Jag tror att en 1521:a hade blivit för fjuttig på dina respektingivande handleder
Blir alldeles förtjusande med en Matic!Tack
Ja jag har fått detta förklarat för mig ett par gånger nu, så nästa Squale får nog bli en Matic Stackars mig
Ja blev det en PVD? Riktigt coola, en sådan med blå Soleil tavla hade nog varit rätt cool medNu blir jag sugen på en vintage Squale....
Men jag får hålla mig, väntar ju på min andra 1521 just nu...
Tack Ja den har lite personlighet, I Like!Så ja! Riktigt fet!
Oj, ja det hade varit mindre kul om det hade hänt något med klockan! Hoppas något kan fungera så du får ihop detTur att det gick av hemma i soffan iaf, hade ju lika gärna kunnat lossna ute någonstans.
Ok får testa Borde gå, man ser knappt att det är trasigt om man inte håller upp det.
Woow! Stort grattis, fin rackare det därOch så var den här min allra första Squale. Tack @MaBr för att jag får att ta över denna fantastiska klocka Och för att du kunde skilja dig från det vita bandet som gör det hela till en om möjligt ännu bättre upplevelse
Aa det blev PVDJa blev det en PVD? Riktigt coola, en sådan med blå Soleil tavla hade nog varit rätt cool med
Tack!Oj, ja det hade varit mindre kul om det hade hänt något med klockan! Hoppas något kan fungera så du får ihop det
Woow! Stort grattis, fin rackare det där
Ja kan man bära upp dettaTUNG entré som Squale-ägare!
Att matcha klockarmbandets färg med speedos dito är en självklarhet. Det är sen gammalt. Liksom att hot om speedos snarare är självskadligtMobbningen har redan börjat i hemmet @MaBr
"Är det inte lite feminint med ett så smalt vitt band" "det passar nog en av mina klockor" Det gör det säkert men då får du köpa ett eget för detta är mitt!
Jag hotade med att köpa ett par speedos, hoppas att det hjälper